Taajni svijet

Ima nešto neizrečeno...

Ako uronim prste u boje i pređem preko papira… znat ćeš što mi je
Uputiš li svoj, samo kratki pogled na mene… znat ćeš puno toga
Pjesme govore o raspoloženju, pogled o osjećajima, trenutno držanje stvara napetost ili donosi smiraj… uvijek radije ovo drugo.
Razdvojenost priča svoju priču, donosi istinu, odavno sakrivenu u stvarnosti i jednoličnosti… Ne može se puno toga reći u jednoj rečenici, a opet, toliko može stati u nju… neizrečeno…
Sudbina je život, pružam joj ruku pomirenja, al neka zna, i ja sam ponekad tvrdoglava, i dalje ću sanjati, jer znam…
Nije sve onako kao izgleda, još manje kako je napisano, ljudi te iznenade… pa i onda kad misliš da ne mogu, da nisi to zaslužio… Tko donosi rješenje ZA ili PROTIV? Svaka pretpostavka može pasti u vodu, moja radije u kišni dan… e da, kišni dan i… mokre ulice

03.12.2010. u 00:10
| Šta ti misliš? (2) | Tko printa? |