HRVATSKA EXPRESS!

srijeda, 21.05.2014.

SVIBANJ 2014- MEDIJSKIM GREŠKAMA NIKADA KRAJA...

Malo je tko uopće obratio pažnju na svinjariju kojom se vrijedja barem minimalna granica gledatelja (ukoliko ista uopće postoji u posljednjih 20-ak godina imigracije seljačina sa svih strana 'tamne strane svijeta' u nekoć civiliziranu i kršćansku Europu).

Primjerice u westernu Borac za pravdu, kao i još u stotinjak drugih vesterna od početka toga žanra, režiseri- ne poznavajući najosnovnije zakone fizike- u situaciji kada netko puca puškom ili visokolibarskim pištoljem u, recimo, oosbu na prozoru u salunu, taj će metak
odbaciti pogodjenu osobu unatrag.
No, u svakom filmu gdje postoji takva scena da se pogadja netko iza prozora ili recimo na krovu, svi se pogodjeni akobatski i bacaju kroz prozor ili prema dolje, makar je to suprotno pravcu metka koji odbacuje čovjeka unatrag (i suprotno zadravom razumu)...

Klasični imbecilni klišej polupismenih scenarista: U svakoj kriminalističkoj TV seriji (pr. Mentalist i sl.), čak i igranim filmovima, je da osumnjičeni - makar vidi da je nekoliko policijskoih kola ispred kuće, s policajacima i agentima uperenih pištolja koji zhovu njegovo ime - uvijek negdje potrči, pokušava pobjeći i sl. Kakva idiotarija!

Takodjer, čim neki kriminalac opljačka banku, ukrade novac i sl., u vrlo kratkom vremenu nakon toga, dook je policijsk istraga još svježa, odmah kupi skupi nakit, vrhunski luksuzni automobil itd., makar mu prethodna primanja i financijsko stanje nisu dozvvoljavali više od nekoliko krišaka kruha dnevno. I kako je tgo moguće? Gdje je kontrola IRS prihoda, dobiti, zarade?

Potom,policajci u četiri ili pet policiskih kola u nekoj kalifornijskoj selendri -
potpomognuti s dva kombija - u epizodi TV serije Mentalist, dolaze uhititi navodnog kriminalca. I što se dogadja?
Desetak i više agenata, specijaliista, policajaca, se namjesti s vozilima na parkiralištu ispred privatne kuće, te nitko ne prati ostale dijelove kuće koji vode u šumu, poljanu s grmljem. I dakako taj - nenaoružani - kriminalac pobjegne kroz prozor...

Na teletekstu NOVA TV 2 i 3. travnja 20o14, za seriju Nikita - koja se (u pravilu) reprizno emitirau noćnim satim - piše da je riječ o legendarnoj TVseriji Nikita s Petom Wilson u glavnoj ulozi. Umjesto toga emitira se vrsta (prilično kvalitetne) imitacije te serije novijeg datuma, koja je takodjer bila emitirana na NOVA i DOMA tv.

Upravo sam gledao redom i izrijekom osam tzv. disaster filmova (filmova katastrofe) od kojih su većina bili TV-produkcije.
Krasi ih ujednačena (i neizbježna) lobotomija i nepatvorena umobolnost u scenariju, kojega su napisali, producirali i režirali imbecili iz škole za djecu sposebnim potrebama i ogromnim poteškoćana u bilo kakvom mentalnom razvoju.
Potom, 'gluma' u t(akv)im filmovima zaista daje Nietzcheu pravo kada se zapitao je li moguće da čovjek - ovakvi hominidni skupovi smrdljivog mesa, praznih glava i ispraznih očiju - bude najviša razina Božjega stvaranja...
Kao dokaz toj razini pogledajte u gradjane RH od kojih pola vegetira na državnom (našem) novcu, te kako isti nakon 60 godina zločina komunizam glasaju za Josipovića, Milanovića, Pusićku i sličnu zločinačku antihrvatsku gamad.

Index hr - 10 4 2014
"Je li Linić štitio Merzel? Linć ga traži detaljno izvješće.."

Po formatu Euronews-a - NO COMMENT. Takav nepismenost tih Facebooka i WWW degenerika stvarno vrijedja, jer je osnova posla s kojim se bave, kao i temeljni preduvjet istoga - pismenost.

Lol. pzzzdrav.okay.OK.okay.okej.Ok.

U filmovima gorenavedenih katastrofa navijate da kometa, metor, potres, vulkan , pobije što prije junake u tom filmu koji se pojavljuju ničim izazvani (djeca koja su - u pravilu -nezadovoljna tatom ili mamom koji su bili puno radili pa nisu imali vremena za njih i slične besmislice)..
Likovi bez motiova, bez dimenzije, kao krdo idiota koje je šteta (barem po Darwinu) uopće spašavati jer isti definitivno - i bez iznimke- predstavljaju de-eveoluciju svoje vrste). U tu grupu, dakako, treba uključiti i scenariste, redatelje, producente...

Nadalje, pogledajte da u gotovo svakom američkom nisko i visokobudžetnom filmu u snimkama ispod vode, ljudi govore, pričaju, s otvorenim ustima su, traže pomoć i sl. Kakva nebuloza!

Potom u novijoj filmskoj dramu The Company Men s glamuroznom glumačkom postavom (Jones, Affleck i dr.), jedan od bivših direktora pere sudje tako da izvadi tanjur iz posudnika u kojoj sudje stoje u pjeni i umjesto da ga izapere, odmah ga takvog pjenastog stavlja da se suši. Jesu li režiseri takva gomila nesposobnih idiota?

Netočnosti, nepismneostiu u najtiražnijim medijiam u (S)RH nikada kraja. Koga oni to zapošljavaju? Polupismene krebile? Idiote bez škole? Primjer: Na HTV-u i SN-u izrijekom se navvodi velika posjeta polufinalnoj kup utakmici izmedju Istre 1861 i Rijeke od 7000 ljudi, od kojih najmanje 2000 Riječana.
Reporter tzv. Sportske televizije na telekstu iste večeri navodi kako je stadionu u Puli bilo 25000 glelaca. Treba li mu okulist? Možda ta budala ne zna ni brojiti više od 100. Ili mu možda treba bio-komorica sa (ruskim) sumporom?

Športski komentator na HTV-u tijekom utakmnice Real-Borussia (Dortmund) kaže ovako, "Još jedna prijetnja iz Borussije, odnosno iz Borussijine strane," što je nepismenost par exellance.Jadničak - vjerojatno bivši 'politički i društveni radnik' - vjerojatno je mislio na 'prijetnju od Borussije' i svih izvedenica vezanih uz tu premisu.

Potom u filmovima kao o velikim poslovnim i burzovnim mešetarima u principu su u uporabi dvije cifre dobitka i gubitka: milijun nečega (dolara i sl.) ili sto milijuna. Zašto neka investicija ne iznosi 60 milijuna nečega?

Na Davis cupu Poljska-Hrvatska (04.04. 2014.) poljski TV-idioti koji rade na njihovoj nacionalnoj televiziji nemaju ni najblažu ideju o osnovnom filmskom principu fotografije svjetlo-tamno. Naime, površine terena i okoliša terena bile su svjetlo-tirkizne i svjetlo-kakasto zelene, tako da nismo mogli uopće vidjeti malu bijelu loptici.
Posebice što su bijele linije terena 'plesale' na ekranu. Primjer kako treba raditi površine je Zagreb Open 2014.

Definicije elementarne logike vrema i poena u športskim filmovima (američkim) tipa golfa, ragbija i sličnog su naprosto nebulozne premise koje ni idiot ne može prihvatiti...

Glede regularne grješke u američkim filmovima, nevezano za budžet, odnose se na paralelni tijek vremena izmedju dvije paralelne raadnje u kojoj netko - primjerice - za tjedan ili više zaradi milijardu dolara, a drugi još uvijek razgovaraju (isti razgovor) u stanu u New Yorku. Ukupna radnja se nastavlja, kao da se sve usporedno dogadjalo.

GRESKA U FILMU 007 VIEW TO A KILL

Kada Zorin i njegovi pajdaši koji žele potpopiti Silicijsku dolinu bombom u filmu A View to a Kill otpuste odbrojavanje detonatora (35 minuta do ekpslozije,) umjesto da sat sat odbrojava od 60 (sekunda koliko ima minuta), sekunda kreću od 100, 99,98...Tko zna znaju li uopće kreteni scenaristi znaju koliko minuta ima sekundi???
Isto se ponavlja i u kasnijem kadru kada Bond i njegova pomagačica pokušavaju izvući bombu iz rudnika

U jednoj od epozoda inače izvrsne TV serije Perry Mason, broj automobilske regisrtracije koju Perry Mason pročita na zadnjoj stranici jednog dnevnika različit je od kasnijeg broja (i slova) registracije automobila koji je bio skrivio prometnu nesreću i unesrećio jadnog dečka. Kasnije su tražili, mislim, JPE 093 ili slično, a nau dnevniku je bio VPE 908 (ili 3)....

Toga ima napretek, i stvarno je tragično kako ti producenti scenaristi, redatelji, pomoćno osoblje, ne mogu shvatiti ono što i plankton u oceanu može. A to s k tome još i profesionalci koji zaradjuju za život.

Potom, su subotu, 11.04.2014, na HTV3 je film noiur Fritz Langa Hangman Die...PRAVILNO: a) Hangmen Die ili B) Hangman Dies...

Potom u westernu Lovac na ucjene, markenatnoi Randolph Scott dolazi u gard s malom bisagom na konju i samo jednim odijelom,da bi potom u kratko vrijeme promijenio dva odijela...

Index hr - 10 4 2014
"Je li Linić štitio Merzel? Linć ga traži detaljno izvješće..."

I za kraj, zar nije uvredljivi paradoks da u svakom američkom filmu junak filma parkira auta ispred vijećnicem, suda, restrorana i sl. u samom centru grada, te da je uvijek parkirno mjesto za njega slobodno, što predstavlja znanstvenu fantastiku u stvarnom životu...

13. svibnja 2014 na abortiranom projektu HOO-a- pokrenuitom na trošku poreznih obveznika koje se ništa ne pita iako mi financiramo to mediokritetsko smeće, emitira po programu snimku upravo dovršenog nogometnog fianla hrvatskog kupa izmedju Rijeke i Dinama.

U 24 sata slika se gubi i dolaze neki jeftini idiotski telopi 'SP Akcija' i slično ('SP promocija')...
Prekinuli su snimku bez riječi, bez isprike.
Ma istjerati ih iz Hrvatske!
Na minska polja tu gamad, kao i onu UDBAšku s HTZ-a , Nove T, RTL-a...

I na kraju, poslije epske katastrofe poplavbe Save i drugih rijekau Slavoniji, izvanih nevremenom, ali i neradom relevantnih službi, te čak i kriminalom (jer su nezakonito bili vadili šljunak iz nasipa koji su posljedično 'pukli' i stvorili poplave) Jutarnji list, taj medijski YU-iscijedak, donosi naslov POBJEDA HRVATSKE...



Ma gdje si moj zemljače zvani Aolf, skrivaš li se još u Argentini?....

- 11:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.04.2014.

Travanj 2014. Grješke, grješke, grješke...

