Nada postoji...samo ne ovdje!

Objavljeno: srijeda, 11.10.2006.

Post br. 10

Ovo dragi ljudi, nije za vas neg za jednu curu koja se predstavlja ko Mislim da me poznas....
Gle...ja nisam sigurna ko si ti al ak si ona koja je imala blog take2two porucujem ti da te NISAM kopirala neg sam htjela nazvat blog hanci.blog.hr pa nije islo i pomislila sam ga nazvat lol.blog.hr pa ni to nije islo a usput sam citala OK! i nasla na reklamu te tvrtke pa isla probat. A ak to nisi ti (a po tome kolko te poznajem mislim da jesi) onda fakat ne znam kaj te nagnalo na ideju da to napises....i svi moji postovi ovdje su originalni (osim jedne price koju mi je ispricala Mary i onda stavila na svoj blog, i ja takoder...) tako da ti samo misli kaj oces ko god da jesi i ja iskreno mislim da ovaj komentar(sad cu ga napisat)
picka ti materina...
ti si,curo-odlicje glupe osobe... daj budi originalna... svi znaju za bivsi blog take2two-i tiga ides kopirat... ti nisi normalna i pod hitno si moras nac zivot...jer ces ovak istrunut... pobrisi sve blogove i napravi neki o SVOM zivotu BEZ DA KOPIRAS DRUGE, makar tak blog imao samo jedam post...
be yourself-be happy-respect your life... YOUR LIFE!!!!!!!
bio cisto tracenje vremena koje si imala....i ak ljudi oce..neka posjete ovaj blog (totalnocool.blog.hr) i svi ce vidjet da je onaj blog ORIGINALAN kao i ovaj...i, BTW rekla si BIVSI blog pa onda, iskreno, o cem mi tu raspravljamo... ak jesi take2two cura zao mi je kaj moj blog ima slican naziv ko tvoj al to bi bilo isto kao osudivat Z sto je kupila jako slicne traperice kao M (imena su tak radi postivanja privatnosti) nakon sto ih je ona prestala nosit....dode na isto i kazem ti, takve stvari nisu vrijedne tvojih zivaca (ko god da jesi)...tak da CHILL OUT jer se tebe ne ticu moji blogovi niti mene tvoji tak da.....
I ja ovaj blog necu obrisat nit mu promijenit adresu jer mi se svida takav kakav je a ak se ne svida tebi il nekom drugom to je samo vas problem....svako ima svoj ukus....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.