< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Blogek...

Prvo: Blogeg pišem ja.wave(ovo je informacija koja se nije dala naslutitnut)
Click to enlarge.
Drugo: Dobro došli!!!!smijeh


Treče: O blogeku... Ovdje bi se moglo naći puno svega. O frendovima, školi, profachima, natjecanjima.... Slobodno predložite teme koje vas zanimaju. Ja ću se potrudit i napisat nešta o tome.... CMOK

Četvrto: O meni... Ja sam Željka. Rođena sam 28.11.1989., imam 17 godina. Živim u Sisku. Idem u ZRAKOPLOVNU TEHNIČKU ŠKOLU RUDOLFA PEREŠINA u Velikoj Gorici - smjer ZP (zrakoplovni prometnik).
Moj mailić: dzkostric@net.hr

Šećer na kraju...Samo klickajteeee...thumbup

Free Web Counter

Free Web Counter


Linkovi

Melly
Dorotea
Tonka
Rogi
Tea
Moko
Melitača
zp-uša
Joke
jedinidrkomanijak
Dalmatinka koja voli DINAMO

Evo nekoliko slikica koje su mi baš prirasle srcu...
Ana i ja...
Click to enlarge.

Tomi i ja
Click to enlarge.

Ninek i ja
Image Hosted by ImageShack.us

Andrea i ja
Image Hosted by ImageShack.us










nedjelja, 02.03.2008.

Ke lijepo i tužno...

Priča o dečku i djevojci...

Djevojka upita svog dečka: "Da li si zaljubljen u mene?
On odgovori: "Ne!"
Ona ga upita: "Da li misliš da sam lijepa?"
On odgovori:"Ne!"
Ona ga opet upita: "Da li sam ja u tvom srcu?"
On odgovori: "Ne!"
Na kraju ga upita: "Da te napustim da li bi plakao za mnom?"
On odgovori: "Ne!"
Okrenula se veoma tužna i odlučila da ode od njega.
On je na to zagrli i reče joj:
"Ja nisam zaljubljen u tebe - JA TE VOLIM!!!! Ja mislim da nisi lijepa - JA MISLIM DA SI PREKRASNA!!! Ti nisi u mom srcu-TI SI MOJE SRCE!!!Ja ne bih plakao kad bi ne ostavila - UMRO BIH!!!"
Znali su se 6 mjeseci, prije nego što su prohodali, posavađali su se, ali su se i prije te svađe zbližili još više.
Jednog dana mu je rekla da je bolesna, da ima bolest srca. U trenutku ju je zagrlio i počeo plakati. Ubrzo kada je trebala ići na operaciju, kada je trebala ući u avion, nije se ni pozdavio s njom.
Kada je došla oporavljena sa operacije nije ga vidjela. Pitala je mamu gdje je.

A ona odgovorila: "ZAR NE ZNAŠ TKO TI JE DAO SRCE?!"



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>