Malo je tko uopće obratio pažnju na svinjariju kojom se vrijedja barem minimalna granica gledatelja (ukoliko ista uopće postoji u posljednjih 20-ak godina imigracije seljačina sa svih strana 'tamne strane svijeta' u nekoć civiliziranu, urbanu i kršćansku Europu.
Primjerice u westernu Borac za pravdu, kao i još u stotinjak drugih vesterna od početka toga žanra, režiseri - ne poznavajući najosnovnije zakone fizike - u situaciji kada netko puca puškom ili visokolibarskim pištoljem u, recimo, osobu na prozoru u salunu, taj će metak odbaciti pogodjenu osobu unatrag.
No, u svakom filmu gdje postoji takav scena da se pogadja netko iza prozora ili recimo na krovu, svi se pogodjeni akobatski i bacaju kroz prozor ili prema dolje, makar je to suprotno pravcu metka koji odbacuje čovjeka unatrag.

Potom,lčetiri ili pet policiskih kola u nekoj kalifonijskog selenedri - potpomogniti s dva kombija - u epizodi TV serije Mentalist dolazi uhititi navodnog kriminalca. I što se dogadja. Desetak i više agenata, specijaliista, policajaca, se namjesti s vozilima na parkiralištu ispred privatne kuće, te nitko ne prati ostale dijelove kuće koj vode u šumu, poljanu s grmljem. I dakako taj - nenaoružani - kriminalac pobjegne kroz prozor.

Na teletekstu NOVA TV 2 i 3. travnja 20o14,. pod serijom Nikita koja se (u pravilu) reprizno emitirau noćnim satima, piše da je riječ o legendarnoj seriji Nikita s Petom Wilson u glavnoj ulozi. Umjesto toga emitira s e vrsta imitiacije te serije novijeg datuma, koje je takodjer bila emitirana na NOVA i DOMA tv.

Upravo sam gledao redom i izrijekom osam tzv. disaster filmova (filmoma katastrofe) od kojih je većina bila tv produkcija.
Krasi ih ujednačena lobotomija i nepatvorena umobolnost u scenariju, kojega su napisali, producirali i režirali imbecili iz škole za djecu s posebnim potrebama i ogromnim poteškoćana u bilo kakvom mentalnom razvoju.
Potom, 'gluma' u t(akv)im filmovima zaista daje Nietzcheu pravo kada se zapitao je li moguće da čovjek - ovakava hominidni skupovi smrdljivog mesa, prazne galave i ispraznih očiju - bude najviša razina Božjega stvaranja...
Dokaz toj razini su gradjaniRH od kojih pola vegetira na državnom (našem) novcu kako 60 godina nakon zločina komunizam glasaju za Josipovića, Milanovića, Pusićku i sličnu antihrvatsku gamad.

U filmovima gorenavedenih katastrofa navijate da kometa, metor, potres, vulkan.. pobije što prije junake u tom filmu koji se odreda pojavljuju ničim izazvani (djeca koja su nezadovoljan tatom ili mamom koji su bili puno radili pa nisu imali vremena za njih i slične besmislice), bez motiva, bez dimenzije, dakle kao krdo idiota koje je šteta (barem po Darwinu) uopće spašavati jer isti definitivno - i bez iznimke- predstvljaju de-eveoluciuj svoje vrste). U tu grupu treba ukjučiti i scenariste, redatelje, producente...

Nadalje, pogledajte da u gotovo svakom amertičkom nisko i visokobudžetnomm filmu u snimkam ispod vode, ljudi govore, pričaju, s otvorenim ustima su, traže pomoć i sl. Kakva nebuloza!

Potom u novijoj filmskoj dramu The Company Men s glamuroznom glumačkom postavom (Jones, Affleck i dr.), jedan od bivših direktora pere sudje tako da ga izvadi iz posudnika u kojoj tanjuri stoje u pjeni i umjesto da ga izapere, odmah ga takvog pjenastog stavlja da se suši. Jesu li režiseri takva gomila nesposobnih idiota?

Netočnosti, nepismenosti u najtiražnijim medijima u (S)RH nikada kraja. Koga oni to zapošljavaju? Polupismene krebile? Idiote bez škole? Primjer: Na HTV-u i SN-u izrijekom se navvodi velika posjeta polufinalnoj kup utakmici izmedju Istre 1861 i Rijeke od 7.000 ljudi, od kojih najmanje 2000 Riječana.
Reporter tzv. Sportske tlevizije na telekstu iste vbečeri navodi kako je stadionu u Puli bilo 25000 glelaca. Treba li mu okulista? Možda ta budala ne zna ni brojati više od 100. Ili mu možda treba komorica sa sumporom?

Športski komentator na HTV-u tijekom utakmice Real-Borussia (Dortmund) kaže ovako, "Još jedna prijetnja iz Borussije, odnosno iz Borussijine strane," što je nepismenost par exellance.Jadničak - vjerojatno bivši 'politički i društveni radnik' - vjerojatno je mislio na prijetnju od Borussije i svih izvedenica vezanih uz tu premisu.

Potom u filmovima o velikim poslovnim i burzovnim mešetarima u principu su u uporabi dvije cifre dobitka i gubitka: milijun nečega (dolara i sl.) ili sto milijuna. Zaštto neka investicija ne iznosi 60 milijuna nečega?

Postavljači podloge za teniski teren za Davis cup izmedju Poljske-Hrvatske (04-06.0 4 2014.), te poljski idioti koji rade na njihovoj nacionalnoj televiziji nemaju ni najblažu ideju o osnovnom filmskom principu fotografije svjetlo-tamno.
Naime, površine terena i okoliša terena bile su svjetlo tirkizne i svjetlo-kakasto zelene, tako da nismo mogli uopće vidjeti malu bijelu loptici. Posebice her su bijel linijev terena 'plesale' na ekranu. Primjer kako treba raditi površine je Zagreb Open 2o14.

Deficije vremena i poena u športskim filmovima (američkim) tipa golfa, ragbija i sličnog su naprosto nebulozne poistavke koje ni budala ne može prihvatiti.

Glede regularne grješke u američkim filmovima, nevezano za budžet, odnose se na i tijek vremena izmedju dvije paralelne raadnje u kojoj netko - primjerice - ta tjedan ili više zaradi milijardu dolara, a drugi još uvijek razgovaraju (isti razgovor) u stanu u New Yorku.
Ukupna radnja se nastavlja, kao da se sve usporedno dogadjalo.
Toga ima napretek, i stvarno je tragično kako ti producenti scenaristi, redatelji, pomoćno osoblje, ne mogu shvatiti ono što i plankton u oceanu može. A to su - što je još žalosnije - još i profesionalci koji jako dobro zaradjuju za život.

Oznake: mediji

- 11:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 14.10.2013.

PIŠEM STUDIJU " TIPIČNE GREŠKE U VISOKOKOMERCIJALNIM MEDIJIMA U SUPROTNOSTI SA ZDRAVIM RAZUMOM"

Dakako, da se u tu studiju uključuju i zlodjela na (igranom, 'mainstream' filmu)...

>> Hipnoza, karikatura od te psihološke vještine, pojavljuje se prećesto u filmovima, praveći istinske debile od gledatelja, odnosno zahtjevajući od njih da to budu (s obzirom da su scenarist, redatelj i producent upravo takvi).

'Uže' filmskog genija Afreda Hitckocka (1948). Mentalis (TV serija,2009-2012...),dokazi su uz desetke drugih idiotizma njihovih scenarista, režisera, producenata...
Slučaj je da lik odmah uleti u krevet i zaspe. Ili uzme Valium i dok je još na nogama gotovo da zaspe. Glumac koji glumi psihologa par riječi kaže i njegov pacijent već je zacementiran.

>> Potom Piše na filmu Lost Earth, an HYSTERIA PRODUCTION, što je pravopisno posve nepoismo. Treba pisati A HYSTERIA PRODUCTION, iz razloga što se 'H' čita kao suglasnik (pod uvjetom da ta gamad razlikuje suglasnike i samooglasnike).

>> Koliko sam grješaka u padežima, nastavcima, promjenama (bitki umjesto bitci, Liki umjesto Lici....) po teletekstovima, te koliko nepoznavanje osnova onome o čemu pišu, uračunajući tradicionalno očajno poznavanje engleskog jezika koji je u životima tih bijednika zaposlenih po televizijama svedeno mahom na SMS i mail skraćenice koje predstavljaju jezično (i civilizacijsko) smeće (kojem oni sveudiljski pripadaju, kao i gamad koja ih je zaposlila).

Hipnoza, karikatura od te psihiloške vještine, pojavljuje se prečesto u filmovima, praveći istinski neuke debile od gledatelja, odnsono zahthevajući od njih da to budu ukoliko žele prihvatiti radnju tog medijskog (zlo)djela.

Uže, inače redateljskog filmskog genija Alfreda Hitchkocka (1948), potom Mentalist (TV serija- do 2012)., dokazi su uz desetke drugih idiotizma ponajviše scenarista koji su nekako dospjeli na film, umjesto u duševnu bolnicu gdje im je po umnom kapacitetu mjest.o..

>> Potom, piše na filmu 'Lost Earth', AN HYSTERIA PRODUCTION, što je pravopisno posve nepismeno. Treba pisati A HYSTERIA PRODUCTION', iz razloga se H čiota kao suglasnik

>> Koliko sam grješaka u padežima, nastavcima, promjenama (pr. bitki umjesto bitci) po teletekstovima , te koliko nepoznavanje osnova oonga o čemu pišu, uračunajući tradicionalno očajno poznavanje engleskog jezika koji je sveden na SMS i mail skraćenice, drugim riječima- na jezično smeće.

>> Greške u mnogim igranim filmovima predstavljaju opće logičke postavke vremena i hoda radnji. U mnogim se epizodama TV serija, u zaista brojnim primjerima, miješaju vremenske postavke nekih radnji, očekivanja i sl.
Tako se ponekad čini da su u pitanju sati da se riješi neka dramatična neugodnost, da bi za onda za kadar-dva vidjeli kako je taj čovjek zaaradio već 2 milijuna USD na burzovnim transkacijama (makar kadar-dva ranije nije imao ni za platiti - što se kaže - kavu, a lijekovima koji mu potenciraju inteligenciju i pretpostavke na osnovu kojih je zaradio novac u stvarnom životu ipak treba malo duže vremena (farmakološki gledano) za polučenje tako spektakularnih rezultata nego tih misterioznih - nikad objašnjenih - nekoliko sati i sl.

>> I još jednom. U tzv. športskim igranim filmovima, prije svega američkim (ni engleski film 'Goal' u tome ne izostaje), neobjašnjiva (zdravom umu) čuda se dogadjaju (ponajviše u američkom nogometu),kada se u par sekunda - i to u pravilu na samom kraju utakmice- zabije nekoliko desetaka poena (putem touchdowna; pucanja i sl.), makar je isto - kao što je prije napisano - suprotno zdravom (ili bilo kojem) razumu djeteta s ogromnim poteškoćama u razvoju.

>> U odvratnom scenarističkom smeću tzv. fila katastrofe, tv-izmeta 'Kategorija 7....', u filmu se na početku neki turisti i slilčni krevelje od radosti u Parizu, makar je tjedan prije toga polovina SAD-a stradalo od oluja, potresa, tsunamija i sl.

>> U, inače jednoj od mojih omiljenih TV serija, 'Ubojstvo, napisala je', miješaju se vremenski odmaci, periodi...
Lik je ubijen ((ili kao što se sprva bilo vjerovalo, počinio je samoubojstvo), a u sljedećem kadru osiguranje je već isplatilo štetu (a gdje je sprovod, obdukcija, istraga, vrsta štete - ubojstvo, samoubojstvo, nesretan slučaj i sl.?)...
Takvo nešto se nikada ne dogadja s osiguravajućim društvima, čak ni u filmovima znanstvene fantastike.Štoviše, taj postupak traje mjesecima, pokušavaju se osporiti i utvrditi činjenice i sl. ..

