koliko vas je bilo na mome blogu:

Free Web Counter
Free Web Counter

Posjetite.....i još malo slika

Vekycaa
Tončica
Dominik

Image Hosted by ImageShack.us


< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (15)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slika: ×

O meni

Ime:Raul
Živim u:***
Bavim se:taekwondom
Idem u:3.razred
Volim:svoje prijatelje,
rodbinu,taekwondo,...
Ne volim:bahatost,
neku hranu
(rajčicu-bljak,...)

Muzika:

height="17"data="http://www.musicuploader.org/musicplayer.swf?song_url=http://www.musicuploader.org/MUSIC/8344661205512373.mp3&autoplay=true"> />

Music Codes






dali vam je dobar blog?!.
pre dobar
zakon
dobar
tako tako
nije dobar
buuuu!!!!!
bas glup
  
pollcode.com free polls

ponedjeljak, 12.05.2008.

CRNI MOL U CRIKVI...

U subotu ujutro mama je odlučila da idemo u Crikvuyes na rolanje pa na kupanjesretan na crni mol,što me oduševilothumbup.Već oko 11 sati smo se potrpali u auto i krenulil za Crikvu.waveRolali smo se po cijeloj C.,pa je mojo majci palo na pamet da odemo bacit nešto u kljunfino,pošto nismo ručali doma-nisam se bunio jer sam već bio gladannjaminjami.Išli smo na pizzu i bilo je superthumbup,pa je mami opet palo na pamet da idemo na sladaćfino,šta sam odbiolud jer sam bio fuulll od pizze.Kad smo stigli na C.M.bućnuli smo se u morebang koje je bilo i više nego hladnonono,ali mi smo bili hrabri pa smo i zaplivaliheadbang.LUĐACIII!!!bang
Dan sam proveo super i nadam se reprizi već u nedjelju.......wavewavewave



~ komentiraj (4) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.