ponedjeljak, 31.12.2012.

mili moji..




evo, na ispračaju ove stare, razmišljam..šta ponijeti u novu, a šta ostaviti ovdje..
pa ovako..
svaku sretnu misao, svaki osmijeh upućen meni, ili od mene nekome..svaku lijepu riječ ili gestu..svaku uspomenu..bilo lijepu ili onu malo manje lijepu..sve to nosim sa sobom..ono što me nije ubilo, ojačalo me je...sve ovo je bila moja škola..
a šta ostavljam iza sebe, u zaboravu...vjerujte..ništa :)))

znam da me dugo nije bilo ovdje, i da ste brinuli..
oprostite mi..
bilo je zaista svakakvih "šarenih" dana iza mene..
i ne samo radi mene, nego i radi moje majke..

u ovoj novoj obećajem da ću dolaziti češće
koliko ću biti u mogućnosti..
još jednom vam svima veliko hvala
i puno sreće, zdravlja i veselja u novoj 2013.
pusa od srca
Tajana



13:51 | Komentari (16) | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.