Tu gdje počiva nemir

19.07.2006., srijeda

416 kostiju na putu

Grrrr…. Kako samo volim okus spržene kože na usnama, onaj pohotni miris trulog mesa i slatke krvi?! Neopisivo, slatko i nastrano-taman za mene! Obožavam kada me s ustima punim žiletima ranjavaš, kada njima siječeš kožu i kada krv potekne preko tvojih usana, moga tijela.
Debela epiderma se raspara poput žrtve Freddia Kruegera. Osjećam vreli mlaz koji šišti iz moga vrata i hrani onu iskonsku zvijer u tebi. Volim te kada si grub, kada te ne sputavaju one ljudske vrijednosti. Volim te kada svoju zvijer pustiš iz kaveza i kada podivljaš na milijun načina.
Volim sputavati bijes u zvijeri, vući ju za nos i ostavljati duboke ožiljke na njegovu vratu, na njegovim plećima. Ona aroma užegla znoja pobuđuje bludnicu u meni.. rađa se zasad neukroćena neman i grize te, nanosi ti bol.
Image Hosted by ImageShack.us
Drhtiš pod ugrizima, grčiš se od bola pod mojim usnama i slamam u tebi zvjerstvo, lomim te, bludničim i vladam tvojim bićem. Još sam neizjahana…
Ljubiš me svojim otrovnim usnama, kiselinom nagrizaš moje bradavice, pijavice stavljaš na moj vrat i hraniš se skupa s njima, jer one su tvoje male sestrice. Kraljevska boa plazi po mom tijelu, provlači se između naših tijela i grebe moju meku kožu. Moje ruke te guše, ja krvarim iz svih pora, a jato strvinara kruži iznad nas. Žele uzeti dio tebe, dio mene i nastaviti hranidbeni lanac, a ja prvo želim okusiti svu ljepotu tvoje boli. Želim te gledati kako se duhovno slamaš i kako pod mojom petom jecaš od bola i polako umireš poput zvijeri u kavezu.
Image Hosted by ImageShack.us
Ponestaje mi snage, krv se skrućuje na netom usječenim ranama i vrištim od boli… noktima gulim tvoj grubi oklop i grizem te… tako si sladak bludniče, a jedino slađe od tebe je osveta…
Gubim onaj slatkasti okus s usana, u meni gori bodež i izvijem se poput udava koji se smotao oko moje nogu i vrata. Krv uskoro prestaje teći, tijelo se grči i mijenja boju. Postajem poput Snjeguljice, blijedom, lijepom i mrtvom. Spuštaš se na mene poput hijene, uzimaš zadnji udah i umiremo spojeni u jedno..
oči dobivaju smisao, gledam te i ne vidim poput slijepe mačke. Strvinari nam kljucaju kosti, jedu ostatke sa svih 416 koščica koje posjedujemo, a smrad pobjede se nadvio nad naše ime.
Ponosni smo, mrtvi, neshvaćeni i svoji….
Zauvijek prognani bludnici!!!


(10.06.2005)
- 17:56 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj mračni svijet!
Image Hosted by ImageShack.us
Tekstovi koji proizlaze iz mog malog, devijantnog uma..

Zastrašujuće vizije prelijepog svijeta relativnosti.

Nešto čega bi se mogli uplašiti,al prvo vas moram zaintrigirati..

Izopačenost je ključ koji se skriva u utrobi nemira,ali ga nastojim nikad ne pokazati..

Plutam svojom rijekom i zapisujem riječi umjetnika koji i dalje traži svoj crni križ


NAPOMENA:
Komentari tipa "super ti je blog-posjeti moj...", "zakon blog, ajd svrati do mene..." burninmadi slični ĆE BITI PRIJAVLJENI kao spam! Ne toleriram ni lance sreće i sl.
mad

Free Web Counter



MOJE DRUGO JA

Archie The Nezasitna

Take the quiz:
What Deadly Sin Are You?

lust
gee someones a passionate one here .. lol ...thats all i have to say...


