Poglavlje 7/ Poglavlje 8 - tamastraha - Blog.hr

tamastraha

Poglavlje 7/ Poglavlje 8

Evo da prvo objasnim zašto pišem dva poglavlja odjedanput. Mislim da ćete čitati sto godina ako objavljujem jedno poglavlje, pa od sada pišem dva poglavlja u jednome. Ako vam je to predugo samo javite u komentarima.
Znam da neće biti uzbudljivo kao prije, ali barem ćete prije pročitati i knjiga će prije biti gotova.


Poglavlje 8:
- Christina – tiho sam ju dozvala.
- Alice, što ti radiš ovdje? – bila je zaprepaštena mojom pojavom.
- To bih ja mogla pitati tebe. Zašto si ovdje sama?
- Morala sam rasčistiti misli. Ono s Viktorijom me zaista iživciralo. Samo sam htjela razmišljati o tome. Ništa drugo – uznemireno je govorila.
- Christina je zvučila kao da mi nešto skriva. Ne znam što, no sigurno mi je nešto skrivala. To se moglo čuti po njenom tonu glasa.
- Christina, je li mi ti nešto tajiš?
- Zašto misliš da ti nešto tajim? Sve je u redu. Samo sam vani jer razmišljam o Viktoriji.
- Ok. Ja ću sada ići spavati – rekla sam joj.
- Alice, ostat ću još vani. Treba mi samoća. Nakon ovoga večeras stvarno mi treba.
- Sasvim u redu.
- Možda me ujutro neće biti. Dignut ću se rano i otići u šetnju. Trebam
razmišljati.
- Dobro. Laku noć Christina.
- Laku noć Alice. Vidimo se – bile su njene zadnje riječi.

