< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

>>> Opis Bloga <<<

Cvijeće, Kolači i ostalo

Image and video hosting by TinyPic

Od 15.02. :


free hit counter

hit counter

MOJ MAIL : marisoll@net.hr

>>> Linkovi <<<

Image and video hosting by TinyPic

Marija
Zvrk
Cvjetak
Angie
H6 Ima Jedan Svijet
Sebi Pripadam
Suncokretic
Koraljka
Magična noć
Tratinčica
MNP
Mirjana
Mlada mama
Mendula
Tratincicamala
Decembar2001
Žubor vode
Otkucaj
Mima
Bespeljica
Morska zvijezda
Gustirna
Čiovka

>>> Moje Slike <<<

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

petak, 18.04.2008.

Sajam cvijeća u Puli

Od 17.do 20. travnja 2008.održat će se međunarodni sajam vrtlarstva,cvjećarstva,strojeva i uređenja krajobraza,pod nazivom "Flora Istra 2008."
Na sajmu bude stotinjak domaćih i nekoliko desetaka stranih izlagača.

Sa posla sam došla kasnije nego obično.Muž je bio zauzet svojim poslom i nekako sam izmolila Bebača da mi pravi društvo.Sajam se održava u podnožju Arene,pa nam je trebalo petnaest do dvadeset minuta da pješice stignemo do nje.
Već dugo nisam pješice išla u tom smjeru,pa sam se ugodno iznenadila kad sam vidila kako su uređene zelene površine.

Image and video hosting by TinyPic


Još jedna sa tulipanima;

Image and video hosting by TinyPic

Došli smo do Arene:

Image and video hosting by TinyPic

Odmah na ulazu:

Image and video hosting by TinyPic

Kuda god smo prolazili,bilo je toliko vrsta cvijeća i da nije bilo Bebača tko zna kad bi došla kući.

Image and video hosting by TinyPic

Pogled mi je privukla prekrasna azalea:

Image and video hosting by TinyPic

Malo dalje nekoliko azalea i gerbera:

Image and video hosting by TinyPic

I tu je bio kraj slikanju.Baterija se ispraznila,a ja sam uhvatila samo mali dio sve one ljepote koja se tu mogla viditi,
Ljudi i nije bilo tako puno,ali kako je bio radni dan mislim da će ih u subotu i nedjelju biti puno više.



| komentari (55) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.