Taajni svijet

Nešto što mi je davalo snagu za dalje tokom ove godine...

Lipo je provesti još jednu godinu i znati da imaš Nekog svog, drago biće, prijatelja i...


i bolje bi ti bilo da ovisiš o mojoj milosti prema tebi samoj

Malo reć malo, a kamoli napisat isto

na DO 80 SeRaVi

samo pazi da ću te promatrat

zašto promatrat?
da mi dedu ne smotaš, ili ga nedajbože oklagijom pomilkiš!
UBOJICO!

OPTIMISTO!
ZAJEBANTU!
VJEŠTICE!
DILERU!
NNNAFKOMANU!
SAVRŠENI!
PREVARANTICE!
NIJE ISTINA! (SUŠARA)
ISTINA JE ISTINA....JADNOG MALOG SERONJU PREVARI SAMO DA PUSU OD NJEGA IZVUČE...pa sad kad dijete bude mislilo da nekome stvarno rođendan traje mjesec dana...onda će tko biti kriv!
btw, MAŠTOVITA!


nisam još to čuo - mora da si izmislila!

Pa kad sam ja savršen, bogati!

ko će tebe više znat šta pišeš - a šta misliš

jebate pa di si vidjela da od gume lete iskre???

Eh da, sad kad sam te dobio na tu temu...otkud takav post, pobogu dijete...

tak mi se i činilo, pa mi se u jednom dijelu učinilo da si kresnila u delirij
reko ode mi Sreća mal samostalno vazduhoplovit

ma da piješ, to sam otprije znao, ali da se drogiraš, to sam si jučer potvrdio, mislim si ja u sebi

dobar tek i tebi Kajsijo - pazi da te ne pojedu

probudio se jednog dana s njima na vrh jezika
(mislim imenima, ne osobama - i prestani maštat)


dobro, dobro, kad meni jezik ostane pun rana ti ćeš ga liječit, da znaš!


jel ti to mene opet povlačiš za plezik? Nemoj da dođem malo gore pa ljljljljljljljljlj i kažem da vršim inspekciju slatkosti...


Rusi i dalje napadaju ko nespašeni... ladan vjetar piri nam za uši, meci fijuču ko nespašeni...uglavnom - ladno jebiga, standard


I zašto ti mene slijediš? Jel te nije boga strah tako se ponašati?!?


cunce grije, liječi rane, cvrčci cvrče, nikog oko mene...uh
(de izbaci jebene cvrčke - nakon duljeg vremena jebeno iritiraju)
evo izbacila..., voda lagano podrhtava, masira tijelo i dušu, divota
pijesak na plaži...

....I JA BI TAMO!

...problem - jednosjed, drugi problem - nema prtljažnog prostora - da biram umjereniju varijantu?


dobro... i koliki trebaš? (predpostavljam 2x1,8m - ja bi naručila jedan preko cijele sobe :))

i tata bi sine...hehe

ZOVI ME, DAJ NE BUDI PROŽDRLJIVA
I JA BI BIO SAVRŠEN


a tebe tvoja "farbala" da je autobus odvezao pelene... eto šta je žena sve morala raditi, sam da te nauči reda...
ohoho...niski udarci, niski udarci
TI SI SPAVALA POPU U DVORIŠTU


a jesi ti telepat?
mislim da nisam, a ti?


456*235=?

(a onda u drugoj sekundi :): 107160



Alo Srećo, ko ti je taj dedek?
reko pa nije mi valjda Sreća popizdila pa na faksu ofira s dedekima!


i za kraj, jedna iskrena rečenica: Zeko... ne seri!!

kiss

27.12.2008. u 23:20
| Šta ti misliš? (3) | Tko printa? |