LINKOVI:

ONO ŠTO SLUŠAM:

A-Ann Lee
Alice In Chains
Apocalyptica
Antrahx
Art of Noise
Asian Dub Foundation
Aerosmith
Aretha Franklin
Alice Cooper
Art Company
Allanah Myles
Alanis Morisette

B-Blind Guardian
Black Sabbath
Bad Company
The Beastie Boys
The Black Crowes
Black Rebel Motorcycle Club
Boney M
Bob Dylan
Bobby McFerin
Berlin
Barry Manilow
Bruce Springsteen
Bryan Adams
The Beatles
Billy Joel

C-The Crown
Cradle Of Filth
Children of Bodom
Chris Rea
Chris Isaak
Creedence Clearwater Rev.
Cat Stevens
Creed
Cardigans
The Carpenters
The Chemical Brothers
The Clash
Coldplay
The Cranberries
The Cult
The Cure

D-Death
Def Lepperd
Depeche Mode
Dark Tranquility
Dimmu Borgir
Dio
Deep Purple
Dream Theater
Dennis Brown
Disturbed
Dumonde
Duran Duran
Dire Straits
Demis Roussos
The Door's
David Bowie

E-Ebony Tears
Elvis Presley
Eagle Eye Cherry
Emerson Lake&Palmer
E-rotic
Eric Clapton
The Eagles
Era
Enigma
Everlast
Edguy

F-Fear Factory
Frankie Goes To Hollywood
Fleetwood Mac
4 Non Blondes
Faith No More
The Foo Fighters
Franz Ferdinand

G-George Michael
Garbage
Gipsy kings
Gary Jules
Gorillaz
Grateful Dead
Guns N'Roses

H-H.A.Z.A.R.D
Halloween
The Hellacopters
Hives
Hootie & The Blowfish
Hammerfall
Hypocrisy

I-Immortal
Iced Earth
Iron Butterfly
Iron Maiden
Inxs

J-Jethro Tull
Jon Bon Jovi
Jerry Lewis
Jamiroquai
Joan Jett
Janis Joplin
Judas Priest
Jimi Hendrix
Joe Satriani

K-Korn
Killdozer
Kiss
Kraftwerk
Kalisto
Kris Kristofferson
King Diamond

L-Lenny Kravitz
Led Zeppelin
The Libertines
Lyle Lovett
Lou Reed

M-METALLICA
Morbid Angel
Manowar
Mudvayne
Montrose
Motorhead
Megadeth
Manic Street Preachers
Mercury Rev
Michael Bolton
Mick Oldfield
Matchbox 20
Moody Blues
Marilyn Manson
Maroon 5

N-Nick Cave
Nightwish
Nickelback
Nirvana
Nazareth
Napalm Death
New Order
Nine Inch Nails

O-Oasis
Ozzy Osbourne

P-Pantera
Paradise Lost
Percy Sledge
The Police
Pink Floyd
The Platters
Placebo
Phil Collins
Prodigy
Poison
Pearl Jam

Q-Queen
Quiet Riot
Queensryche
Quincy Jones
Queens Of The Stone Age

R-Rhapsody
Reamonn
Rammstein
R.E.M.
The Rolling Stones
Radiohead
Rage Against The Machine
Roxette
Ramones
Republica
RHCP
Rubio Paulina
Rob Thomas
Robbie Williams

S-Sepultura
Slayer
Samy Hagar
The Strokes
Simply Red
Simon & Garfunkel
Salt'N'Pepa
Simon Collins
Sweet
Sammy Hagar
Skid Row
Sepultura
Slayer
The Scorpions
Shakira
Santana
Sinead O'Connor
Silverchair
Sisters of Mercy
Smashing Pumkins
Soundgarden
Steppenwolf
Stone Temple Pilots
Stooges(iggy Pop)
Strokes
Stratovarius
Suede
Supergrass
System Of A Down
Steve Vai

T-Ted Nugent
Tool
Thunder
Tina Turner
Thin Lizzy
Thrills
T.Rex

U-Uriah Heep
U2
U.F.O

V-Van Halen
The Verve

W-War
Whitesneake
Wolfsbane
Weezer
The Who
The White Stripes
Whishbone Ash

X-XTM

Y- Yngwie Malmsteen

Z-ZZ Top
Zucchero



Free Web
This site is certified 35% EVIL by the Gematriculator