Taajni svijet

Ajd pokušaj razumit...

Četvrtak... rano jutro, negdje oko 6,45... polumrak u sobi.
Voćka još napol spava... kad ono nešto... samo odjednom – lomljava na ulaznim vratima.
To je on, Tasmanijska zvijerka u 5. brzini i nosi neidentificirani, veliki objekt u rukama.
Naglo povlači ručnu u pol sobe, pogleda u Voćku i progovori:
„jebote.. opet kriva soba!“
Al neodustaje. Odlaže onaj objekt, umotan u tanku spužvastu foliju, na bećarevu stolicu i sjeda na šeficinu fotelju.
Pogleda opet u Voćku i kaže: „Pa kolko je to sati?? Šta ti radiš tu? Gdje su svi?... dobro jutro...“
(ne, nije pitao tko printa...)

Naglo ustaje, odmotava objekt, koji se baš prkosno neće otpakirati... i kida... grebe... al nikak...
Pita ga Voćka – „hoćeš da ja?“
Ajd...
otpakira Voćka, ide bacit foliju u koš... „Neeee!!“ – začuje strašan krik zvijerke, „ne bacaj mi to, to mi treba!!!!“
OK

Opet sjeda za šeficino mjesto, drži tu dragocjenu foliju u krilu i pokušava na internet, ali fali mu još jedna ruka, jerbo foliju ljubomorno nepušta... pa nebi mu je uzela...
Patio se jedno par minuta, onda ustao i bacio foliju u koš.

Dolazi bećar i odma s vrata: „Kakva je to folija u košu?“
Zvijeka opet: „Nediraj!!! To mi treba...“

Odlazi i vraća se za par sati, skoro orušio Voćku sa stolice da dođe do njenog koša i sa užasom u očima, gleda u Voćkin koš i pita se: „pa šta si je bacila, jel sam reko da mi treba?!!“
Pa čovječe, nisam ti je bacila, jebate fulao si koš!

Opet sat vremena mir... a onda opet potraga...
Di mi je... di mi je... ma onaj stalak gdje sam odlagao papire?? Opet ste mi sve stvari raskupusili! (ma MsM)
Izlazi, vraća se i govori: „jebiga, bio mi na stolu, iza laptopa...“

Opet par sati mir... a onda sazivanje osobe koju voli zvati, uleće u sve sobe i govori: „jel tu Ixxx?“

Izlazi, ulazi, izlazi... uđe i pravo u naš frižider... Otvori, gleda u nutra (sigurno se iznenadio kad je ugledao samo bocu mlijeka), zatvara ga... pogleda u sve nas u sobi i bez riječi izlazi van...

Ja mislim da on misli da mi pijemo.

Ali kak njega nitko ne razumije...

04.12.2008. u 16:25
| Šta ti misliš? (8) | Tko printa? |