< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Blogek...

Prvo: Blogeg pišem ja.wave(ovo je informacija koja se nije dala naslutitnut)
Click to enlarge.
Drugo: Dobro došli!!!!smijeh


Treče: O blogeku... Ovdje bi se moglo naći puno svega. O frendovima, školi, profachima, natjecanjima.... Slobodno predložite teme koje vas zanimaju. Ja ću se potrudit i napisat nešta o tome.... CMOK

Četvrto: O meni... Ja sam Željka. Rođena sam 28.11.1989., imam 17 godina. Živim u Sisku. Idem u ZRAKOPLOVNU TEHNIČKU ŠKOLU RUDOLFA PEREŠINA u Velikoj Gorici - smjer ZP (zrakoplovni prometnik).
Moj mailić: dzkostric@net.hr

Šećer na kraju...Samo klickajteeee...thumbup

Free Web Counter

Free Web Counter


Linkovi

Melly
Dorotea
Tonka
Rogi
Tea
Moko
Melitača
zp-uša
Joke
jedinidrkomanijak
Dalmatinka koja voli DINAMO

Evo nekoliko slikica koje su mi baš prirasle srcu...
Ana i ja...
Click to enlarge.

Tomi i ja
Click to enlarge.

Ninek i ja
Image Hosted by ImageShack.us

Andrea i ja
Image Hosted by ImageShack.us










srijeda, 06.06.2007.

Ludilo brale...

* Znate li da je po kojecemu moguce prepoznati je li osoba seksualno
aktivna ili nije*


1. Seks uljepsava. smijeh Znanstveni eksperimenti su pokazali da zene za vrijeme
spolnog odnosa proizvode znacajne kolicine hormona estrogena, koji cini
kosu sjajnijom i kozu njeznijom.

2. Njezno, opusteno vodjenje ljubavi smanjuje vam mogucnost obolijevanja od dermatitisa, crvenila i ostalih koznih bolesti. Znoj koji se pritom luci cisti pore i cini kozu sjajnom. smijeh

3. Vodjenje ljubavi ce sagorjeti sve kalorije koje ste sakupili tijekom
romanticne vecere. wink

4. Seks je jedan od najsigurnijih sportova. Rasteze i pomaze tonusu gotovo svakog misica vaseg tijela. Svakako je ugodniji od 20 krugova po bazenu, a i ne trebaju vam posebne tenisice! rofl

5. Seks trenutno lijeci blazu depresiju. Luci endorfine u krvotok sto izaziva
osjecaj euforije i zadovoljstva . cool

6. Sto vise spolno opcite, vise ce vam se ponuditi. Seksualno aktivno tijelo
odaje vece kolicine kemijskih supstanci zvanih feromoni. Ti suptilni
seksualni mirisi totalno uzbudjuju suprotni spol.

7. Seks je najsigurnije sredstvo za smirenje na svijetu. cool 10 PUTA JE SIGURNIJI OD APAURINA.

8. Svaki dan jedan poljubac i ne treba vam zubar! Ljubljenje potice pljuvacku na ispiranje hrane sa zuba i spusta nivo kiseline koja je uzrok zubnog kamenca. kiss kiss

9. Seks zaista pomaze kod glavobolje. Spolni cin opusta napetost koja suzava krvne zile u mozgu. yes

10. Puno vodjenja ljubavi moze olaksati disanje kod zacepljenog nosa. Seks je prirodni antihistamik. Pomaze pri astmi i peludnoj groznici. smijeh

Nedavno sam dobila lanac sreće(ili dobrog sex-a),pa sam izvadila zanimljiv dio da si pročitate.. Meni je baš fora...

Napomena:
Probajte napisati svoje ime!!!!

...Japanski alfabet...

A- ka
B- tu
C- mi
D- te
E- ku
F- lu
G- ji
H- ri
I- ki
J- zu
K- me
L- ta
M- rin
N- to
O- mo
P- no
Q- ke
R-shi
S- ari
T-chi
U- do
V- ru
W- mei
X- na
Y- fu
Z- z


Moje ime:bang z-ku-ta-zu-me-ka bang

kiss Uživajte!!!!kiss



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>