- 12:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.09.2013.

16.09.2013: Greške, grješke, griješke, koliko ih je....

A) Naši, mahom polupismeni, čitači TV dnevnika u elitnim terminima (i sličnih emisija) dozvoljavaju si sljedeću glupost pri objavi športskih rezultata (primjerice, nogometnih) za utakmice u kojima je pobijedila gostujuća ekipa:
"Rijeka je kao gost pobijedila Slaven Belupo s 0:1..."
????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Debilizam na n-tu!

Pobjedjuje s 1:0, a ne 0:1. S 0:1, tim moronima i imbecilima treba očitati bukvicu.
Doslovce!
Idiom 0:1 služi isključivo kod napisa o rezultatu.
Primjerice, Slaven Belupo-Rijeka 0:1. S 1:0 se pobjedjuje. S 0.1 se gubi, stoko odvratna , tko vas je doveo na medije!!!


-- Nadalje, u Velikoj svjetskoj rock enciklopediji Zlatka Galla, dakle monumentalnom djelu za ove prostore, vrsta i veličina slova su ekstremno sitna i tanka, bez ikakvove 'težine', koje omogućavaju nofmalno čitanje.
Kakav katastrofalni i neodgovorni odabir! Tog urednika (figurativno) na vješala...


- U svjetskim filmovima, čak i najkomercijalnijim i visokokobudžetnim,i dalje se potkradaju standardne grješke koje vrjedjaju zdrav razum, a te su greške postale modus operandi tih inače - u pravilu - filmova napravljenim za ljude s izraženim poteškoćama uz razvoju. I to dramatičnim poteškoćama s funkcijama njihova mozga....

Kojega možda (ili možda očito?) uopće i ne trebaju. Posebice ukoliko rade u državnim službama. Ukoliko su, primjerice, premijeri. Jer, kako kaže, 'poturčeni' RTL 2, sve je to "Samo zabava". Za koga? U u čiju korist? iI načiju štetu? (potonje pitanje je čista entropija).

Tako, primjerice, nerijetko se u filmovima čija se radnja odvija u malim, čak i izdvojenim, sredinama (pr. Sumrak), odjednom u noćnom kadru pojavi panorama centra nekakvog megalopolisa (s neboderima od 100 i više katova) u koje 'zalutaju' junaci tih filmova...
Mein lieber Gott, zavapio bi A....

Ma, mali milijun griješaka u svakodnevnim medijima, od teleteksta, do dnevnih novina i magazina, u kojim novinari ne znaju razlikovati padeže, prijedloge, kao što niti ne poznaju materijal kojega 'obradjuju'...

Ali, postoji pravilo. Ako neki islamista pobije 100 ljudi u Europi ili SAD-u, onda se govori o 'anonimnom teroristu'. Kao čuvaju se nejghova 'vjerska prava?....(?????)
Ako neki Srbin s kupljenim hrvatskim državljanstvom (početkom i tijekom 1990-ih (primjerice Nemanja Jovanović) počini nek,u pljačku ili zločin u Velikoj Britaniji, svi TV mediji odmah skoče i govore o 'hrvatskom razbojniku', 'hrvatskom teroristu' i sl.... I sin UDBAša Josipović počne kenj...i o ustaškim zločinima....Srpsko-HTV odmah pozove i (četnika) Pupovca kao glavnog gosta u središnji TV Dnevnik kako bi osudio 'hrvatske zločine' i 'hrvatskio terorizam'.
A jedini državni i državnički terorizam u RH danas je prema Hrvatima i hrvatskim interesima....

- 10:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 11.12.2012.

11. 12 2012. Nove gluposti medija i u medijima...

NOVA TV 3 12 2012
" Prvih 100 dana vlasti koalicije...."
NA Teletextu NOVA-e TV (a treba godinu dana, pod uvjetomda je tamošnjni - u pravilu - antihrvatskim 'novinarima' razvidna ta razlika).

U našim novinama, nadalje, uvedeno je pravilo nezatvaranja upravnog govora koji se označava crticom (-).

Tako se piše:
Mile,"Ja idem tamo."
Ali sa crticom:
Mile: - Ja idem tamo.

I sad gledajte što se, opet u pravilu, dogadja:

Mile: - Ja idem tamo. Ali , Matija je uzeo...
Tu se ne vidi kada završava upravni govor, je li Matija dio upravnog govora ili kad - moguće - započinje druga radnja...

HTV Sport:

SlavKo Cvitkvović, čije nas je mumljanje, blebetanje i brbljanje svake milisekunde tijekom prijenosa umaralo tijekom svake utakmice naše ženske rukometne nacionalne vrste na Europskom prvenstvu u Srbiji u prosincu o.g. ( a i svaki put ranije kada se Cvita dokopao mikrofona) Valjda je završio školu učenika za posebne potrebe, jer takav se idiot koji maltretirfa najširu javnosdt (osim političara u Hrvatskoj koji to rade po navici) radja jednom u stoljeeću,.

Nijedan od gledatelja, primjerice, nema pojma prema njegovu mrmljanju gubi li Hrvatska ili vodi, odnosno ili jesmo li izgubili ili pak pobijedili....

No, katastrofalna pogreška u kontinuitetu radnje dogodila se i tvorcima visokobudžetne filmske sage Piratima s Kariba (2):

Makar je mlada dama bila prisljena skočiti u Ocean s visoke galije i plivati najmanje kilometar do otoka, kao i gusar Jack Parrow (Depp), u trenutku kada izlaze iz mora i šetaju se po plićaku, oboje imaju suhe kose i frizure kao da su došli iz frizerskog salona i kao da su spremni za modnu pistu.....

- 09:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 17.06.2011.

17. 06. 2011. : Novi feleri...

Već mi je zlo od stalne nepismenosti na medijima..

Tako je jučer na Sportskoj televiziji, prenoseći tenisku utalmicu izmedju Bagdaditisa i Hassea, komentar upotrebljavo čudesne izrazne i zaključke poput:

" Usprkos toga ..(umjsesto tomu).."
"..Kolovoska... (umjesto kolovoška)..
"...Japanka xxxx je pobijedila xxx-a sa 6:2,6:4 Jelena Dokić je takodjer pobijedila sa istim rezultatom 7:6, 6:4..???????

A Jelena Lovrić, danas čuveno pero srpsko-hrvatskog jezika i YU izričaja, piše u svojoj antihrvatskoj i antikatoličkoj kolumni u njenom azilu u Yutarnjem listu engleski citat:

..... Last bat not least.................(umjesto but što je osnovna riječ najgoreg početnika).

Za tu Lovrićku je i 'Kumrovčana' Jadranka 'Kosor' profesorica katedre za engleski jezik...

- 13:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 05.03.2011.

JOŠ O GRJEŠKAMA U MEDIJIMA

..
U hollywoodskim filmovim nitko ne zatvara vrata iza sebe - nikada!!! - pa makar lopovi upadali u kuću, bila oluja, iskradali se iz neke prostorije s potjerom iza sebe...

U hollywoodskim filmovima vrata svih kuća uvijek su otvorena, makar u njima nitkoga nije bilo moguće mjesecima, čak i ako su te kuće na sumnjivim položaju, udaljenom od drugih kuća. To je, dakako, čista laž, je su stanovi i kuće u SAD - u pravilu - zaključani dvostrukom bravom...

nastavlja se jer je ljudska glupost odista mogući neiscrpni izvor energije, kada bi se praznina u glavama producenata, režisera, pisaca, mogl pretvoriti u energetske valove

- 12:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.07.2010.

STANDARDNE GRJEŠKE U NAJSKUPLJIM FILMOVIMA (I SL.)

Kakva nepism ena i neobrazovana gamad piše scenarije, kakva još gora gamad to producira, a o civilizacijskom izmetu u liku velikog broja redatelj i glumaca 'koji odradjuju posao' ne treba trošiti ni slova.

Na web siteu koji navodi i analizira čak i elementarne grješke i u najskupljim filmovina. dokaz je da je i Dawin imao itekako pravo: većina ljudi su promašena mutacija majmunskog (ili možda nekog ranijeg pretka).

NOVI IZBOR STANDARDNIH GRJEŠAKA/PREVIDA U FILMOVIMA:

A) U gotovo svakom USA filmu, u kojima po pravilu glavni glavni glumci dolaze kao s posla, isti uzimaju pivo iz frižidera i piju ga UVIJEK iz flaše, makar je u pravilu neka dama ili ljudi s autoritetom pored njih.

A1) Oni koji su ozlijedjeni uzimaju iz FRIŽIDERA led u kesi ili plastičnoj posudi, ali ga nikad ne vade iz frizera - dubokog smrzavanja - nego UVIJEK iz običnih pretinaca gdje je temepreratura 3-4 stupnja Celzija, na kojima se sladoled rastopi nakon pet minuta..

B) Filmovi čija se radnja dogadja u tzv. Bosni ili Balkanu (pr. Snajperist 1 .....) obiluju neinformiranosti scenarista i ostralih, pa se tako u Bosni miješaju ruski jezik, rumunjski jezik itd., imena žitelja tamo su su ruska ili poljska (makar se radi o domicilnom stanovništvu Bosne) i sve skupa to je po običaju toliko grozno sklepano da zaista i za te filmske ekipe treba po najmanje jedan - snajperista. Pavel iz Bosne.

C) Športski komentatorii na HTV-u imaju (trajno!!!) opasnih problema s hrvatskim jezikom kojega čak djeca došljaka u Zagreb savladaju u vrtiću, pa tako - primjerice - kolega Čosić kaže u subotu, 17. srpnja 2010. tijekom prijenosa utakmice za neki kup izmedju Dinama i Hajduka: '5-6 igrača se zagrijava' umjesto kapoo što priliči trećem licu množine ' +5-6(ili nije važno koliko) igrača se zagrijavaju'.

Potom::

1) U filmu The Nephew, s Pierce Brosnanom, nećak dolazi u luku, ranije jutro, ujak ga vozi u kuću u malom selu uslijed bijelog dana, a kada udju u kuću nakon par minuta, kažu jedan drugom 'Laku noć' i idu spavati (????).


Itd. itd, moram ići, važniji poslovi zovu

- 10:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 09.06.2009.

YUtarnji list:KAKVA NEPISMENA ANTIHRVATSKA RULJA NAGURANA U EPH

Tu sam nakon više od mjesec dana, zlo mi je uopće više pisati o bolesnoj, drskoj i na kraju zločinačkoj 'novinarskoj' jugoslavenštini Nina Pavića i njegovih mizernih plaćenika u tiskovinama tipa YUtarnji list.

Židak, moj dragi znanac, napisao je u Yutarnjem od 9.lipnja 2009 kako sportski novinari imaju rječnik od 45 riječi, što je ipak malo previše.
Toliki rječnik, kao i poznavanje najelementranijeg pravopisa, imaju svi šporski novinari i njihovi lektori zajedno!
Dokaz tomu je i naslov u istom listu tog dana ( bit je svega da gorenavedeni 'novinari' i 'ihovi lektori nisu ovladali množinom:
'Dok Eduardo ne zaigra, u napadu igra Olić i Petrić'

- 08:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.03.2009.

PALE RIDER...GDJE JE SNIJEG S ULICE NESTAO?

Sinoć sam u inače komornom westernu Blijedi jahač uočio 'dječju' pogrješku scenografa.
Glavna ulica gradića pored nalazišta zlata je potpuno prekriven asnijegom, za razliku od ostattka zemljišta pred i iza grada. No, to je u redu, do scene kada se vodi dvoboj, a i scenu (vremenski) ranije, pri posjeti gradu koja se dogadja brzo nakon što 'Propovjednik' dodje kod kopača zlata, no na kojoj snijegu ni traga ni glasa.
Hm.

