nedjelja, 13.04.2008.

hmmmmmmm............

Nisam duugo napisala neki post..
možda i prestanem pisati...ili kad me ulovi "jedno od onih stanja"... ne znam...

fax...a dobro je, stoji tam u pripizdini, student k'o student je djobro...daju se ispiti i tak...

posao..aaaaaaaaaa.....uživam...fkt mi super na poslu, baš sam zadovoljna, ispunjena i sve 5!! Još kad ode jedan lik, bit će puno, puno bolje...

ja....hmmmm...
Znate, čak sam mislila da sam se zaljubila, ponovo...mda...plavuša... Naravno, nisam se zaljubila. Još bolje.
Ni ne želim vezu ni ništa....samo nekoga...hmmm...pri ruci...

vidjamo se...hmmm...6mj??? tako nekako....i nema govora o vezi, ali niti je bilo nešto više od "običnog" poljupca rofl hehe, napredujem cerekcerek

ali prekjučer je došlo do preokreta..pa čak...jooj...ne znam...

zbunjena..........

a ok je lik....dobar....makar je jedna cura kad ga je upoznala rekla da joj izgleda k'o "prikriveni bivši" wooooow

no da...nastavimo dalje naivno hodati svijetom, sa osmjehom na licu i onim staklennim pogledom u očima, k'o dijete kada treba dobiti neki dar..i čeka...i čeka..

tako i ja....čekam.....

ne znam kaj bi pisala...vidi se...ma kad baš..uff..ni sama ne znam...
ali jedno znam, uhvatila me kriza...pa joj, od prvog mjeseca ništa i luda sam...hahaha...no da...nebitno...neee...cerekcerek

uživajte mi.....sad će valjda doći lijepo vrijeme....nadam se..muka mi je nositi jakne i bla bla...

pusek..........


11:26 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.