- Spavalico, budi se – viknula je Vanessa.
- Pusti me, jučer sam kasno zaspala – pospano sam kazala.
- Ma daj. Nisam ti ja kriva. Svi su se već probudili osim tebe. 'Ajde, što čekaš?
- Molim te daj mi još dvadeset minuta – molila sam ju.
- Ok. Ali onda dođi. Svi zajedno idemo na kupanje.
Nakon dvadeset minuta sam se digla i obukla. Odlučila sam se za plavu kratku haljinu i bijele japanke.
- Dobro jutro – pozdravila sam prijatelje.
- Dobro jutro – tiho je rekao Anthony gledajući u Joy.
Izgleda da se Anthony zanima za Joy – pomislila sam iako je on čitavo vrijeme govorio kako to nije istina.
- Mi smo već jeli. Idemo van. Čekamo te – rekla je Brooke.
- Ok – pospano sam rekla.
- Alice, jesi li vidjela Christinu? – pitao me Anthony.
- Rekla je da će biti u šetnji. Mora raščistiti misli. Mislim da će se malo duže zadržati. Možemo na plivanje bez nje – kazala sam.
- Dobro, čekamo te – rekla je Vanessa izlazeći iz kuće.
Jela sam u tišini. Iz vana su se čuli samo razgovori mojih prijatelja. Trebala mi je samoća. Još uvijek su mi odzvanjavale riječi : „Nemogu vjerovati. Sada znam tko je to učinio“.
Što je to značilo? Što je netko učinio, a da je to zaprepastilo Christinu? Što to?
- 'Ajde dođi! – glasno me dozvala Brooke ulazivši u kuću.
- Evo me – vikala sam s kata oblačeći kupaći kostim. Kupaći kostim kupila sam u vrlo modernom dućanu. Bio je crni s bijelim točkicama. Kupila sam ga zajedno s Vanessom. Vanessa je pratila modu pa nisam mogla pogriješiti. Spustila sam se u prizemlje.
Opa – viknula je Vanessa, - super izgledaš.
- Hvala Vanessa.
James me pogledao od glave do pete, a Brooke je samo zakolutala očima. Bilo joj je dosta mog' sređivanja, no i ona je izgledala kao da ide na modnu pistu.
- Alice izgledaš sjajno – rekao mi je Anthony kada su se svi udaljili.
- Hvala na komplimentu – sramežljivo sam dodala.
Izašli smo van, a Michael je bio ljut jer nitko ne hvali Vanessu pa je rekao:
- Vanessa odlično izgledaš. Jesi li se ikada bavila manekenstvom?
- Znam da odlično izgledam. Ne bavim se manekenstvom, samo sam rođena s takvim izgledom. Brooke je ponovno zakolutala očima jer joj je bilo dosta Vanessinog hvaljenja. Joy i Anthony su zajedno pričali i smijali se. Primijetilo se daj je Joy zaljubljena u Anthonya. Samo što mu to mora pokazati. Bilo je nesigurna u sebe, no obećala je da će se ovo ljeto promijeniti. Najviše zbog obećanja meni, ali i zbog svih ostalih.
- Hoćemo se utrkivati u vodi? – pitala me Joy.
- Kako to misliš? – nije mi bilo jasno na što misli.
- Pa tko dođe najdalje, pobjednik je. A gubitnik mora skuhati ručak.
- Ma daj – suprostavila se Vanessa. – Nisam dobra plivaćica, a još manje
kuharica.
- Takav je dogovor – rekla je Joy. – Tko se slaže sa mnom?
Svi su digli ruke osim Vanesse. Nije joj bilo drago natjecat' se u vodi. Uvijek je bila za plivanje i nisam mogla shvatiti zašto laže da nije dobra plivačica. No ipak se odlučila natjecati jer su svi bili za to.
- Gdje je Christina? – pitala me Joy ulazeći u vodu.
- U šetnji je, rekla sam vam.
- Aha, oprosti zaboravila sam.
- Ok – ozbiljno sam promrmljala.
Svi smo stali na svoja mjesta i krenuli. Najbrža je bila Joy. Nije ni čudno jer se tri godine bavila plivanjem. Od dečkiju je nabrži bio Michael. James se trudio da ga prestigne, no nije uspijelo. Nakon utrke je za gubitnicu bila proglašena Brooke. Ljutila se jer je morala kuhati. Svi smo ušli u kuću i upalili tv. Na televiziji smo gledali seriju One tree hill. Svi smo ju voljeli gledati.
- Kako je Lucas zgodan – rekla je Vanessa. – I Nathan također.
- A tek Brooke. To je komad – dodao je Michael.
- Mislim da je Michael ljubomoran što Vanessa govori da su dečki iz serije
zgodni – šapnula sam Jamesu.
- Da i ja tako mislim. Michael stalno zavodi Vanessu. To je tako očito. Čak se i ne može ni smiriti ako Vanessa kaže da su neke „budale“ s televizije zgodni.
- Danas je zadnja epizoda Tree Hilla – rekla je Joy. – Baš šteta. Podsjećaju me na nas. Proživljavaju zadnji dan nakon četiri godine druženja. Baš kao i mi.
- Da, u pravu si – potvrdila sam njezino mišljenje.
Brooke je pogledavala na tv dok je ljutito pekla. Odlučila nam je ispeći
palačinke. Svi smo se smijali njenoj ljutnji, no ona je i dalje bila ozbiljna.
- Nešto s njom nije u redu – rekla sam Jamesu. – Odmah se naljuti ako mora nešto skuhati. Otkada je ona postala tako uvredljiva?
- I Vanessa je čudna – dodao je James. – Nije htjela plivati. Obožava plivanje, a odjednom se suprostavi tome.
- Uopće nije bila zadnja – nadodala sam.
- Da, a zvučila je kao da će se ubiti ako idemo plivat'.
- Ma znaš nju James. Uvijek mora biti posebna. Ako svi nešto žele ona se odmah suprostavi. Pusti ju, možda je živćana zbog onog jučer. Mislim na
Christinu. Posebno se izderala na Vanessu. To ju je jako naljutilo.
- Da, tako je – složio se sa mnom.
- Već je tri sata, gdje je Christina? – tiho je pitao Anthony.
- I ja se to pitam – rekla je Brooke.
- Trebali bi ju potražiti – dala sam savjet s kojim su se svi složili.
- 'Ajmo – rekla je uznemirena Joy.
Izašli smo van, a James je rekao: - Michael i Vanessa vi odite do one udaljene šume, ja ću ići s vama.
- Ok – potvrdila je Vanessa.
- Brooke i Joy, vi možete pokušati pronaći Christinu oko kuće.
- Dobro – kazala je Brooke.
- Ja ću ići s Anthonyem oko jezera – rekla sam.
- Ok – dodao je James.
Svi su pošli svojim putem, a ja i Anthony smo krenuli tražiti Christinu oko
jezera.
- Što misliš gdje je Christina?
- Mislim da je u šumi. Jučer mi je rekla da će otići u šetnju, no nisam znala da šetnja traje toliko dugo. Jučer je bila uznemirena. Možda joj samo treba samoća. Anthony je samo kimnuo glavom. On i ja nismo mnogo razgovarali. Činio mi se veoma uznemirenim što nema Christine. Ili je to možda bilo zbog nečeg drugog? Cijelo vrijeme je gledao u moje lice koje je također bilo veoma uznemireno jer se Christina nije dugo vraćala. Jučer mi je rekla da se ujutro neće pojavljivati, ali uopće nije spominjala da će to trajati tako dugo. Mogla nam je barem reći u koliko će se sati vratiti jer ovako ne znamo apsolutno ništa. Ujutro ju ni nisam vidjela. Vjerojatno je otišla vrlo rano u šetnju – pomislih. Obišli smo cijeli krug oko jezera, no nismo ju našli. Odjednom sam vidjela nekakvu stvar koja pluta po jezeru. Na početku mi se činilo da je to samo drvena daska no spazila sam da sam u krivu. Približila sam se da bih vidjela što je to.
Okrenula sam nečije tijelo i ugledala mrtvu Christinu koja je plutala na jezeru!




