Image Hosted by ImageShack.us
JESTE LI ZNALI? - Savršenstvo je skoro poput nas - Blog.hr

Savršenstvo je skoro poput nas

utorak, 05.12.2006.

JESTE LI ZNALI?

Dragi pučani! Cilj ovoga posta nije da vas nasmije pa shodno tome neće ni biti smiješan. Ovaj post ima utilitarnu i tendencioznu ulogu.Iako treniram hrvanje, tuga me shrvala što nitko drugi osim mene ne piše postove na ovom blogu. Pa recite vi meni: Je li to normalno? Naravno da nije.Zato ovim postom upućujem apel na ostale članove tangice koji su očito zaboravili svoju dužnost. Ne srljajte kao guske u Magmu! Turbo Limač ima novi asortiman! Imali vi opravdanje ili ne, činjenica je da je vaša nacionalna osviještenost na vrlo niskoj razini. Zato sam ovom prilikom sakupio hvalevrijedne podatke koji imaju cilj osposobiti vas za daljnju suradnju na području pisanja postova. Neki od njih će vas iznenaditi, možda i prestrašiti, ali ustrajte, jer to je za dobrobit nacije.

Jeste li znali da:

• je Snjeguljica bila kratkovidna
• je ''Vlak u snijegu'' napisan u šestom mjesecu
• trbuhozborci imaju dvije jetre, od čega je jedna crnac
• je film '' Umri muški '' plod radikalnih feministica koje žele istrijebiti muški rod
• Atlantida nikad nije postojala, a da je i postojala, ne bi se tako zvala
• je Renata Sopek transvestit
• 60% ljudi od 12-45 godina nikad nije igralo badminton
• ZET-ovci imaju dušu
• je u Moldaviji nacionalni sport bacanje kokoši u zrak, a o popularnosti svjedoči činjenica da u natjecanju sudjeluju zaposlenici udruge za zaštitu životinja
• je Neven Ciganović otporan na vodu
• je sudionicima Big Brothera IQ jednak masi
• autor pjesme ''Ja sam mali Mate'' sada služi doživotnu robiju za zločine protiv čovječnosti
• Sava teče uzvodno
• se svaki parni broj može napisati kao zbroj dva prosta broja
• je nakon neuspjeha na prošlogodišnjoj Dori Jelena Rozga promijenila ime u Tihana
• je Oliver Mlakar najstariji čovjek na svijetu, rođen petka 13.1766
• ako čovjek ne pije 48 sati bit će jako žedan
• Obala Bjelokosti nema izlaz na more
• su Saša, Tin i Kedžo pjesmu ''365 dana'' napisali vlastitom krvlju
• je od 350 mladih koji su prisustvovali koncertu Lane Jurčević preživjelo samo 11
• se strina Arnolda Schwarzeneggera udavala 6 puta, a on nije bio ni na jednom vjenčanju
• rekorder u broju počinjenih samoubojstava je Irac Sam O' Ubojica; ubio se nevjerojatnih 312 puta
• sam nabrojao 23 činjenice koje su toliko zanimljive i zaprepašćujuće da moram prestati pisati ovaj post.

_SARMAGEDDON_aka_ČIJA BAKA?_
- 16:30 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>