- 11:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 04.03.2009.

POGRJEŠKE EPSKOG FILMA 'DAN POSLIJE SUTRA'...

Svako jutro, u dnevnim i tjednim tiskovinama, čak i uz brzo i površno čitanje uočim po nekoliko krupnih semantičkih i shodno tomu pravopisnih pogrješaka.
Ali to je ništa za naše useljene (u ZG) čobane-novinare u odnosu na pogrješke u odnosu filmskog i realnog vremena filmkog hita katastrofe originalnog naziva 'Day After Tomorrow' Rolanda Emmericha.
Pravilo kod kvalitetnih filmova je da vrijeme u filmu mora što 'plastičnije' oponašati stvarno vrijeme u redoslijedu i logičkoj povezanosti radnje.
Stoga uopće nije jasno u prvom dijelu filma 'Dan nakon sutra' o kojem je vremenskom slijedu riječ, obzirom da film uglavnom prati tri povezane i barem donekle simultane radnje na raznim krajeviam svijeta, odnosno SAD.
To su Washington, New York, baza u Velikoj Britaniji i prostori izmedju, poput bolnice i sl.
Tu dolazi do nevolje. U filmu se 'ispaljuju' sati ('24 sata', '48 sati' i sl.) na jednoj strani - Washingtonu - dok se primjerice u New Yorku vrijeme odvija nekim čudnim tijekom.
Tako dok trojica klinaca koji sudjeluju u natjecanju znanja u New Yorku tek treći dan (po filmu) nalaze prostor za spavanje kod njihovog kolege iz srebnje škole u New Yorku. Gdje su spavali prva dva dana (po filmu)?
Emmerich, majstor spekatakularnih scena i infatilnih scenarija, u potpunosti se gubi u odnosu na prijetnju uragana koji donosi novo ledeno doba i to u roku od 6-7 tjedana.
Zgužvao se u uokvirima zdravog razuma, računajući da publiku ionako čine adoloscentni, internetom degenerirani, kreteni, koji baljezgaju par frazica tipa 'lol' i sl., te da je slijed sekvencija dogadjaja ionako previše za njihove mentalne kapacitete, kao i za njihove roditelje.
Stoga nam nije jasno kako je u dan-dva premjestio južni dio SAD u Meksiko, dok istovremeno u satima otac zatočenog dječaka u knjižnici u New Yorku (za koju nikada nije rekao koja je knjižnica, valjda u New Yorku ima samo jedna, hm!) prevaljuje puit od Washingtona (ili gdje već) do New Yorka, i to putem Oceana koji se zamrznuo, unatoč činjenici da je par kadrova ranije ogromni val 'potopio' New York.
Sad nermam vremena za 'dubinskui' analizu scena i sekvencija, ali film s tako važnom temom, i izvrsno snimljenih scena devastacije Los Angelesa i New Yorka, ne smije se raditi s mozgom domaće životinje..
Uskoro više.

- 12:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.12.2008.

KONZUMirajmo nepismenost u 'rvata!

'Sretan Božić i Nova godina' , kaže još jedna od nepismneih i idiotskih reklma na HTV, uz onu o VIP 'obitelji s 2 milijuna prijatelja' i sličnim bljuzgarijama koje vrijedjaju i um domaćeg ljubimca, nekmoli c iviliziranog čovjeka.

Ivica Todorić, inače je strong>krimozetnik (blaže tajkun) koji je do svega doša bez uložene kune i s podrškom političkih ljigavaca, Zagrebačke i sličnih nadribanaka ( koje su izmedju inog kriminalno i bespravno privatizirane, te nadalje još i opljačkale porezne obveznike)...

'Sretan Božić i Nova godina' je dodatni prilog idiotizmu, nebuloznosti i ljigavosti tzv. marketinških stručnjaka i spin-doktora.

Kao prvo Božić nije sretan u čestitanju, Božić je Blagoslovljen i/ili Čestit.

Dakako da je Božić za preostalih 100.000 Hrvata praktičnih katolika sretan i radostan dan, ali i tužni smo što je Sin Božji na odredjeni način svjetovno iskupio takvu gamad poput gorenavedenog i njegovih marketinških gurua, umjesto da ih kazni kao one židovske (time i Božje) izdajice i smradove koje su klanjale kumiru od drva (koje je poslije nazvano 'Zlatnim teletom').

Nadalje, toj se rodijackoj masi koja po svaku cijenu želi ziviti u gradu, miješaju množina i jednina.
Po njima, po njihovu partizanskom pozdravu, onda su trebali napisati:
1. Sretan Božić i sretna Nova godina,
2. Sretni Božić i Nova godina



Nives Celzijus je spisateljica godine po prodaji knjige koja je nedokaziva, kao što je nedolakazivo i postojanje njene knjige, koja je zbirka baljezganja bez imena i prezimena, a vjerojatno uglavnom i istine (!!,sic). Bogatstvo rječnika u toj navodnoj knjizi otprilike odgovara izričaju krapinskog neandertalca (dakle, niti čovjeka po evolutivnom principu postajanja čovjeka od dlakavog majmuna) u šestoj godini života.

No ako je spisatelj Jergović (o njemu i njegovim se raspitajte kod preostalih Hrvata u Sarajevu) jedna od književnih veličina u Hrvatskoj danas, onda je Nives Celzijus kolateralna šteta, kulturološki snage odašnje nuklearne bombe u Hirošimi.

Kraj svijeta, stoga, uopće ne treba očekivati. Isto je već odavna tu. Pogledajte u Markov trg, pogledajte medije, povratite i shvatiti će te da smo već duboko u tom procesu nestajanja ičega suvislog i moralnog.

- 12:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 05.12.2008.

Još o stupidnim i stalnim grješkama...

Zašto svi lektori u akuzativu (koga? Što)) ne pišu,primjerice, 'Vidio sam Bruna Drpica' nego 'Brunu Drpica'?
Potom, opet primjerice, '...od Dine Drpica se može ocekivati', umesto 'od Dina Drpica..

Naravno, gotovo svakodnevno se može i površnim čitanjem uočiti najjigaviji dokaz nepismenosti tzv. kreatrivnih lektora kada dozvoljavaju:' Bruno se je Drpić pojavio...' Isuse, je li to moguće?

SONY ERICSSON mobiteli predstavljaju žanr civilizacijskog skandala jer su tipke vecine modela toliko male i usko postavljene da morate imati kandžu umjesto prsta da otkipkate poruku.
Ili je i to prilagodjeno nepismenom, polupismenom i urbano usmrdjenom življu koji se dot'ro u Zagreb u posljednjih petnaestak godina?

Isto vrijedi i za razvikani, nepraktični iPhone, jer za napisati poruku na tom preskupom tzv. mobitelu nove generacije, treba imati doktorat iz fizike, posebice u odnosu na praktičnost virtualne tipkovnice čija slova stalno bježe na dodir.
Tko god ima taj mobitel, ima ga isključivo iz razloga kako bi vrijedio dvostruko više kao čovjek nego što bi vrijedio-/la bez toga mobitela. Eto, to je profil onih koji imaju iPhone (uglavnom, i još više uglavnom bez razloga)

Isto se odnosi i na laptop(ov)e bez sticka (štapića kao miša), obzirom da se bez trenutačno preciznog miša ne može napraviti nijedna ozbiljnija aplikacija, nego samo nježno ići u beskraj dosade, suvišnosti, beskorisnosti...(praveći se kao da se nešto ozbiljno radi, a to su u velikom broju slučajeva one 'guske' iz tzv. segmenta - ovo je najdraža riječ našim političarima, koji su takodjer u pravilu štetni, beskorisni, ništavni, lažovi, lijenčine i izdajice, op.p.- marketinga, birokracije i sličnih 'produktivnih' djelatnosti u 'segmentu' stvaranja novih vrijednosti.

NOKIA je posebna priča, jer taj veliki mobitel gigant štedi na osvjetljenju (LED diode) na gotovo svakom mobitelu. kao, čuvaju baterije?
Nabijem ih ja...., neka naprave učinkovitije baterije, kad su tako čuveni, gigantski i kaj ja znam kaj još...

- 10:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 14.11.2008.

KAKVI 'ČOBANI' PIŠU I LEKTORIRAJU U NOVINAMA..I DRUGO

Broj lektorskih grješaka u novinama u Hrvatskoj (jer hrvatskih novina ni nema) je monstruozan i pojavljuje se više kao pravilo, nego iznimka.

U dnevnim i inim tzv. novinama, nakon prenošenja upravnog govora, nema oznake da je govor prestao nego se odmah nastavlja, bez oznake ili prelaska na novi red.

PR: Toni je rekao:
"Mi idemo sutra u New York. U trenucima press konferencije, pitali su novinari....
Shvaćate li, vi polupismeni ili još preciznije, funkcionalno nepismeni čobani lektori iz EPH.-a i slilčnih okupatora medijske scene u Hrvatskoj.

Treba ovako:

Toni je rekao:
" (ili - kao oznaka upravnog govora) Mi idemo sutra u New York."
U trenucima press konferencije, pitali su novinari.....

Dokaz da ti čobani koji su uvezeni u medije rade na uništenju još malo preostale hrvatske novinarske duhovnosti, je i članak na zadnjoj stranici Večernjeg lista (14.11.2008) koji piše o tome kako je muškarac zatrudnio po drugi put.

Tu se izrijekom navodi. 'Prvi trudni čovjek ikad, Thomas Beatie (34)..trudan je po drugi put....

Dakako da su te glupače lektori i 'novinarčići' koji sakupljaju smeće s interneta (misleći pri tomu da su i pametni!!!) previdjeli činjenicu da su muškarci i žene ljudi, a jednina od ljudi je čovjek.
Po ovom članku, dakle, žene nisu (ni) ljudi...

A po količini seljaštine, neznanja, neurbanosti, neciviliziranosti, gluposti, tzv. novinara i lektora, možda je to i istina. Žene su možda biološke ili organske (eco-friendly) jedinice s kosom, dvije noge i dvije ruke koji po svom fizičkom obličju sliče na ljude, a po duhovnosti (znanju, talentu, inteligenciji itd) vjerojatno nisu nikad ni bili ljudi već neke niže kategorija života na dvije noge.

Kakvi debili!

Volim nogomet: Nedelja 21 .11 08 reporter Inter-Cibalia:
"Cibalia nikad nije pobjedila u Zaprešiccu, a posljednji se put to dogodilo 1995..."

Potom:
"Ovdje se na Kantridi igra treca minuta drugog poluvremena, ili ako vam više odgovara 48. minuta utakmice..."


IMBECILNOST, NAŽALOST, NIJE SAMO PROBLEM NEGATIVNE SELEKCIJE U TZV. HRVATA, PUNO JE ŠIRE ZASTUPLJENA:


Americki filmovi - kliše:
Kad god dodju direktno u spavaću sobu uredno full odjeveni poslovni ljudi i njima slicni, a žena ih ceka u krevetu, ovi skinu cipele i odmah lijegaju u krevet i potom odmah,, kao silno izmoreni, zaspu. Hm, stoko (kao da sze iz zagrebačkih tramvaja: gdje je tuš, pranje nogu, zubiju...halo, halo, barrackovci! Možda su vas sve zajedno prerano pustili iz civilizacijskog zoološkog vrta?

Nadalje:
Tzv. hrvatski povjesnicar (takodjer i tzv. povjesnicar) jevrej(in) Goldstein obradjuje Bleiburg na gori nacin nego su to radili oni koji su pobili ružu mladosti hrvatskog naroda.