Poglavlje 9:
- Ne mogu vjerovati! – vikala sam gledajući kako Christina bespomoćno pluta u vodi.
- Neee! Ne mogu vjerovati! Zaista ne mogu vjerovati – vikala sam misleći da ću se onesvijestiti od šoka kojeg sam doživjela.
- Bože – tiho je promrmljao Anthony također u zaprepaštenju.
- Tko joj je to učinio?! Tko ju je ubio?! – vikala sam plakajući.
- Alice, smiri se – rekao je Anthony zagrlivši me – Moraš se smiriti.
- Kako da se smirim? Ne mogu. Christina je ubijena! – plačući sam govorila. Odjednom su se svi stvorili oko mene. Svi. James, Michael, Vanessa, Brooke i Joy. Gledali su u vodu zaprepašteni onime što vide. Anthony me prestao grliti jer ga je James otjerao.
- Alice sve će biti u redu – govorio mi je James nježno. – I ja ne mogu vjerovati.
- Kako će biti u redu? Kako?! Christina je mrtva! Ništa neće biti u redu!
- Vidjela sam kako je Joy počela plakati, no i Brooke.
- Tko joj je to učinio? – vikala je Christinina najbolja prijateljica. – Tko?
Sada sam ostala bez najbolje prijateljice. Zašto se to meni događa? Tko ju je ubio? – bila je puna pitanja.
Joy je te riječi govorila s toliko mržnje. Kao da je znala tko je ubojica.
- Tko ju je ubio? Neka mi netko odgovori ili ću zaista nekoga ubiti! Tko joj je ovo učinio? Tko?! – vikala je i dalje nas gledajući s mržnjom.
- Joy, smiri se – rekao joj je Anthony. – Saznat ćemo tko joj je to učinio.
- Ne mogu se smiriti! Kako možete biti takvi? Christina je ubijena! Ubijena!!! Joy je počela još jače plakati pa ju je Anthony odveo u kuću.
- Mora malo prileći – rekao je. – U šoku je.
Anthony i Joy su se polako udaljavali no i dalje su se čuli Joyini jecaji.
- Tko joj je ovo učinio? – tiho je promrmljala Brooke. – Kako je ovo netko mogao učiniti? Zašto?
Brooke je plakala pa smo zajedno otišle u vikendicu. Dečki su izvadili Christinu iz vode.
- Kako se to moglo dogoditi? – pitala me Brooke plačući.
- Ne znam. Sve je s njom bilo u redu. Zaista ne znam. Ponašala se sasvim u redu - rekla sam brišeći suze.
- Nije spominjala magiju – govorila je Brooke i dalje plakajući.
Svi smo se vratili u vikendicu, no ja sam se stalno okretala gledajući Christinino mrtvo tijelo. Zaista nisam mogla vjerovati...
Ubrzo se Anthony vratio. Sišao je u prizemlje i rekao:
- Joy je u komi. Ne može vjerovati što se dogodilo. Nemojte je uznemiravati. Anthony je bio ozbiljan i ubrzo napustio kuću.
- Zašto se tako ponaša? – pitala me Vanessa.
- Ne znam. Mislim da je u šoku zbog Christine – tiho odgovorim.
- Onda ne bi bio tako ozbiljan. On zna zašto je Christina umrla! – viknula je iznenada Vanessa.
- Vanessa, što ti je? Anthony je tužan kao i svi ostali. Svi smo voljeli Christinu.
Zašto bi Anthony išta znao? – govorila je Brooke brišući suze.
- Uostalom Anthony proživljava dva tragična ubojstva. Umrla mu je i majka.
- U pravu si – kazala je ozbiljno Vanessa ne pokazivajući ikakve emocije.
Uvijek me čudilo što Vanessa nikada nije pokazivala tugu. Stalno je bila dobre volje. No ipak se dogodila smrt. Svi su se čudili što je uvijek vesela.
To je stalno ljutilo Christinu. Voljela je da budemo ozbiljni u situacijama u
kojima bih trebali. Svi smo to radili osim Vanesse. Ona je bila posebna. Vanessa je rekla da mora prileći i otišla u svoju sobu. Uskoro su Michael i James ušli u kuću uznemireni.
- Moramo pozvati policiju – rekao je James.
Michael se brzo udaljio od nas i otišao na kat.
- Što mu je? – pitao je James Brooke.
- Znaš kakav je – odgovorila je ona i dalje plačući. – Kada je nešto ozbiljno
uvijek pobjegne. Nikada neću shvatiti što mu je.
- Nitko nikada neće shvatiti što mu je – rekla sam. – Očito se nikome ne želi povijeriti. Ta će tajna zauvijek ostati nerješena.
James je šutio i gledao u pod. Bio je uznemiren. Nije micao pogled s poda. Nastala je „grobna“ tišina. Mislila sam o smrti Christine. Bila je odlična djevojka. Svi su je voljeli. Mnogi dečki su se zanimali za nju, no ona nije htjela imati ništa s njima. U trećem razredu morala se rastati od dečka kojeg je silno voljela. Shvatila je da ju vara s njenom polusestrom. Poludjela je kada je to čula. Nikada više nije htjela vjerovati ljudima. Posebno ju je pogodilo jer ju je dečko varao s njenom polusestrom. Nakon što su se njezini roditelji rastali ostala je s ocem. Rastava ju je vrlo uznemirila, ali bila je sretna jer će dobiti polusestru. Christina nije imala braću ni sestre. Oduvijek je htjela imati sestru. Onda joj se
to jednoga dana ostvarilo. Bila je sretna jer će živjeti sa svojom polusestrom Adrianom, ali i uznemirena. No Adriana nije djelila to mišljenje. Zbog preseljenja u novi kvart izgubila je prijatelja i dečka. Otkako je došla, Adriana nije podnosila Christinu. Adriana je činila sve kako bi joj napakostila no Christina toga nije bila svjesna. Znala je da joj Adriana nikada ne bi mogla ništa loše učiniti. No uslijedilo je najgore. Adriana je otela Christini dečka. Christina je bila duboko povrijeđena i tužna. Nakon toga nije htjela progovoriti ni jednu riječ s Adrianom. Adriana se naposljetku vratila svome domu i otada ju Christina više nije vidjela. Christina je i dalje bila sretna i vesela jer je ubrzo prebolila prekid. Svi koju su ju poznavali čudili su se njenoj životnoj snazi. Profesori iz škole su ju također voljeli. Bila je jedna od najboljih učenica u školi.
Obožavala je povijest. Uvijek je dobivala najviše ocjene. Prijatelji su joj se
divili. Joy je bila slična njoj. Također je bila odlična učenica. Christina je
obožavala vrijeme provoditi s Joy, kao i Joy s njom. Uvijek su se zajedno
smijale, zabavljale i šalile. Nakon što je umrla Viktorija Christina se znatno
promijenila. Više nije bila toliko vesela kao i prije. S nikime nije bila bliska
osim s Joy jer je s njom je uvijek mogla razgovarati o Viktoriji. Zbog nje se
počela baviti magijom. Viktoriju je oduvijek zanimala magija. Svi su se čudili zašto je toliko opsjednuta njome. Mnogi su se počeli brinuti jer se svaki njezin razgovor svodio na to. Nisam mogla više razmišljati jer me previše bolila Christinina smrt. Otišla sam se napiti vode. Krenula sam prema kuhinji. Odjednom mi je pogled skrenuo na bijeli papir koji je stajao na kuhinjskom stolu. Približila sam se stolu i našla pismo Christine...





