Dizajn:martinadizajn.blog.hr
< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ja, pa onda nešto o meni, pa onda nešto o mom životu, i na kraju nešto što ja volim...;-)

ja sam :
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- jako mala
- elizabeta
- sretna
- nasmijana
...
volim :

- obitelj
- svoje frendove
- glazbu
- more, sunce, ljeto
- ruže
- glupirat se
- plišane medvjediće
- ples (suvremeni..), ZKM
- kekse smijeh
- čokoladu
- krevet
- zabavu
- vrištat s vremena na vrijeme
- konradovce
- polje
- smijat se ko da mi nisu sve na broju
- kurit ljude do neke mjere
- telefonirat

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Lara_ra :-)
Ivanica - žižaaaa
sekica
moja škola
Tinchi
Ireth
Teica
Marina

malo ljudi koji su mi dragi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Pončo i Toro smijeh...moja ana..
Free Image Hosting at www.ImageShack.usLarica und ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ivana & ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us fufe rulezzz
Free Image Hosting at www.ImageShack.us tomica & ich
Free Image Hosting at www.ImageShack.usmoja sekica i pogodite ko..:-)
...

Last kiss - Pearl jam
Where, oh where, can my baby be?
The Lord took her away from me
She’s gone to heaven, so I’ve got to be good
So I can see my baby when I leave this world

We were out on a date in my daddy’s car
We hadn’t driven very far
There in the road, straight ahead
A car was stalled, the engine was dead

I couldn’t stop, so I swerved to the right
I’ll never forget the sound that night
The screamin tires, the bustin glass
The painful scream that I heard last

Oh where, oh where, can my baby be?
The Lord took her away from me
She’s gone to heaven, so I’ve got to be good
So I can see my baby when I leave this world

When I woke up the rain was pourin down
There were people standin all around
Something warm flowing through my eyes
But somehow I found my baby that night

I lifted her head, she looked at me and said
"Hold me darling, just a little while"
I held her close, I kissed her our last kiss
I found the love that I knew I had missed

Well now she’s gone
Even though I hold her tight
I lost my love, my life, that night

Oh where, oh where, can my baby be?
The Lord took her away from me
She’s gone to heaven, so I’ve got to be good



ppp...plesImage Hosted by ImageShack.ussuvremeni... - ono u cemu ja uzivam cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us..moja gimnazija..II.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usmoj cvijet dead

"Marihuana"
Možda je i prošao život cio,
od onoga dana kad sam nju sreo,
kad pogledah te oči krasne
i kosu boje pokošene trave.
Ali, pomislih lijepa je ona
i nečuh zvuk onog zvona
što u smrt zove polako
i da sam znao, vječno bih plako.
Ruke pruža kao da pita
voliš li rijeke, polja i žita,
i pruža ruke, ruci što drhti,
i pruža ruke, vapaju smrti.
I kad saznah pred kim stojim,
pred onim tko živi u morima svojim,
što opijena i blijeda provodi dane
u dimu marihuane.
Htio sam da ljubavlju otjeram drogu,
jer što je ona skrivila Bogu,
zvala je zvijezde da joj sude,
htjela je da voljena bude.
Uzalud bijahu sve molitve moje,
umrijet će oči smeđe boje,
i proklet dolazak onoga dana
i zla što donosi marihuana.
Ana, djevojka smeđih očiju i kose,
s imenom što hiljadu djevojaka nose,
koja će isto jednoga dana
otići tamo gdje i marihuana.
Na grobu njenom zaplakah prvi
i riječi uprskah kapima krvi
umrla je u smiraju jednoga dana
znala je da voli i zvala se Ana.
A znala je da narkomani dugo ne žive
i da se kratko morima dive,
voljela je da bode svoje vene,
voljela je mnoge, a možda i mene...

subota, 10.03.2007.

Ojla la


Free Image Hosting at www.ImageShack.usEvo mene malo...baš sam happy danas wave..Bio je mali dernek nakon škole jučer u virtuozu. PozdraF ekipi...dunja nas je i nahranila tamo..i baš smo se dobro proveli.Malo smo se smijali pijanoj ekipi i tako sve to pomalo. Danas malo nabacila šetnjicu po gradu i ošla na kafu s frendom kojeg nisam vidla od ljeta....čazma trannns smijehsmijeh
Malo zujim po netu i planiram prežit još jedan tjedan škole. Neće bit tak bed kad vidim ove svoje luđake iz zadnjih klupa...Malo hodam ja po netu i našla sam nešto..to je ubiti trebalo bit za prošli post..al šta sad, ko da je bitno! evo ga cap! ak nekog zanima :-), ak ne gledat ću ga sama. kiss ak neko naiđe

|komentiraj 8| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.