Taajni svijet

Na putu, tj. na povratku iz N u Đ, na samoj polovini puta, vratila mi se u misli današnja napisana rečenica, a onda... smijeh, opaki smijeh...
nalazim se sama u bolidu i umirem od smijeha na svoju izjavu, jebeno iskrenu, ali isto tako i smiješnu...
"...mogu reći GOTOVO sve..."
i onda?? što se još dogodi? ponovo repriza iz malo starijeg vremena, ali isti glumci prisutni... kad je osoba izjavila nešto što je vjerojatno opako iznenadilo drugu (zadrtu) osobu. Ta izjava je bila toliko spontana i skrena, a radilo se o... hehe, radilo se o... ma ne mogu to ni ovdje napisati... ali da me ponovo pitaš nešto na tu temu vjerojatno bi se zacrvenila, ali isto tako iskreno odgovorila...
i... kad sam povezala današnju izjavu s tom od prije gotovo dvije godine, shvatih da zapravo ono GOTOVO mogu prekrižiti.
Drago mi je zbog toga, zapravo jako drago i ne mogu ovdje sve napisati, al nadam se da je i tebi tako.

P.S.
I da, moram unijeti bar malo uskličnosti u sve to, ali opet istinito, činiš me sretnom (u nepokvarenom smislu)

11.08.2009. u 20:30
| Šta ti misliš? (1) | Tko printa? |