Tu gdje počiva nemir

17.07.2006., ponedjeljak

Besmislenost ili pak nešto više?!

Nešto je zatočilo moje biće u svojim rukama i ne pušta me. Kao da se Anđeo Smrti nadvio nad moje ime i hrani se mojim duhom, mojim bićem i mojim umom. Umorna sam od traganja za onim nedokučivim, onim što možda nikad neću doseći..
Blesave kapi kiše ispiru kožu nagriženu od bola, istrošenu od grubosti, a moje pitome godine me podsjećaju da vrijeme kraj mene prolazi.
Image Hosted by ImageShack.us
Osjećam kao da se svaki dan borim sa vjetrenjačama i istina je-ja se svakog dana borim sa sobom samom i sama sam sebi najveći neprijatelj. Zar sam pala toliko nisko da me nitko više i ne mrzi, zar se moje biće svelo samo na jedno ime, jedan vers u još neispisanoj knjizi života patnice, đavolje suputnice?!
Ponekad se osjećam tako prazno.. neispisane riječi prolaze umom, ali ja nemam hrabrosti izustiti ih, nemam hrabrosti napisati svoju knjigu do kraja i dostojanstveno dogorjeti do mramornog tla.
Zemljom su zatrpane moje misli, trulež i crvi su zaposjeli moj klonuli duh, a neizvjesnost je ostala zatočena u meni.
Svrbi me koža, svrbe me laži koje su drugi stvorili da bi me odaljili od svih, od sebe same. No, ja sebe samu ne razumijem, pa zašto bi onda netko razumio mene?!
U biti, tko sam ja!? Altruistično biće zatočeno unutar praznih ljuštura svijesti ili samo list kojem fali početak i kraj.
Image Hosted by ImageShack.us
Poet koji me pisao zaboravio je staviti točku na I! Zaboravio je da i nesavršenstvo treba svoj kraj. Zaboravio je da dogorjele svijeće ne mogu gorjeti i da su listovi uvijek prazni ako ih se ispisuje vrelom, nevidljivom tintom…
Netko je zaboravio da i meni ipak treba malo ljubavi i da mi je dosta ovog osjećaja tuposti. Ponekad se molim samoj sebi da me netko iskoristi samo kako bih se osjećala korisnom, kako bih našla barem jednu svrhu svog postojanja.
I ponekad mi se čini da postojim radi drugih, da postojim da bih udovoljila drugima i da budem nepostojana kao vlastita jedinka. Sve je tako besmisleno, čak je i ciljnost izgubila svoj cilj!!
Kažu da trebaš voljeti samog sebe, a ja ponekad ne znam što bih to u sebi voljela.. ljudsku glupost, grešku prirode, nedefiniranu definiciju ili pak nešto sedmo, onozemaljsko?!
Voljela bih biti astralnom projekcijom. Postojati, a u biti ne značiti puno običnom laiku. Voljela bih biti nešto što se uči. Pojam koji je moguće definirati i list koji je moguće ispisati, ali ga se nikad ne može pročitati.
Image Hosted by ImageShack.us
Nekad bih željela sa sebe skinuti sve maske, skinuti kožu sa svog tijela i stati na kišu da ispire prljavštinu utisnutu u ljudskosti. Bilo bi lijepo skinuti kožu sa svoga tijela, staviti je u vlastite ruke i najtvrđom četkom iščetkati sve nametnike… skinuti i sva mišićna vlakna i pogledati te opipati one kosti koje čine konstituciju naših ovozemaljskih tijela.
Postoji nešto savršeno u nesavršenom robotu. Postoji bezosjećajnost koju se ja više bojim osjećati, jer i ona je čuvstvo, jer ponekad bi i najtvrđi kamen želio pući i rasuti se u milijune kamenčića, a ponekad bi i voda poželjela bar na tren prestati teći.
Toliko je toga logičnog u mojoj nelogičnosti!
Toliko je toga strašnog u mojoj mirnoći.
Toliko je toga besciljnog u ciljnosti.
Pa i definicija je definirani pojam, ali ga je nemoguće definirati! Zna li uopće neko definiciju definicije?! Mislim da ne, a i ona kao pojam postoji.
Image Hosted by ImageShack.us
Archie je nesmisleno podvojen pojam!!! Izgubljen, nagrižen, iskren i do bola trul.
Kao tumor grizem iznutra, nagrizam vlastitu tanku ovojnicu i zubima nagrizam vlastitu dušu. Trunem poput dunje na ormaru koja je odavna suviše požutjela i izgubila onaj miris profinjenosti.
Kamen sam, a drhtim na suncu od ciče zime. Logično?! Mislim da ne! Istinito?! Definitivno, DA!!!
Moja kontradiktornost je kontradiktorna proturječju. I što se na kraju dogodi kada zilijun minusa pomnožite sa bilijun minusa?! Ne znam, a zna li uopće netko što sam htjela time reći!? Zna li itko zašto sam to izustila?! Zašto sam neispisani list popunila praznoćom?! Odgovor bi vam rekla, ali ne znam ga! Moje razumijevanje, opravdava nerazumijevanje ovoga posta, opravdava moju rezoluciju boja i monotoniju zvuka..
Smisleno?! Definitivno, NE! Al to sam ja! Nesmislenost pronađena u smislenosti, neodlučnost nađena u odlučnosti autodestrukcije… ja… jedna….jedina…. i dalje trula i postojana…. Nagrižena, nekonzumirana… svoja i ničija… sebično zagrižena i bolno izfrustirana… imuna na grubost, nenaučena na nježnost. Izbubljena u besciljnosti… ničija i… tražim nepostojanost


(08.06.2005)
- 12:07 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj mračni svijet!
Image Hosted by ImageShack.us
Tekstovi koji proizlaze iz mog malog, devijantnog uma..