Piše u YUtarnjem listu, ali pritom griješi i u tzv. uzrecnim prilozima, upotrebljava 'Naprotiv',.. umjesto da napiše 'U suprotnosti s verzijom ili ocitovanjem partizana...'.
No, antihrvatski, nehrvatski i partizanski skribomani(jaci) poput Goldsteina i ne poznaju te 'finese'...




- 10:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 10.10.2008.

NAKON UBOJSTVA IAVNE HODAK, MEDIJSKO 'UBIJANJE' JAVNOSTI I TZV. JAVNOSTI

Od čobana u sveukupnim medijima u Hrvatskoj (hrvatski mediji se mogu nabrojiti na prste jedne ruke) može se očekivati doslovce svašta, ali RTL, NOVA i dr. tzv. televizijske postaje, svojim su tzv. prilozima poslije ubojstva Ivane Hodak (i to danima nakon) stvarno su uništili i posljednji gram razuma, urbanosti i civilizacije.
Odjednom 'strah zahvaća sve gradjane u Zagrebu'.
Ma koji strah i koji gradjani kada od 1991. do danas oko 300.000 likova u Zagrebu čine polupismene dotr'ane i useljene seljačine iz zabiti u RH, iz islama u Bosni...
Ma koga je to strah i zašto? Uzmu neku smrdljivu nepismenu babu pred kameru i ona - kao predstavnica javnosti (povraća mi se, ljudi!!!!) - kaže da je 'zabrinuta za sebe. djecu, da se osjeća nesigurnom, da ne izlazi iz straha iz kuće...'
Što si uopće izašla, glupačo bijedna? Vrati se u svoju selendru i kameno doba u kojem jedino funkcioniraš.....
A ta stara baba je je čista nula. U svekolikom smsilu. Nitko i ništa. Možda je jedino društveni parazit, što je trend u (S)RH posljednjih dvadedesetak godina....
I ona je ta koja gleda one nebulozne emisije na NOVA TZV, RTL-u, HTV-u od 19-22 sata.....

- 08:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.10.2008.

Gluposti, gluposti, grješke, nepismenost....TV, filmovi itd


Ljeto 2008 - grješke na (H)TV:

Izgubio sam pozamašan popis profesionalno i civilizacijski nedozvoljenih grješaka na (H)TV-u og ljeta, ali po sjećanju samo tri-cetiri:

-Hrvatska-Kazahastan: obje vrste igraju u svijetlim dresovima, ne mogu se razlučiti jedni od drugih, makar filmska i tv slika počiva na razlici svjetlog i tamnog.

- Na Olimpijskim igrama u Pekingu na stolnom tenisu umjeto set, oni pišu game. Game znaci da je natjecatelj dobio utakmicu, igru, a kod tenisa jednu igru od 6 ili 7 u setu.

- Na dan otvaranja OI u Pekingu na teletekstu HTV pojavila se dramatična vijest da je potres pogodio Beejing, odnosno okolicu tog grada (bivšeg Pekinga). U tekstu, pak, čitamo da je riječ o potresu pored Tokya, ali to za pogodovani kadar HTV-aša ionako zemljopisno jedva da pravi neku razliku. Osim toga, najmanje polovina zaposlenih su boljševici, pa su valjda pustili neku suzu za gradom Mao Tze Tunga koji je u ime komunizma i naroda ubio, osakatio i tome slično, više od 25 milijuna ljudi.

- Na HTV nakon nesreće na autoputu Split-Zagreb, i na RTL-u, Novoj TV, nakon što je češki vozac autobusa iz subjektivnih razloga skrivio nesreću i udario u stup mosta, pobio veliki broj putnika, svi su 'stručnjaci' i 'komentatori' s tih televizijica govorili kako novi 'zakon o pometu nije polučio očekivane rezultate'(??????!!!!)

Potom, tamošnji lektori i veliki voditelji kažu kako idu 'van Hrvatske', umjesto 'izvan Hrvastke'
Govore i u 'ti' formatu, a naravno padeži su im problem poput onog namisterioznijeg nuklearne fizike. Ti tzv. voditelji ili kako se već naziva to blebetanje, sliče na najnepismenije goniče nogometne lopte, čime zapravo te televizije dokazuju što misle o svojim gledateljima: da su primitivčine, seljačine, smrdljiva imbecilna masa ljigavog mesa koja po mkosi, dvije ruke,dvije noge i crtama lica nalikuje na homo sapiense.

Tzv. voditelji kažu, 'Domagoj, gdje ćeš ti ići?' - umjesto Domagoje,....., ' Ivan, što sada radiš?' - umjesto Ivane, očitujući nepoznavanje padeža koji se uče u drugom razreedu osnovne škole


A sada opet malo o grješkama, nebuloznim klišejima u americkim filmovima:

- Nakaradno je i suludo da svi odmah isključuju kompjutera putem struje, a ne postupkom gašenja kompjutora.To su stvarno scene za kretene, jer u slučaju starijih kompjutera (filmovi of 1983-20000) programi i operativni sustavi (tzv. 'save setting' ili 'back up'), nisu pamtili posljednju situaciju u zapisano bi bilo izgubljeno.
Zamislite, čak i to radi pisac u filmu 'Ubojstvo vrana', kao i drugi koji pisu i važne knjige ili dokumente.

- Tko god udje u svoju kuću, može i nakon mjesec dana, uvijek zatekne televizor upaljen - kakav bijedni kliše.

- Seks je uvijek na nogama, ona se oslanja na zid, što je praktično teško izvediva situacija i štoviše uopće ne sliči na seks kojega bi netko (uopće) poželio.

- Sv odreda piju pivo iz boce, bez obzira jesu li u društvu važne klijentice, gospode ili djevojke kojoj se upucavaju (pr. Tjelohranitelj).

- Prije tzv. seksa svi bacaju robu po hodnoicima i podovima spoba što nitko (osim bolesnika) barem tako cesto ne radi. I uvijek svi bacaju robu, nitko je ne složi. U nijednom filmu još nitko nije bio uredan, osim u idiotskim kliše scenama kada netko uzima sve što ima i seli se od muža, žene i sl. A sve što ima stane u jedan ruksag nabacane robe.

- I opet: kada detektivi, lopovi i slični kradomice ulaze u kuću, ured ili stan, te traže nešto otvarajući ladice, nikad te ladice ne zatvaraju, odnosno sve pobacaju uokolo, iako im je cilj ostati nezamijećen (jer čemu onda provala osim ako nije radi neke tajne informacije ili pljačke bez tragova).

Zlo mi je. Idem povraćati od gluposti nižih primata koje danas, k tome, još nazivaju i ljudima (scenaristi, producenti, gledatelji...)



- 11:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 13.09.2008.

Jutarnji, subota 13 9 08: kakva kretenska grješka...

Na športskoj stranici koja najavljuje nedjeljnu utakmicu Hajduka i Šibenika, predastavljena s dvije izjave, jednom iz Splita, drugom iz Šibenika..
No, u nadnaslovima u jednoj piše da se igra na Poljudu (Splitu), a drugoj piše na Šubičevcu (Šbenik)....

- 08:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 09.09.2008.

Još o elementarnim civilizacijskim grješkama medijskih i inih djelatnika'

Ljeto 2008 - Grješke na (H)TV:

Izgubio sam pozamašni popis nedozvoljenih grješaka s TV ovog ljeta, ali po sjecanju samo tri-cetiri.
- Nogometne vrste Hrvatska -Kazahastan igraju u svijetlim dresovima, na TV ekranu ne mogu se razluciti jedni od drugih, makar filmska i TV slika počiva na razlici svijetloga i tamnoga.
- Na OI u Pekingu na stolnom tenisu umjesto Set, Kinezi na telopu pišu Game. Game znači da je natjecatelj dobio utakmicu, igru, a kod tenisa jednu igru od 6 ili 7 u setu.
- Na dan otvaranja OI u Pekingu na teletekstu HTV pojavila se dramaticna vijest da je potres pogodio Beejing (Peking), odnosno okolicu tog megagrada. No,ana teletekstu čitamo da je riječ ipak o Tokyu, ali pogodovani kadar HTV-aša ionako jedva raspoznaje razliku izmedju ta dva kineska ili japanska grada.


- 09:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 25.04.2008.

'MUZIČKE NUMERE' U STUDIJU

Kakve budale s gnojem i zrakom u prostoru ispod kose pokušavaju biti kao novinari. Neobrazovani, neinformirani, pod euforijom naleta dostupnosti informacija putem Weba (Interneta), pišu takve gadarije da je to za povraćanje.
Broj lektorskih dokaza nepoznavanja elementarne pismenosti i civilizacijskih tekovina svakodnevna je pojava u opremanju tekstova, dok danas u Studiju, 25. travnja 08, nekakva novinarka trabunja o mjuziklu nastalom u Splitu i naglašava da su libreto i 'muzičke numere' napisali....
Njoj je mjesto u drugim republikama bivše SFRJ, kao i Paviću, Kuljišu i većini kadra EPH.
'Muzičke numere' je srrpski izraz koji se upotrebljavao za označavanje pjesama u nekom musicalu.
Dugo su veliki 'kritičari' na ovom prostoru upotrebljavali 'stručnu' riječ 'song' umjesto pjesme, a kao što čitamo, još i danas umjesto glazbenog broja, ta hrpa ljigavih kretena kaže - muzičke numere.

ALI IMA TOGA JOŠ I VIŠE: :

ZLO MI JE OD NEPISMENOSTI U TISKOVINAMA
Jednostavno nemam više snage ni želje registrirati neprestane krupne lektorske grješke glede unosa stranih riječi, kao što je, primjerice, engleska fraza 'due diligence' koja u u stručnim terminima označava 'snimanje stanja' prije kupnje, preuzimanja itd. nekog poduzeća.

U Lideru napišu 'due dilligance'.
U Vecernjem listu 'due dilligence'..

Nadalje, kako bi se dodvorili doseljenoj seljač(ins)koj gamadi u gradove, koja je genetski i po habitusu nenavikla na struju beton, kao i druge urbane osnove života, lektori kidaju rečenice da bi ih dotepenci s gnojem ispod kose mogli semantički pratiti.

Normalno: Volim Maju koja je lijepa djevojka.
Novi stil imbecila koje (k tome) zovu nekim čudom novinarima i još većih imbecila (kulurološki na razini turbofolka Seke Mirković), koje zovu lektorima, ide ovako:

'Volim Maju. Koja je lijepa djevojka..'

Zlo mi je! Dajte mi vrećicu neke avio kompanije .....



Da valjda ispadnu stručniji, bjelosvjetskiji.
S njima u kanalizaciju ili ekološke peći.
U svakom slučaju nvan iz Hrvatske!

- 13:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 29.02.2008.

KRETENSKA 'RJEŠENJA' U FILMOVIMA - ALI STALNO...

16 10 2009_ Nkaon skoro mpšola godine vraćam se na ovaj blog za kojeg imam svakodnevnog materijala 'na tone'.

- opet na filmske greške.
BRIJANJE: Muškarci se niti u jednom filmu- NISU obrijali do kraja, izaprao i stavio miris ili balzam - nego svi BRIŠU PJENU S SUHIM RUĆNIKOM i odmah uzimaju tgorbu i idu na posao ili gdje več.
KREVET: U svakom filmu, posebice seriji , sitcom-u i sl., svaki (primjerice) muž koji upada u kuću kasno, toliko ne (navodno) umoran da odmah ide direktno u krevet,nema ništa od tuširanja, presvlačenja...a žena (kao je u krevetu) slini nad tim prljavcem i njegovom seksulanošću.
SPAVANJE: Svi zaspu odmah, pod svjetlom, bio dan ili noć, tako da zapravo nikad nemamo pojma kada i zašto spavaju glumci jer nakon što se dignu, u pravilu, izadju vani usred bijela dana.
-----------------------
itd itd itd.

