Taajni svijet

Preispitivanje iliti pljuvanje po samoj sebi

A šta se dogodilo sa Č i Ć?
Nema upozorenja glede toga... aha! pa sad me uhvatila druga bolest
više ona cigansko/šiftarska.
Ma to je zbog onih tragova mađarske krvi u meni.
E babuša, babuša... za sve si ti kriva.
Ali ipak, ostavila si mi dobar recept za mađaricu.
Jednom davno, daaavno, ispekoh tako dobru mađaricu, toliko dobru, da je Nekome drugi dan pozlilo od nje.
Zato poslije toga nikada nisam napravila toliko dobru, uvijek nešto malo fali (ili ima viška)
Da, da, samo zato, da Nekome ne bi pozlilo, strah je to... ipak mi je ta osoba draga.
Nebi izdržala da mu i po drugi put bude loše, mogo bi me spominjati u uskličnom kontekstu, a šta onda??

Da, smotaMa sam, priznajem.
Mene često "napadaju" koje kakve životinje.
Mačke, psi, ptice, ose...
i ne samo životinje, napada mene i džezva puna vrele kave, i cijev u kupatilu pukne kad se tuširam, ma čak mi se i vilica zabode u palac dok perem suđe!!
Znam se i čekićem odvaliti po ruci, ali sve je to slučajno :)

Neki dan sam bila u zoo s malim nećakom, koji je dudao svoju dudu.
Zastali pored nojeva. I noj, ni pet, ni šest, nego istrgao malom dudu iz usta.
Uplašio se noj od malog, mali se uplašio od noja, a ja... odmah sam pomislila, dobro da nisi niža (višlja)... ostala bi bez... nosa.

Ma imam u stvari, toliko mana, da se sama sebi čudim. (Netko bi rekao - hej, pa nisu ti ovo mali oglasi, znaš!)
Odakle ih toliko u jednom biću?

Puuuuuu, jebote!

25.03.2009. u 18:00
| Šta ti misliš? (1) | Tko printa? |