Image Hosted by ImageShack.us
Ako bude bilo sve kako treba onda do 2 navečer! - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

srijeda, 03.01.2007.

Ako bude bilo sve kako treba onda do 2 navečer!

Svi mi znamo da je 1.1. počela nova godina, ljudi su svašta radili, neki su se najeli pa su rigali, a neki su se napili pa su rigali, sve u svemu cilj je bio da se riga. Fakat je bilo lijepo, baš se pitam kad ce sljedeća nova godina?
Na novu godinu svirali su Mozartovu Beethovenovu devetu simfoniju, inace Beethoven je napisao devet simfonija, kad je on živio za to mu je trebalo dugo vremena, mi danas te dvije riječi napišemo za 2 sekunde.
Išao sam ulicom kad sam sreo jednog frenda, zaboravio sam kako je došlo do toga, ali nešto je reko protiv nekrofila.
Ja sam mu reko ovako: Ja ti znam par nekrofila, i baš su dobri ljudi, nikog živog nebi silovali, stvarno ne znam zašto ih ljudi ne vole?
On: A dali ih ti voliš?
Ja: Samo ako su mrtvi!
Mirko Fodor je vodio najgledaniju emisiju za vrijeme nove godine, što nije ni čudno jer ima milijarde pristaša Fodorizma koji moraju gledati svaku njegovu emisiju. Ali najveće iznenađenje prošle godine je to da Mirko Fodor nije osvojio titulu osobe godine, nego je titula pripala Stefanu Franku, koji je vjerojatno liječio samo one osobe koje su glasale za njega burninmad!!
Sve u svemu prošlu ćemo godinu pamtiti po tome što je osnovana Nizozemska stranka pedofila i po tome sto su reklamu za Super krećko pustili nevjerojatnih 126 789 puta samo na OTV-u!
Evo i jedan post za vrijeme Maje Blagdan i od mene, čujem ose!
Sretna vam Nova Godina!

by: Skr-Oz sam Skr-OzzY aka Vrlo sam Nandrla
- 15:58 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>