Nada postoji...samo ne ovdje!

Objavljeno: ponedjeljak, 23.10.2006.

Post br. 13

HY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Znam da nisam jaako dugo pisala al sam uzasno prezaposlena...jos sam u subotu imala dva turnira i ples.....UZAS!!!!
E meni je bas jebeno zaakon u skoli!!!! Nasa profica iz matise je jedan zadatak koji smo svi rjesili u 1 min rjesavala 10min i tak 3 puta dok se mi nismo poceli valjat od smjeha i urlat ko ludaci!!!! Zena je pogrjesila kolko je 3x7....hahahhahahahahaha.....napisala je 35....fakat jebeno....i totalka smo je izludili....vjerojatno je vec na svim mogucim aspirinima zbog nas....i jos tvrdi da smo naj razred koji je ikad imalasmijehludzujonutnamcor!!! E to se treba dozivjet!!! A drugi profaci stalno govore da smo najgori razred u nasoj skoli ikad....i ta nam je reputacija ZAAKON!!!!! I sad ova iz matise.....mi cemo se potrudit da njoj i nasoj raski zagorcamo zivot....kad cemo glasat za predsjednika razreda dogovorit cemo se da svi glasamo za Antonelu. A sto je najbolje...mi ni nemamo Antonelu u razredu!!!!Jedva cekam da to vidim....thumbup
I ak jos nisam spomenula...imam decka!!! Zove se Filip i naj je na svijetu!!!! Zaakon!!!
Ajd idem ja prije neg izazovem nesrecu (ovo je 13 post....nesretan.....al samo za nase proface....smijeh)
ki$$ek svima!!!!
BTW promjenih pozadinu...kakva je???

- 13:41 - Ja sam rekla svoje...sad je tvoj red!!! (13) - Isprintaj si postich...dokazi da si bio tu!!!! - Linkich mog posticha...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.