Kad kažeš da ne mariš, mi ćemo mariti za tebe.

Proživljavam nedjelju u nadi da će novi vikend, i novi odmor doći što prije. Umorna bez razloga[izuzmimo školu]



when you cannot colt reality

theres a greater God in me

and if something breaks you

I'll bend reality

ana ne budi sama

manja od dlana na kojem ležiš

ana nebudi sama



its hard to be alone

when youre the only one home

when the midnight lamp is burning

were the whispers from your candle



kad kažeš da ne mariš

mi ćemo mariti za tebe

kad kažeš da ne vjeruješ

mi ćemo vjerovati za tebe



and if some words cant go through

we'll open the gates of tommorow

pray and sing for you



anne our friend

anne our friend

we can make it through

make it happen to be true



ana ne budi sama

manja od dlana na kojem ležiš

jer polako nestaje tama

ana nebudi sama



Da. Ana ne budi sama. Hvala Ti, Vam. <3

*Inače, Ana je u redu. Sada. I ne, ne da joj se pisati novi post.
Ne znam zašto me taj blog u zadnje vrijeme toliko iritira, prije mi je bio doživljaj ić nešto tu napisat. haha xD
*Ana ima užasno puno za učitii sad za 5 minuta se miče s kompa i ima maraton učenja. bljakfujmarš.
*Ana je razočarana u jednu osobu. I ne može vjerovat da je ona tako hladna i odvratna osoba, a ona ju je držala za prijateljicu.
*Ana hoće nove marte. Očajno smišlja kako ih se domoći. [a iss. nemrem stalnmo jedne nosit. xD]


Ehm. Vojim vas. Čuvajte se. <3

12.10.2008. - 12:20 - Komentari { 7 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.