koliko vas je bilo na mome blogu:

Free Web Counter
Free Web Counter

Posjetite.....i još malo slika

Vekycaa
Tončica
Dominik

Image Hosted by ImageShack.us


< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (15)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slika: ×

O meni

Ime:Raul
Živim u:***
Bavim se:taekwondom
Idem u:3.razred
Volim:svoje prijatelje,
rodbinu,taekwondo,...
Ne volim:bahatost,
neku hranu
(rajčicu-bljak,...)

Muzika:

height="17"data="http://www.musicuploader.org/musicplayer.swf?song_url=http://www.musicuploader.org/MUSIC/8344661205512373.mp3&autoplay=true"> />

Music Codes






dali vam je dobar blog?!.
pre dobar
zakon
dobar
tako tako
nije dobar
buuuu!!!!!
bas glup
  
pollcode.com free polls

petak, 28.03.2008.

Trema....pred turnir.

LJudi imam tremu yes,još dva dana i TuRnIr u savateu.. hrvatska...kakvi će bit protivnici....koliko će bit borbi....sve me to malo brine bang,ali bit će sve ok. thumbup-nadam se da neću iznevjerit.Nadam se da će doć i Trener Ivica cooljer ga tjedan dana nije bilo na treningu,a volim yes kad je samnom na turniru.On mi točno kaže kako da se borim rolleyes,šta da napravim, yeskako da se krečem itd.
Može malo podrške mah s vaše strane-trebam vas!!!!!yes
Trebali ste vidjet moju mamu rolleyes kad sam se borio u Varaždinu....prvo je navijala blabla,onda je pokrivala oči rukama cry,pa se derala lupi ga lupi blabla,pa razbi ga,pa pusti moje dijete. burninmadburninmad...mislim strašno!namcor
Trebala je popit tabletu za smirenje : nutprije turnira kad joj to tako škodi.Ne može vidjet smokinkad ja primam udarce pa urla blabla iz sveg glasa,ali volim kiss ja kad me ona bodri iako viče,jer mi je velika podrška!
Javim vam kako je prošao turnir mahi koji sam bio,AKO POBIJEDIM!!!!!!!!!!!mahmahmah



~ komentiraj (62) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.