Zastrašujuće vizije prelijepog svijeta relativnosti.

Nešto čega bi se mogli uplašiti,al prvo vas moram zaintrigirati..

Izopačenost je ključ koji se skriva u utrobi nemira,ali ga nastojim nikad ne pokazati..

Plutam svojom rijekom i zapisujem riječi umjetnika koji i dalje traži svoj crni križ


NAPOMENA:
Komentari tipa "super ti je blog-posjeti moj...", "zakon blog, ajd svrati do mene..." burninmadi slični ĆE BITI PRIJAVLJENI kao spam! Ne toleriram ni lance sreće i sl.
mad

Free Web Counter



MOJE DRUGO JA

Archie The Nezasitna

Take the quiz:
What Deadly Sin Are You?

lust
gee someones a passionate one here .. lol ...thats all i have to say...


LINKOVI:

ONO ŠTO SLUŠAM:

A-Ann Lee
Alice In Chains
Apocalyptica
Antrahx
Art of Noise
Asian Dub Foundation
Aerosmith
Aretha Franklin
Alice Cooper
Art Company
Allanah Myles
Alanis Morisette

B-Blind Guardian
Black Sabbath
Bad Company
The Beastie Boys
The Black Crowes
Black Rebel Motorcycle Club
Boney M
Bob Dylan
Bobby McFerin
Berlin
Barry Manilow
Bruce Springsteen
Bryan Adams
The Beatles
Billy Joel

C-The Crown
Cradle Of Filth
Children of Bodom
Chris Rea
Chris Isaak
Creedence Clearwater Rev.
Cat Stevens
Creed
Cardigans
The Carpenters
The Chemical Brothers
The Clash
Coldplay
The Cranberries
The Cult
The Cure

D-Death
Def Lepperd
Depeche Mode
Dark Tranquility
Dimmu Borgir
Dio
Deep Purple
Dream Theater
Dennis Brown
Disturbed
Dumonde
Duran Duran
Dire Straits
Demis Roussos
The Door's
David Bowie

E-Ebony Tears
Elvis Presley
Eagle Eye Cherry
Emerson Lake&Palmer
E-rotic
Eric Clapton
The Eagles
Era
Enigma
Everlast
Edguy

F-Fear Factory
Frankie Goes To Hollywood
Fleetwood Mac
4 Non Blondes
Faith No More
The Foo Fighters
Franz Ferdinand

G-George Michael
Garbage
Gipsy kings
Gary Jules
Gorillaz
Grateful Dead
Guns N'Roses

H-H.A.Z.A.R.D
Halloween
The Hellacopters
Hives
Hootie & The Blowfish
Hammerfall
Hypocrisy

I-Immortal
Iced Earth
Iron Butterfly
Iron Maiden
Inxs

J-Jethro Tull
Jon Bon Jovi
Jerry Lewis
Jamiroquai
Joan Jett
Janis Joplin
Judas Priest
Jimi Hendrix
Joe Satriani

K-Korn
Killdozer
Kiss
Kraftwerk
Kalisto
Kris Kristofferson
King Diamond

L-Lenny Kravitz
Led Zeppelin
The Libertines
Lyle Lovett
Lou Reed

M-METALLICA
Morbid Angel
Manowar
Mudvayne
Montrose
Motorhead
Megadeth
Manic Street Preachers
Mercury Rev
Michael Bolton
Mick Oldfield
Matchbox 20
Moody Blues
Marilyn Manson
Maroon 5

N-Nick Cave
Nightwish
Nickelback
Nirvana
Nazareth
Napalm Death
New Order
Nine Inch Nails

O-Oasis
Ozzy Osbourne

P-Pantera
Paradise Lost
Percy Sledge
The Police
Pink Floyd
The Platters
Placebo
Phil Collins
Prodigy
Poison
Pearl Jam

Q-Queen
Quiet Riot
Queensryche
Quincy Jones
Queens Of The Stone Age

R-Rhapsody
Reamonn
Rammstein
R.E.M.
The Rolling Stones
Radiohead
Rage Against The Machine
Roxette
Ramones
Republica
RHCP
Rubio Paulina
Rob Thomas
Robbie Williams

S-Sepultura
Slayer
Samy Hagar
The Strokes
Simply Red
Simon & Garfunkel
Salt'N'Pepa
Simon Collins
Sweet
Sammy Hagar
Skid Row
Sepultura
Slayer
The Scorpions
Shakira
Santana
Sinead O'Connor
Silverchair
Sisters of Mercy
Smashing Pumkins
Soundgarden
Steppenwolf
Stone Temple Pilots
Stooges(iggy Pop)
Strokes
Stratovarius
Suede
Supergrass
System Of A Down
Steve Vai

T-Ted Nugent
Tool
Thunder
Tina Turner
Thin Lizzy
Thrills
T.Rex

U-Uriah Heep
U2
U.F.O

V-Van Halen
The Verve

W-War
Whitesneake
Wolfsbane
Weezer
The Who
The White Stripes
Whishbone Ash

X-XTM

Y- Yngwie Malmsteen

Z-ZZ Top
Zucchero



Free Web
This site is certified 35% EVIL by the Gematriculator