Taajni svijet

Borba za opstanak?! Borba za nadmoć?! Ma daaaaj... Jkarakter(i)

Hm... tema...
Razgovor sasvim normalno teče, tj. u stvari ako ću biti potpuno iskrena, baš i ne teče, ali ajde živci miruju... ma primjetila sam da danas nešto nije kak treba.
I odjednom potraga za tako glupom stvari, stvari za koju niti znam, niti koristim, al jebajga, dio sam obitelji, pa bi valjda i o jebenom teniskom reketu morala sve znati!!!
I gdje je, i zašto ga nema, i bla, bla...
Šutim, ne miješam se - nemam blage ni kak izgleda, vidjela ga možda prije godinu dana u prolazu.
Važem kako postupiti... Praviti se da ne primijetim sve veće uzrujavanje osobe koja ga traži ili mu pomoći u Jpotrazi, iako neznam gdje bi ga tražila?
Odabirem ono prvo.
Ali valjda ta moja "nezainteresiranost" za njegov nastali problem, njega još više živcira...
Ostani skulirana Voćko, ostani...
Njegov adrenalin sve više raste i počinje brondanje... "On nikada ne može naći ono što traži..."

Da, da, da... on ne može naći stvar koja je samo njegova i o kojoj se zadnji put, kad ju je imao u ruci, trebao pobrinuti i zapamtiti gdje ju stavlja... sad kreće optuživanje drugih...
Još uvijek šutim.
Dolazi u moju blizinu i nervozno prolazi par puta pokraj mene i strijela me pogledom... (hehehe) Koja igra... ali šutim i dalje, upućujem samo pogled koji mu govori da stvarno nemam veze s tim i da neznam kako mu pomoći...
Al on ne prstaje, ja više ne mogu to slušati, ide mi na živce jer nije u pravu, traži krivce u drugima za nešto što je sam sjebao. I naravno... Voćka progovori:
"Možda je u...."
Hehehe... mislim da je to jedva dočekao...
"Šta bi to bilo tamo? (ali ipak gleda na to mjesto i naravno ne pronalazi jebeni teniski reket na tom mjestu) Vi nikad ništa neznate! I ja sam budala što te slušam i što sam uopće pogledao tamo!!"

Eeeee... jebešga... a samo sam rekla rečenicu... u nadi da ću mu uspjeti pomoći i malo ga smiriti.
Ma daj prošetaj... idi igraj tenis... hehehe...


P.S.
E sam da još kažem, neznam ništa o rukometu, i niti ga pratim, i niti me zanima... i već mi je na vrh glave!!



P.S.S.
u sjećanje na Sanyu koja spava zimski san :)


Ja nisam ja
(Mario de Sa-Carneiro)

Ja nisam ja, ja sam netko drugi,
Nešto posredno između dvoga:
četverouglasti stup na mostu dosade,
što od mene prelazi na drugoga.

Zašto se opirem? Umjetnik ništa
Nema od prirode, ni od života.
Mi moramo skočiti u maglu
Pretrčat modrinu da bi se našla ljepota.

23.01.2009. u 18:30
| Šta ti misliš? (4) | Tko printa? |