Kako su scenaristi, producenti i redatelji u SAD (i drugdje, dosta je vidjeti karikaturalno smeće iz Hrvatske) odreda funkcionalno i civilizacijski polupismeni tipovi, k tomu neobrazovani i daleko od (očekivana) statusa barem kvazi-intelektualaca, nabrojimo još tipičnih grješaka koje se poput bakterije provlače SVAKIM filmom (nerijetko s budžetom koji premašuje i onaj bruto-godišnji grada Splita):

1. Kada neki lik (obično glavni) uzima lijek, on glavu naprasno spusti prema natrag kao da tako guta lijekove. Tko to radi?

2. Svaki film katastrofe ima neku 'toplu ljudsku priču' koja kao drži film, a za čije likove (te 'ljudske priče') svaki iole razumniji gledatelj želi da ga sprži vatra, potres odnese u zemlju, lava otopi itd., nekmoli da bude spašen.
I uvijek isto. Zemlju zahvaća polarna zima, sve se ledi, Predsjednički zrakoplovi pucaju, New York se zamrznuo, ali iz Washingtona s nekom kramom (autom) u New York (i to se vozi na zaledjenom oceanu pored Kipa slobode) dolazi stručnjak koji je i najavio što će se dogoditi, kako bi konačno shvatio zašto je njegov (neki) sin bijesan na njega, da mu se iskupi što za njega nije imao vremena i sl. (Dan poslije sutra).
I uvijek ista spika. Neka iritantna i ljigava kćerka ljuta na oca ili majku što nisu imali vremena za nju zbog poslovnih, gradonačelničkih i inih obveza, djeca bježe u planinu itd. itd. - sve debilnije od debilnijeg - ali tako se zatvara 'čimbenik ljudske priče' u filmu koji stoji i više od 100 milijuna USD....
Svaki gledatelj zaželi da svaki od tih likova, posebice djeca, nestanu, a ne da se cijela nacija. koja biva ugrožena s nekom prijetnjom, bavi s maldim kretenom, iliti po novom moronom.

3. Nijedan lik koji upadne u nastrože čuvanu zgradu, laboratorij itd. NIKADA NE VRAĆA VRATA/PROZOR/OTVOR (primjerice, za ventilaciju itd.) KOJE JE SKINUO DA BI UŠAO U TU PROSTORIJU ILI OBJEKT, NEGO NASTAVLJA DALJE, A SVAKI ČUVAR ĆE TO UOČITI ZA MINUTU-DVIJE DOK TAJ LIK PLJAČKA NEŠTO, UZIMA STROGO ČUVANI MUZEJSKI PRIMJERAK...

4. RAZNO:

- U SVAKOM FILMU, što je skroz pogresno, svi odmah iskljucuju kompjuter na iskljuvanem iz struje, a ne postupkom isključivanja na kompjuterkim komandama. To je uistinu suludo jer u slucaju stariih kompjutera (filmovi of 1993-20000) prrogrami i operativni sustavi nisu omogućavlai pamćenje posljednjeg stanja (prije naglog isključenja, nez poštivanja postupka). A svi, poput pisca u filmu Ubojstvo vrana, k tome pisu i vazne knjige ili dokumente.
Potom, jeste li uočili da u filmovima nitko ništa ne radi? U managerskim uredima na vrhu nebodera, stolovi su prazni, nema nijedne knjige ili dokumenta, a pisci nakon godinu dana stalnog rada, stigli su do 4. ili 6.-e stranice(tako se barem vidi na kompjuterima). Sveukupno, svi su glumci, koji su glumili pisce, predsjednike, managere i slične, u svim filmovima ispisali su (tako se barem vidi na ekranu)oko tisuću riječi. Premalo za više od 2000 filmova i pedeset godina ozbiljne kinematografije.

- U tzv. komedijama (uglavnom de-evolutivnim djelcima Z- kategorije, ali i u tzv. blackbusterima), inspektor (ili netko slični) koji se parkira UVIJEK udari u kantu od smeća na ulici! Da ne povjeruješ! To je kao glavni štos, odnosno 'nabrijana' radnja i 'napetost' filma.

- Potom, gotovo svaki film s budžetom jači od dvije kavice u boljem kafiću, u nazivu i sinopsisu ima spašavanje Zemlje od opće ili neke elementarne katastrofe, potresa nevidjenih razmjera, vulkana, poplava, zime itd, s glumcima koji se preglumljavaju i tjeraju na zahod. Radnje takvih filmova su odreda ode ljudskom stupidariju, a redatelj se (u pravilu) dosjeti pa naredi snimatelju da trese kamerom dok snimaju da bi se stvorio ugodjaj propasti, potresa... A oko njih mizanscena od 10 kuna (bruto vrijednosti).

- Seks se uvijek 'dogadja' na nogama, ona se oslanja na zid, što je prakticno teško izvediva situacija i štoviše sve to skupa uopće ne sliči na seks, nego na mučenje. I traje, valjda radi umiljavanja cenzuri, izmedju 4-9 sekundi!!!!

- Svi piju pivo iz boce, bez obzira jesu li u društvu, klijentice, gospode ili djevojke iz višeg društva kojoj se upucavaju (pr. 'Tjelohranitelj')

- Prije tzv. seksa svi glumci (odnosno njihovi likovi) bacaju robu po podovima hodnika i soba što nitko (osim duševnih bolesnika) barem tako cesto ne radi.

- Još jednom: kada glavni likovi nekog filma kriomice ulaze u kuću i otvaraju ladice, začudo (i van svake pameti) nikad ih ne zatvaraju odnosno sve sadržaje ladica, sefova itd, pobacaju na podove, iako im je cilj ostati nezamijećenim (jer cemu onda provala radi neke pljačke ili informacije?)

- Potom, baš sam nekidna pogledao reprizu jednog spaghetti 'westerna' s Giulanom Gemom ('Tražen' ili tako nekako), koji je snimljen u Italiji ili Španjolskoj i čiji scenaristi nemaju pojma o englskom jeziku (makar je film sinkroniziran na engleski)!!!?? Naime, na potjernici koja visi na zidu zgrade doslovce piše:'500USD will be payed...', što je gramatički na razini malog psa. Glagol 'pay' (platiti) je nepravilan glagol i oblik u prošlom vremenu, odnosno obliku koji se upotrebljava za pasiv (trpno glagolsko stanje), glasi: 'PAID', ne 'PAYED'. Toliko o autentičnosti filma!

- Skroz pogrješno, svi odmah iskljucuju kompjuter iz struje, a ne postupkom isključivanja, štoje suludo jer u slucaju starijih kompjutera (filmovi od 1984-2000) programi i operativni sustavi nisu uskladištili posljednju situaciju. A svi, poput pisca u 'Ubojstvu vrana', k tome na tim kompjuterima pisu vazne knjige ili dokumente...

- Tko god udje u kucu, čak i nakon mjesec dana, televizor je uvijek upaljen - kakav bijedni kliše.

- Seks je uvijek na nogama, ona se oslanja na zid, što je prakticni teško izvediva situacija i štoviše uopće ne sliči na seks, nego na mučenje ravno plinskim logorima u 2. svjetskom ratu

- Svi (uvijek, ali uvijek!!!) piju pivo iz boce, bez obzira jesu li u društvu ,klijentice, gospodje ili djevojke kojoj se upucavaju (napr. vidljivo iz filma 'Tjelohranitelj')

- Prije tzv. seksa svi bacaju robu po hodnicima i podovima soba što nitko (osim bolesnika) barem tako često ne radi.

- U (inače odličnom žanrovskom) filmu R. Polanskog 'Deveta vrata', glavna knjiga - koja je 'napisana s Djavljem' - povijesno predstavlja predkršćanski zapis o instrukcijama za vještive, koje (dakako) nisu letjele na metlama, nego zazivale kiše (ukoliko je isto bilo potrebno radi usjeva), a jedino negativno što su radili po narudžbi bilo je (opravdano) zazivanje uroka na neku osobu ili tome sl. Kakav djavao? I kakav djavao kao 'autor te knjige', kako se navodi u filmu. Teška pogrješka nepismenih i poluinformiranih scenarista.

- Kada lopovi, detektivi i sl. kradomice ulaze u kucu i otvaraju ladice, nikad ih ne zatvaraju, odnosno sve pobacaju okolo, iako im je cilj ostati nezamijećen (jer cemu onda provala radi neke pljačke ili informacije).

- Itd. Itd. Više od ovih mojih zamjerki (i drugih u prijašnjima postovima) na websiteu

- 13:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

KAKVA NEPISMENOST KOD TZV. NOVINARA I LEKTORA - ODREDA ČOBANA!

Medijski čobani, tj. novi novinari, lektori itd. i dalje nemilosrdno teroriziraju učenije čitateljstvo svojim neznanjem i najelementarnijih postavki.
Tako, primjerice, u STUDIJU (J.list) od 18.siječnja 2007. piše da je to 'anualno' izdanje, a anualno za seljačine koji ne znaju engleski (ili uvode tzv. inačice u hrvatski jezik) znači godišnje.

Takodjer, i dalje lektori i novinari, valjda u napadu literarnog stilizma, pišu(i objavljuju, sic!) 'Zagrebački se gradonačelnik osvrnuo...', umjesto 'Zagrebački gradonačnelnik se je u uvodnom...' itd. ili 'Zagrebački gradonačelnik osvrnuo se je ....'. Imenični skup se ne smije odvajati povratnim ili pomoćnim glagolima (se, je i sl.), jer se time utječe na njegovu cjelovitost i razumijevanje kod primatelja poruke.

- 13:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 19.06.2007.

LAŽI 'MARKETINGA' T-MOBILE, NEPISMENOST LEKTORA VEČERNJEG LISTA

Kako se Republika Hrvatska gospodarski podigla na pljački i veleizdaji, odvratno ponašanje T_COM-a, koji je monopolist, prelaze svaku granicu tolerancije.
Takko su pretplatnici uz račune po veličini kojih se naplaćuje i pogled na mobitel, došla je senzacionalna ljetna ponuda 'samo za postojeće korisnike' koji su mogli produžiti svoj važeći ugovor na dodatna 24 mjeseca i tom prigodom ostvariti pravo na nabavku telefona Sony Ericssonu K800i za 98 kuna!
Naravno, posrijedi je ČISTA LAŽ, jer su mi lijepo objasnili u glavnoj prodavaonici usluga i mobitela T-Mobile u Vukovarskoj ulici u Zagrebu, da je 'valjda po tekstu reklame jasno da samo oni koji ne koriste mobitel imaju pravo na gorenavedeni mobitel'.
To nigdje ne piše, štoviše. Onda su mi odgovorili da se to 'valjda podrazumijeva'.
Eto poklona i prigoda za vjernost T-Comu kojeg smo se svojedobno bez ikakova razloga, osim da dokažemo kako 'država ne može dobro upravljati', odrekli za par škuda.

U Večernjem listu od 19.lipnja o.g. u članku 'Poljaci uporni u blokadi Ustava', novinar(čić) i lektor(čić) ovako pišu:
'Postoji opća volja za kompromis - nadovezao se....'
To su valjda nepismeni predstavnici novosadskog pravopiosa u kojem ne postoji deklinacija i padež dativ (za kim,čim- za kompromisom).

