Tiho...

28 rujan 2009









Dobro jutro,kako ste mi? Vikend je prošao u odmoru,vrijeme je odlično tako da se i ja dobro osjećam.
Probudila se jutros radi dosadnog komarca,tako mali a tako moćan....Podsjeća me na neke osobe iz radne okoline,no ja ih puštam da lete dok ne slete haha,razumijete. I let je pad, samo treba znati.
Želim vam ugodan početak novog radnog tjedna,da se ne sekirate i da uživate u svemu,volite i budete voljeni. I jedna moja pjesma,za buđenje.
topli pozdrav


>Tiho

Tiho,tiho kap po kap razlijevam tišinu
i poteče brazdama postojanja nezaustavljivo
poput krvi topla čežnja,boje makova
moja riječ,moja misao,moja želja k tebi
rezbareći suncokrete u kori drveta
zaigrana leptirovim letom ponad ravnica
nestašna,otevši prvu pjesmu pticama
počupah vjetar za korijenje nemirno
divljim kapima pučine umih lice,pored svjetionika
dlanom prosipam boje sutona,na poklon tami
dok čekam tvoje zagrljaje,šapat,dah
da ti poklonim svitanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.