Nada postoji...samo ne ovdje!

Objavljeno: subota, 28.10.2006.

Post br. 14

Hey ljudi!!!!!!!!!! Napokon novi postich!!! Fakat mi je zao kaj nisam pisala al mi je intach crko...a ja sam jedva prezivjela...i tak...nis nema novog. Sad cu u grad s Mary...ma bit ce nam zaakon!!!
Ak niste slijepi pretpostavila bih da ste uocili da imam novu pozadinicu. Blue bear mi je tu bas slatki. Skinula sam ju s ove stranice (klikni tu)...zakon su predlosci....OK ajmo mi skrenut malo s ove dosade koju non stop povlacim po postevima......
Danas sam se ustala u sest. Morala sam na ples tak da mi nije bilo drugeno. Na ples idem otkad znam za sebe. Obozavam plesati i to je zapravo jedna od rijetkih stvari koja i ide tak da sam se odlucila potpuno posvetit tome...malo jadno, zar ne?
Mislim da je vise vrijeme da kazem istinu...Filip i ja smo prekinuli. Vidla sam ga na povratku s plesa sa drugom curom. A bas sam htjela da odemo popodne u kino...sreca zapravo da je tako. Da ga nisam vidjela i dalje bi bila samo sredstvo zabave...mozda me on cak zapravo nikad nije volio. Ali boriti cu se. Necu past u deopru. Jednostavno nema smisla ucinit takvu glupost...zivot ide dalje, s njim ili bez njega.
Ostavite mi puno komentara...love ya!!!!
Bye bitchessmijeh!!

- 16:05 - Ja sam rekla svoje...sad je tvoj red!!! (50) - Isprintaj si postich...dokazi da si bio tu!!!! - Linkich mog posticha...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.