S treće strane Vlada RH, koja smrdi od Sandera, lopova,lažova i vjerojatno veleizdajnika hrvatskih interesa, tajnu akciju o kojoj nisu imali pojma, a koja dokazuje njihov kriminal, kao i onaj prethodnih tzv. vlasti, tumači uhićenje trojice čelnika Fonda za privatizaciju koje su oni ostavili 'uspjehom ove vlade i dokazom da pravna država funkcionira'.

Idem se pod hitno ispovraćati!

- 13:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 01.02.2007.

LEKTORI VEČERNJEG LISTA NEMAJU POJMA O PRAVOPISU!

Poznato je da su novinari uglavnom polupismeni tipovi koji nešto 'istražuju', blebeću s cigaretom i kavom u ruci i glume teški rad.
Od njih se ni ne očekuje ono osnovno - da poznaju pravopis, strane riječi, nazive i imena itd.No lektori, valjda uneserećeni sa stotinam verzija hrvatskog jezika, počevši od novosadske, jednostavno ne poznaju osnovno pravilo po kojemu se imenice ne smije zbog semantičkih razloga (značenja) odvajati povratim ili pomoćnim glagolima (pr. se,me,je,će,ću itd.)
Isto se posebice ne smije dogadjati u poslovnom tjedniku 'Manager.hr'.
Slijedom
dana 31.01.2007: str 5> 'Hrvatske se tvrtke žale...'. Krivo!!!! Hrvatska tvrtka je jedinica značenja, pa se ne smije razdvajati. Pravilno:'Hrvatske tvrtke žale se ...'.
Itd.itd.
Naučite se stoko, tko vas je uopće primio u radni odnos!

NADALJE, MATEMATIČKA ELEMNTARNA NEPISMENOST NOVINARA I UREDN IKA JE ALARMANTNA.

Tako,u Jutarnjem listu kod članka u kovini i prodaji enegleskih klubovam jadna mentalna mizerija od tzv. novinara miješa milijune i milijarde USD i GP, u članku sebi upada u nestvarni kontrast, pa zaključuje nakon što je naveo stotine milijuna USD i dr. valuta, da Manchester United vrijedi 1,1 milijun EUR, USD ili bilo čega što oduzima sive stanice iz glave tog novinara, njegova urednika itd.

U Manager.hr (Večernji list 09.05.2007), navodi se kako mobilni operater Tele2 s 400.000 korisnika drži oko 8 % tržišta (s maksimalno 2 milijuna korisnika i 3,5 milijuna mobitela).

Potom, u Metropoli, izdanju besplatnom Večernjeg lista, od 10.05.2007, tvrdi se u članku naziva 'Gradska uprava učinkovitija' kako je poznato da je 'ustrojeno 17 upravnih tijela - dvije službe, 12 gradskih ureda i tri gradska zavoda'. Moj pas zna da je to 18 (svega), ali očigledno po načinu tzv. kupnje Večernjeg lista od Styria-e, tamo vlada druga matematika...

- 11:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 21.10.2006.

DODATNE VARKE VEČERNJEG LISTA, T-COM-a....

Večernji list, na svom portalu, omogućuje, tri vrste oglasa od kojih je jedan besplatan do 16 riječi (makar kako s krećete naprijed s upisom oglasa i broj riječi varira). Na kraju, kada svoj mali ''bespaltni' oglas želite objaviti, cijena je:244 kuna.
Nek' se i to zna.

Smrdljivci iz T-Coma, predvodjeni tipom s navodnih 12 patenata iz Kanade, Mudrinićem, koji je u Hrvatsku stigao bez povratne karte (jer nije imao novaca za povratnu, a danas je kupio, izmedju inog,otok, kao nagradu od Deutsche Telekoma za pljačku Hrvata izvedenu u zajedništvu s tzv. političkom elitom,u iznosu od oko milijardu eura samo u svezi s vlasništvom nad kablovima) obavještavaju pretplatnike sljedeće:
"...pogodnosti posaljite SMS "A" na 3636 bez naknade do 31.12 2006".
Kada pošaljete A na 3636 dobijete instrukcuje od sedam mogućnosti, te da se odlučite, odnosno upisete redni broj one koju želite. tako sam upiosao 1, poslao na 3636, a poruka je bila da ne prepoznaje poruku.
Pa sam poslao s točkom iza 1, misleći da je to redni broj, ali opet sam precijenio nepismenost intelektualnih djelatnika i stručanjka iz tzv. T-Coma. I to SMS nije prepoznao.
Nabijem ih sve zajedno na... Neka vrate što su pokrali, uključujući i ekstra profite zaharačenim monopolnim statusom.

Potom, Chirac, to smrdljivo francusko pedersko i antihrvatsko smeće, ide kod Turčina na koljenima se ispričavati zbog donošenja zakona koji je konačno priznao masakriranje više od 1,5 milijunan Armenaca (katolika, uglavnom) početkjom XX stoljeća (!!!!).
I rek'o mi je da su Turska koji ima dva kilometra teritorija u Europi, i nijedan milimetar europske civilizcaije,te Islam, dio Europe oduvijek bili.
Nakon što su pobili i poturčili milijune ljudi tijekom stoljeća,osvojilki teritorije (od Hrvata-BiH, primjerice), a Hrvati i Austrijanci ih žrtvovanjem svoje mladosti zaustavili u prodoru na današnje političke EU monstrume.

O nizu semantičkih i lektorskih grješaka u najavama TV programa i tv vodičima, više ne treba ni govoriti, jer se iste uglavnomm javlju kada mikromozgovi tzv. novinara (koji su velikani u 'sportskomm novinarstvu', područje nogomet) sklapaju dužu rečenicu od prostoproširene.


- 09:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 10.10.2006.

NEPISMENOSTI U TZV. HRVATSKIM MEDIJIMA 'NA TONE'...

Osim tipfellera koji su prateća pojava čak i u najobimnije lektoriranim tekstovima, dogadaju se i nesuvisle grješke novinara i pratećeg osoblja čija je funkcija osposobljavanje jezika za čitanje u suglasju s pravilima sintakse i lijepog čitanja.

Već mi je bedasto ponavljati da, većinom, polupismni novinari griješpe svaku petu riječ u svojim tekstićima o privatnom životu i razmišljanjima Mine(j)e, stanara kuće Bigh Brothers i tome slično, ali redaktori moraju konačo shvatiti da se ne smije pisati:' Novi će Zagreb postati gradilište...'. Novi Zagreb je imenica koja se ne smije rastavljati. Pravilno: 'Novi Zagreb će postati...' ili u odredjenim slučajevima; 'Novi Zagreb postati će...', u skladu s pravilima uporabe pomoćnih glagola (ću,ćeš,će, će mo, će te), povratnih oznaka, odnosno naglaska na predikat ili radnju.

Potom, u izmetku 24sata, u najavi utakmice Engleska-Makedonija (7.10.2006), doslovce piše:"....Favorit skupine Gordi Albion je dosad neokrznut prošao kroz dvije utakmice kvalifikacija za Euro 2008, iako slove za favorite".
To je ono što je očigledno nejasno novinaru i lektorčićima. 'IAKO' se upotrebljava za opis logičke suprotnosti izmedju dva pojma,radnje, stanja itd. unutar jedne rečenice (Pr.'Iako je slijep, on hoda sam od kancelarije do kuće").
Shodno navedenom, Engleska je favorit pa je zbog toga jasno da će pobijediti odnosno kako je napisano u napadu metaforike sportskog novinara 'proći neokrznuto'. Pravilno: 'Iako je favorite grupe, Engleska se jedva provukla s pobjedama u prve dvije utakmice kavalifikacija za Euro 2008'.

I u glamuroznoj reklami za tzv. sitcom 'Cimer frej', u kojoj glavnu ulogu glumi musliman Zuhra,piše doslovce: "...Vlasnik hotela je bivši 'galeb' Joško Macoal (Zuhra) i njegova žena bez dlake na jeziku gdja Anđa....". Ukoliko postoje dva ili više vlasnika hotela ili bilo čega drugog, upotrebljava se množina (što je za rulju na Novoj TV očigledno čista nepoznanica) pa je ispravno:" Vlasnici hotela su bivši 'galeb'.... i njegova žena...".
Dragi kolega novinar, k tome još i komentator, T. Židak, u poplavi svoje jezične ignorancije i neshvaćanja čak ni vulgarizama na engleskom jeziku, na trećoj starnici 'Jutarnjeg lista' (12.10.2006) citirajući engleski tabloid i navodnu izjavu Slaven Bilića - "shitt", umjesto "shit".
Naši mediji su uronili u toliko u antihrvatski i antiurbani drek da ocakbe stupidarije nitko niti ne primijeti, poglavito ne novih 150.000 stanovnika 'metropole' Zagreba, koji su sa sobom onijeli smrad i civilizacijski zadah mentalne močvare iz zabiti u kojima su živjeli i u kojima na žalost više ne borave, kao njihovom najpripadnijem staništu.
Zamislite, svatko od njih želi živjeti u Zagrebu, dakle velikom gradu koji im vokacijski uopće ne pripada, (niti oni njemu), te valjda ugrožavanje urbanosti smatraju svojim ljudskim pravom..

- 10:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 25.09.2006.

KRIVI NAZIVI, POGRIJEŠAN JEZIK,PROMAŠENI KLIŠEJI...

Ukratko:

Vozim se u tramvaju,Ozaljskom ulicom,'zahvaljujući' korumpiranom i mediokritetskom pravosudnom sustavu u Hrvatskoj, i gledam dućan nekakve elektronske robe koji se zove: ELECTRONIC CENTER. Gazda je vjerojatno došao iz neke zabiti iz Šiptarije ili zapadnije, njemu je kao i svakom importiranom musliću koji stoljećima uništavaju Hrvatsku, povijesnu i moderniju,naša Domovina zemlja snova, ali ne zna ni hrvatski jezik, nekmoli engleski. Ispravno: ELEKTRONIC CENTRE, a ako je gazda ciljao na njemački: ELEKTRONIC ZENTRUM.
Ovako, ciljao je na sve, nije pogodio ništa, osramotio ulicu...

Kada je NIKO KRANJČAR odlazio na potpis u Portsmouth, u pratnji 'investitora' i odvjetnika, te su isti potpisali ugovor koji je po rječniku, u najmanju ruku krajnje netipičan za ozbiljne ugovore. Naime, kako su svrha i funkcija ugovora obavljanje radnje predmeta ugovora te definiranje obveza i prava stranaka kao i trajanja ugovora te mjera u slučaju nepoštivanja sadržaja ugovora, sve se piše u trećem licu (jednine i množine).
Kako se ugovor uglavnom odnosi na buduće radnje, UVIJEK se upotrebljava 'SHALL'. Pr: 'BUYER shall licence..' itd. SHALL predmnijeva totalnu spremnost i obveznost ispunjavanja sadržaja ugovora. WILL u trećem licu, koji je uobičajeni govorni oblik, označava vjerojatnost ispunjavanja radnje.
Tako primjerice (riječ je o britanskom engleskom, ne američkom,nap.p.) razlika izmedju I SHALL COME i I WILL COME ('Doći ću..', na hrvatskom se prevodi istovjetno) jsadržana je u stupnju spremnosti osobe da ispuni tu radnju. Inverzija vrijedi i za ostala lica, kada SHALL zamjenjuje WILL kako bi se naglasila spremnost koju može ugroziti samo VIŠA SILA (force majeure).

