Taajni svijet

Tema - opisati svog prijatelja

Moj prijatelj... je visoka osoba... i kada obujem štikle na kojima su pete 9 cm, opet je ON visoka osoba. Maaaa, pravi se važan...
Moj prijatelj je najjača osoba na svijetu i znam da bi me branio kad bi me napale ninđe.
Moj prijatelj je opak... ma Hitler mu nije ni do koljena.
Mrzi rasizam i pedofile... eeee njih bi kažnjavao... uf, što bi ih kažnjavao...
prvo u zatvor s obdarenim srnsima, a onda do kraja života pokretna meta specijalcima...
Mog prijatelja se svi boje, pa čak i Staljinovci...
Moj prijatelj misli da je dobrota subjektivna kategorija (i to potpisujem) i ako si dobar da je nekažnjavanje dovoljna nagrada.
Moj prijatelj ima brze prste i rodio se s tipkovnicom.
On nikada ne psuje.
Moj prijatelj je najzabavniji Zajebant za kojeg znam.
Moj prijatelj je vješt u instaliranju i deinstaliranju, (vrata, prozora (windowsa), bravica), zna puno toga popraviti i nije mu teško kad mora šarafati.
On je pravi majstor Mrkonja i nekada davno je imao svog šegrta Hlapića.
Zna puno puta tokom dana instalirati čak i sušare.
Obožava brzinu i Ferrari crvenu boju. Obožava spavanje, fina mu je moja mađarica :)
Njemu ispiti idu kao meni razvući tijesto za pitu. Ima dedu pravog zmaja i meni neda ni da se ošuknem o njega...
On misli da moj ćaća grize lozu.
Mog prijatelja vole zvati neke spodebe na mobitel pod godišnjim i u neradne dane. Izvikuju njegovo ime po hodnicima, ali neću napisati njegovo ime, da mi ga ne ukradete...
Vodio bi me čak i na Aljasku, Sjeverni pol, a ja bi njemu poklonio otok, staze i bolid.
Znam da mi je najbolji prijatelj jerbo njemu mogu reći sve, a on meni čak i "NESERI!"
Kad je ljut sigurno bi me i ugrizao za ruku, čita moje gJuposti, ali tome i služe prijatelji... :)) (da se grizu i čitaju...)
O mom prijatelju bi mogla napisati još desEt postova i nebi sve stalo u njih...

On je čudo prirode, neponovljiva jedinka :) s prekrasno zelenim, krupnim i toplim očima... i meni NE MOŽE NIŠTA

15.09.2009. u 20:30
| Šta ti misliš? (0) | Tko printa? |