Image Hosted by ImageShack.us
Za uspjeh se treba žrtvovat! - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

četvrtak, 28.06.2007.

Za uspjeh se treba žrtvovat!

Ovo što ću vam sada ispričati ne može se mjeriti ni s otkrićem neparnog stroja, niti načinom po kojem razlikujemo kurac od ovce, pa čak ni s otkrićem da fiat multipla uzrokuje multiplu sklerozu. No nastranu šalu na stranu!
Prije nekoliko dana kad je jedan serijski ubojica ubijao žene bez obzira na spol, dob i godine, sreo sam miss Splita u bircu. Odmah sam joj prišao i pitao: Odakle si mala? Ona me iznenadila svojim odgovorom: Iz Splita. Začuđen tim odgovorom krenuo sam joj se dalje upucavat.
Ja: Kak se zoveš?
Ona: Brahmeida.
Ja: Ok Brahmeida, da te nešto pitam, bojiš li se visine?
Ona: Da.
Ja: Onda ću ja biti gore!
Ona: Haha, baš si šaljivdžija.
Ja: A koja ti je najdraža boja?
Ona: Plava, zašto?
Ja: Zašto ne?
Ona: Haha, pa ti bi trebao pisat na tangici, tam ti je neka ful luda spaljena ekipa, kad budeš imao vremena odi na http://tangica.blog.hr!
Ja: Čuo sam za njih, reklamirani su u novom broju FHM-a na osmoj stranici. Otišao sam na audiciju za novog člana tangice i još uvijek čekam njihov odgovor, prepopularni su oni za mene.
Ona: A jadan.
Ja: A sa čime se ti baviš u životu?
Ona: Osim što idem na natjecanja za miss idem i u glumačku školu!
Ja: Zakon, jel znas glumiti orgazme?
Ona: Haha, ajd me časti pićem čovječe!
Ja: Kaj hoćes piti?
Ona: Može martini.
Ja: Jel znaš da uživanje alkohola škodi zdravlju?
Ona: Da!
Ja: Zato ga pijmo bez uživanja. KONOBAR! Može 2 martinija!

Bilo je još toga, uglavnom sam ju totalno osvojio! Par tjedana kasnije sam se oženio s njom i imao djecu, ali to nije zanimljivo. Ovim postom sam htio pokazati da smo reklamirani u novom FHM-u, stoga hitro na kioske i kupite novi FHM!

Jos malo reklame...
Odsad u svim kioscima peta sezone Paris Breaka!


_Skr-Oz sam Skr-OzzY_
- 16:32 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>