Molim posjetitelje ovog bloga, da ne upadnu umobolnu klopku klišeja priglupih scenarista tzv. hit filmova iz SAD (štoviše tzv. blockbustera) ako se već nisu odhrvali imbecilizmu Big Brothera i sličnih nebuloza. Naime, svaki scenarist u SAD, u napadu filozofske analize ili sinteze svijeta, citira SUN TZUA i njegovu knjigu UMIJEĆE RATOVANJA. Potom, nitko nikada, nijedan lopov, ne vraća ladice koje tiho otvori, nitko ne zaključava vrata za sobom (vozila ili kuće), nitko ne vraća stvari na svoje mjesto iako je riječ o najtajnijoj operaciji u kojoj sudjeluje elita Pentagona i koju se ne smije otkriti.

- 11:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

subota, 04.02.2006.

NOVI DEBILIZMI DEBILNOG 'MOZGA U ZALEDJU'

Stanovnici Republike Hrvatske, od kojih se mnogi usudjuju nazivati Hrvatima, nakon opetovanih uživanja u showu ciganina Hamdije i njegove big brother družice srpkinje Dace, intelektualno se uzdižu gledajući tzv. sapunicu za povraćanje naziva 'Ljubav u zaledju'.

Svaki put kad pogledam, u mršavom, prosto-proširenom i imbecilnom snariju (ili kako se već to zove) susretnem nekoliko elementarnih idiotizama.

Primjerice, vrijeme. Pripreme nogometnog kluba traju sedam do 14 dana, a u to vrijeme su ugurali su dogadjaje koji objektivno traju cijelu godinu.

1. Kako je slikarica Nina uopće mogla prodati slike u Parizu (putem galeriste), kada te slike još nije ni naslikala, nekmoli predstavila i izložila?
2. Pisci scenarija valjda ne znaju brojati više od deset, pa su po tome postavili i broj igrača koji ide na pripreme (inače na pripreme ide više od 20 igrača, minimalno 18). Utakmica se,inače, igra se s 11 igrača.
3. 'Novinari ' redakcije Starsa' očigledno podsjećaju na novinare ERPH. Tekstić od dva retka pišu nekoliko dana, cijelio dan sjede besciljno petljajući nešto oko laptopa, a 'novinarka' Ivana predstavlja predmet za obavljanje nad kojom treba obaviti sve vrste nužda. Jezovito! Tonći Huljić je u srcu ostao vjeran jugoslavenskom duhovnom i civilizacijskom melosu.
4. Svi su se od gradonačelnika naniže uzdrkali i uzbudili oko jednog pojačanja,šatro iz Južne Amerike, a moji dečki koji igraju nogomet na ulici prema svima njima izgledaju...nema prikladn eriječi.
5. Nikome još nije jasno zašto Nina koja je zaljubljena u 'nogometaša' Marka ima probleme? Totalno nemotivirane i nelogične osobine, situacije,koje valjada odgovarakju vrsti problema i Ive Sanadera.
6. 'Frenki' je dobio posao za Stadion u roku nekoliko sati i počeo ga raditi, iako takav projekt zahtjeva minimalno godinu dana pripreme za natječaj i pripremnih graditeljskih radnji.
7. Tko će plaćati Lani raskošni stan nakon što joj je srpsko pojačanje tzv. nogometnog kluba Agram 'Ogi' otkazao ljubav?

- 10:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 04.01.2006.

HRVATSKA NAKON DOMOVINSKOG RATA: CIGANIN-MUSLIMAN I SRPKINJA U FINALU 'HRVATSKOG' BIG BROTHERA

Mentalno smeće Big Brother, poput neglas(ov)anja pametnijih i uranih Hrvata na proteklim izborima, brojem glasova za Ciganina i Spkinju okazalo je tko je userlio u Zagreb i dobio hrvatsko državljanstvo: ako Srpkinja Daca, roditelja Milenka i Steve,te muslimanski Ciganin Hamdija na temelju (skupo plaćenih) telefonskih poziva, onda je jasno tko osvaja Hrvatsku, uz podršku smradova, lažova, imbecilnih nesposobnjakovića i izdajnika iz vlade u Hrvatskoj.

- 09:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

KATEGORIJE STALNIH GRJEŠAKA U AMERIČKIM I KLONIRANIM FILMOVIMA

Najčešće grješke u filmovima (i to visokobudžetnim gdje scenarij pišu i nadgledaju scenarist, supervizor, pisac knjige snimanja, redatelj, asistent redatelja za kontinuitet pokreta, zvuka i radnje, producent, direktor fotografije itd.):
- Bedazzled (Začaran)- odličnoj komediji s briljantnim Brandonomm Fraserom (vidi:Blast from the Past) potkrala se nevjerojatan grješka: kada je Fraser pretvoren u slavnog kritičara i dolazi na party, djevojka kojoj se inače pokušava dodvoriti (zbog toga je sklopio ugovor s Vragom) u jednom kadru, kako je zove domaćica partya, V. Mishkova, a kadar kasnije predstavi se Fraseru kao - Allison Gardner.
- U filmu Eraser (Brisač), scenaristima i filmskoj nepismenoj gamadi zamakla se tradicionalna grješka: kako većini od tih filmskih predprimata uopće nije jasna funkcija kompjutera. Djevojka koja je otkrila prodaju oružja u Ministarstvu obrane, upadne u vjerojatno najčuvaniju prostoriju s kompjuterom kako bi kopirala fileove inkriminirajućih radnji. Nakon što kopira fileove na CD, ona ne izlazi foldera i filea i zatvori kompjuter na shut down ili postojeću naredbu (hibernate i sl.) nego ostavi otvoreni monitor s kopiranim fileom, ili ga pak u SAD filmovima osobe koje upadaju u kompjutere Vlade itd. jednostavno ugase pritiskom na dugme. Koliki je to idiotizam (u glavama scenarista) pokazuje činjenica da svatko, pa i malo dijete, može odmah vidjeti da je netko ulazio u kompjuter i što je kopirao jer uvijek postoji registar radnji.

Tipične kategorije elementarnih grješaka u SAD filmovima, i blijedim tv uratcima, koje jednostavno graniče s zdravim razumom:
- nitko nikad ne zaključava vrata kuća i stanova za sobom, makar išli na ljetovanje od nekoliko mjeseci;
- svi peru zube prije jela, a poslije dizanja ujutro - nikad nakon doručka kada svi istrčavaju na posao, u školu itd.
- nijedan lopov koji otvara ladice tražeći dopise i sl. nikada ne zatvori te ladice za sobom makar je njegov upad tajan i nitko ne bi smio znati za njega,
- nitko nikad ne zaključava na bilo koji način vrata auta iz kojeg izlazi,
- tko god ide iz kuće na praznike, poslovni put ili se zbog preljuba iseljava iz kuće, nosi sa sobom aktovku veličine nesesera, makar je riječ o putovanju ljudi iz profesija koji moraju mijenjati odjeću barem jednom dnevno,
- u filmovima za 'mladež' koji obradjuju športske teme (američki rugby ili ne daj Bože, nogomet u SAD) u zadnjoj sekundi momčad postigne dvostrukop više bodova negoli je to i teoretski moguće, te sve završi sa skakanjem od veselja na tribinama (školskog igrališta, uglavnom), a uz orkestralnu kič glazbu, suze izmami konačno realizirana ljubav neke učenice-navijačice i glavne face u pobjedničkoj momčadi,
- scenaristi i redatelji nemaju pojma o pravilima igara i športova koje portretiraju i filmu što je vidljivo čak iz James Bond filmova u igri backgammon....

- 08:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 30.12.2005.

GRJEŠKE -nastavak


Gluposti se dogadjAju i najboljima. U filmu 007 Goldeneye, James Bond je zavezan u helikopteru s programerkom Simonovom koja ga je i probudila iz nesvjestice dok su bili na zemlji.Njene ruke su bile vezane čeličnim lancem, a nakon što je 007, kada su poletjeli,pritisnuo izbacivanje padobranom putnika,dogadja se čudo. Tek što su se spustili na zemlju, Simonova je iz kabine izišla totalno slobodnih ruku.

O debilizmu i amaterizmu tvoraca sssapunjare 'Ljubav u zaledju' jednostavno nema dovoljno loših riječi.Tako gledam u četvrtak 29. 12.05 patvorinu od tobožnje redakcije u kojoj nitko ništa ne radi i koja sliči na EPH . 'Poslovna žena' i 'velika urednica',kako se ono zove, Ksenči, našvrlja par redaka nakon dva sata, margina s desne strane nije pravilna što tehnička grješka u novinarstvu vrste kao da vozite automobil i ne stavite gume.

Trošiti vrijeme za tu imbecilnu tvorevinu odista je suvišno jer u njoj u šest mjeeseci neć biti pet ili šest promjena situacije uzrokovanih konfliktom, koliko u prosječnom nehrvatskom i neeuropskom tzv. art filmu koji služi kao lutka za masturbiranje redatelja (koju,pak, plaćaju porezni obveznici,nap.p.) filmu unutar pola sata.

U bilježnici imam popis od 30-ak grješaka od kojih su neke grotreskne, poput one EPH i Globusa, jer su isti proslavili u društvu tzv. visokog političkog vodjsva uvodjenje web stranice jutarnji.hr, pet do sedam godina nakon svake ozbiljnije novinske kuće i medija.

Uz to Lider proglašava negdašnjeg partijskog trčarala, pa ulizivača kod Kutle i prekonoćnog Hercegovca, Nina Pavića- vizionarom.
A taj Nino Pavić sadržajno i tehnološki kasni, primjerice iza mene, točno onoliko koliko mu treba da shvati ono što sam mu predložio za suradnju pet,šest ili osam godina ranije.Toliko o EPH, WAZ-u i sličnim kontaminatorima.

Potom, Globus je izašao obogaćen za CD u Božićnom broju, ali naravno nekoliko urednika tzv. web mastera i slične bagre, nije moglo formatirati sliku CD-a tako da stane unutar ekrana što je manja grješka. Kretenizam dostojan Pavića, Wrussa i sličnih uvećava činjenica da se CD aplikacija ne može zatvoriti (close) i maknuti s ekrana, jer stranica na ekranu jednostavno bježi van svih kutova, otvara se počitavom ekranu tako se ne može zatvoriti ni desnim gumbom miša, niti iz toolbara..

Kakvi debili! Dostojni mentora Sanadera!!!

Nadalje, u filmovima i serijama pojavljuju se takvi idiotski propusti producentra, redatelja i scenariste da na sve njih treba povratiti. Nitko nikad ne zaključava auto kada ide u kuću, zgradu itd. kada idu na put od mjesec dana ili dva tjedna nose torbicu veličine aktovke, a tijekom boravka savršeno su odjeveni.Kada odlaze zauvijek iz kuće radi toga što su uhićeni u preljubu i tome slično, spakiraju dvije torbice veličine aktovki i odlaze sa svim svojim imanjem. Nitko još nije oprao zube nakon doručka ili nekog drugog jela s obitelji, nego svi operu zube nakon što se dignu iz kreveta.Nijedan provalnik ne zatvori ladice koje je nasilno otvorio niti išta vraća na svoje mjesto.Itd itd.


- 13:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2014  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ministarstvo... i poduzetništva ne prihvaća kreditne zahtjeve za medije, unatoč činjenici da je medijski sektor prepustila strancima i onima koji su opljačkali Hrvatsku 'kupovinom' ili pretvorbom medija.
    Danas se pripremaju tri tabloida u Hrvatskoj, ali zajedničko im je da su sve samo ne-hrvatski.
    Hrvatska Express! će biti nešto posve novo na tržištu zasićenom medijskim 'pranjem mozga' hrvatskim gradjanima.
    I dio izvoznog medijsko-financijskog programa.

Linkovi