Nada postoji...samo ne ovdje!

Objavljeno: petak, 06.10.2006.

Post br. 7

Cijeli mi se svijet bas danas zamjerio. Iskreno, ja sam jedina koju ovaj svijet doista mrzi. Dodem na zemljopis i otkrijem da je ova krava kaj mjenja nasu ziva krava!!!! Ona nam odma sat zapocela time da smo ponovili svaku jebenu rijec koju smo ucili...MUCENJE ZIVO!!! Jos dodem na kemiju koja mi je naj odmah poslije zemljopisa i oba dva sata pita i bas mene nije htjela prozvat. Sad cu bas doc na sljedeci sat nepripremljena pa bu me bas pitala. Garant. I taman sam ozdravila od angine i pocelo me grlo bolit ko.......uzas......pa dobro..ajd ipak sam malo pretjerala...nije uopce ovaj svijet tak los. Uspjela sam si film Opasne djevojke prebacit na iPod...I bas se super osjecam...bas imam velke promjene raspolozenja a??? Ah kak moj star veli..ja sam u pubertetu....
I ne da mi se fakat vise pisat tak da tnx svima koji su citali i koji me comentaju i svima veliki Ki$$$ i Kizzza

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.