< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes/No...

O meni i ostale gluposti

swe o životu jedne LuDaChE

IZGLEDAM: visoka sam 1,67 m, teška 50kg, imam smeđu kosu i smeđe okice...

IME : Anna
ŽIVIM: već 12 godina u Zagrebu
VOLIM: shooping, svoje frendove i frendice, sve što je crno; lakove, pramenove,......,svoj mobitel, jednog dečka, i naravno sebe...........
NE VOLIM: pinky boju, ljude koji kopiraju druge, laži, ogovaranja, i sva takva sranja......
BAVIM SE: uskoro atletikom i idem na gitaru
LUDA SAM : najviše od svega za shoopingom
BOJIM SE : kukaca(znam da zvuči nevjerojatno no istina je)
NIKADA NEBI:probala drogu
MANE: stalno kasnim i trošim previše love na odjeću
VRLINE: vjerna, druželjubiva .......
NEŠTO IZMEĐU: drugačija, malo čudna
NOSIM: pretežito crno ali i sve tamne boje, skaterice, starke.........

još ponešto o meni:
- obožavam papati lizalice da mogu jela bi ih cijeli dan
-ne volim ići u školu( a ko voli?!? )
-imam puno frendica, a najbolje su mi Dorotea, Matea i Maja....
-mislim da su deči jako čudna bića( dečki bez uvrede), no ipak ih volim
-jako volim učiti strane jezika

ak vas još kaj zanima pitajte preko komentara...

e da sada ću tu staviti svoj mail pa me možete pitati i prek maila, a ak oćete da vam dam svoj MSN to me morate pitati preko maila

e-mail: ludacura@net.hr

MOJA ABECEDA

A - Anna, moje lijepo ime
B - bubice - brrr, kako ja njih mrzim
C - cedevita, moje najdraže piće
D - dom
E - Engleska, tamo želim otići
F -
G - gitara, što reći osim da učim svirati
H -
I -
J-
K -
L - laptop, joj kako bih ga htjela imati, rekli su mi da bi ga uskoro mogla dobiti
LJ - ah, ta ljubav

nastavit ću neki drugi dan sada mi se neda..........


Punk je glazba
izgubljene duše

Metal je glazba
ranjenih života

Rock je glazba
usamljenih srca

Darkeri su ljudi
koji shvaćaju
život kakav je i
nose crno kao
dokaz svoje boli...



¤¤LOVE¤¤

-nađi dečka-
-koji ti kaže da si lijepa umjesto sexy,
-koji te zove nazad kad mu prekineš,
-koji će ostati budan samo da te gleda kako spavaš,
-koji ti želi pokazati cijeli svijet kada si loše volje,
-koji te drži za ruku pred svojim prijateljima,
-čekaj onog-
-koji ti konstantno govori koliko mu je stalo do tebe i koliko je sretan što te ima.
-koji se okreće svojim prijateljima i govori:
"to je ona!"


Ž I V I M -jer su oni to htjeli!
V O L I M - jer sudbina nam svima to dijeli!
P A T I M -jer volim oči tvoje!
U M I R E M -jer volim ono
sto nikada neće biti moje!


Linkovi

Moji linkovi
Zanimljiv blogek, jako mi se sviđa
BlOg 2

SUper blog, jedne super cure.........
BlOg 1

Cool blog sa dizajnovima

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 13.11.2007.

Yeee, ofarbala sam se......

Hih, kak naslov kaže ofarbala sam se, zapravo nisam baš sam sam si napravila pramenove, a kak sam ja malo luda, tak su i pramenovi ludi....smijeh

Oni su vam PINKY..... i to kričavo pinky..... hehe, malo sam stvarno ponorela.... i znam od čega od proklete ŠKOLE... Bože mili ponašaju se ko da je kraj polugodišta za 2 dana, samo pismeni, usmeni.... i neznam koji još postoji....

al ajde nema veze.....

sada ću malo pričati o ljubavi... nemrem vjerovat koje je to sranje(ne mislim doslovno)...

svi su se zaljubili i onda tam meni pričaju neke gluposti, joj znaš kak je moja simpa super, ja ga tak obožavam.... mislim ko da su cura i dečko, pa daj mu pokaži da ti se sviđa, a ne tam meni pričati kako je on super i kako ga ti obožavaš....(ne želim imenovat ko mi to radi), a ja jadna tam skoro da ne pošizim i ne kažem joj nešto što ne želim napisati...

mislim ja sam se isto zaljubila al ne sada da tam idem plaziti za njim i svima pričat kak je on super i kak je zgodan i kak ga ja obožavam...( mislim nije da to radim)

al niš neću više pričati o tome, mislim da sam vas i ovak i onak zagnjavila s time, SOORY ljudi!!!

Ajd da ja sada malo vas pitam; kako ste? kaj se radi?
E da ima li ko MSN...... ak ima javite

sada mi se više neda pisati, idem, novi post ću napisat za najmanje 2 tjedna.....

KIZZZZZZZZZZZA

P.S ---- KOMAJTE?!? PLIZZZZZ!!!



~19:42~ Say anything... (17) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.