04.01.2009. u 12:41 | 183 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Pišem o svojoj drugoj knjizi...
svaki tjedan pišem jedno poglavlje...
nadam se da će vam knjiga biti zanimljiva...
je l\' se radi o hororu ...
PS: molim vas da za svako poglavlje
napišete sumnjate li u nekoga ili tko bi
mogao biti mrtav ili pak ubojica... ma bilo
što ... i možete slobodno podstavljati pitanja
to bi bilo to .........................
hvala puno svim vjernim čitateljima... =)

PRAVILA
evo pravila koja se svi trebaju pridržavati ...

- Nemoj dolaziti na blog ako ne čitaš knjigu i
onda nemoj lagati kako je super post a nisi ga ni pročitala


- nema odbrojavanja

- nema onih glupih lanaca sreće - i nemojte ostavljati jedan komentar u kojem piše
super blog super post. svrati i komaj jer na takve komentare
se ne obazirem. rađe napišite da ne čitate moj blog ali da ste napravili
novi post pa da vam trebaju komentari ... onda ću vjerojatno svratiti


To je to ....
PoZz svim mojim vjernim čitateljima = )

Linkovi


JuSt SoMeOne


TwIlIgHt FaN

llittle girl =)
LoViNg a WeReWoLf

SaBrIeL Cullen =)