On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

o svemu ali o ničemu

• Linkovi •

A.b.O.u.T m.E
ja sam. eNa


Jedna.Emocionalna
12 godišnjakinja.
bavim se
svime što stignem.Rukomet.zbor.Slušanje svoje najdraže muzike
Druženje sa frendovima.i sve što mi je na dohvat ruke.

my msn:e.cajsa@hotmail.com

• Ona.Voli:
-sebe
-svog dečka
-frendice i frendove
-msn
-facebook
-kišu
-pare
-glazbu
-lizalice
-knjige
-umjetnost
-smijeh
-suze
-pisati
-emache

• Ona.Ne voli:
-umišljenost
-arogantnost
-odbojnost
-cajke
-pokvarenost
-ubiti sve što je negativno


• S.oM.eT.H.I.n.g •

• nabolji glumci-ubiti najzgodniji
-Luke Perry
-Chad Michael Muray
-Justin Berfield

• najbolji pjevači
-Pete Wentz
-Gerrard Way
-Justin Timberlake
-Bruce Dicikson
-Bille Joe Armstrong
-Sid Vicious
-Maryln Manson
-Sej Tankian



• najbolje pjevačice
-Katy Perry
-Pink
-Amy Winehouse
-Avril Lavigne
-Fergie


• naj grupe
-Fall out boy
-Azra
-My Chemical Romance
-Panic!At the disco
-Blink 182
-Sex Pistols
-Iron Maiden
-Green Day
-Paramore
- Aloha From Hell
-Bullet for my Valentine
-Metallica
-Hladno pivo
-evanescence
-Billy Talent
-Killerpilze
-Linkin Park
-Ramones
-Nightwish
-Sum 41


PrAwILa!!
1.nemoj mi srat po blogu
2.ako ti se ne sviđa jednostavno otiđi
3.nakon 100 komentara pišem novi post
4.sve komentare vraćam
that is all <3

A – alkohol (samo u nekim situacijama)
B - boje obožavam ih odmaraju mi oči
C – crna boja ( moja najdraža boja )
Č – čovjek to je biće koje je bog stvorio nekog je stvorio bolje nekog
Lošije
D – darkeri (ljudi u crnom)
E – ena moje cijenjeno ime
F – filozof (baš ih i ne volim jer previše filozofiraju)
G – gitara (fenomenalan instrument)
H – homoseksualac (gay ili peder- ista pojava)
I - insekti joj ti kukci mrzim ih
J – jaffa keksi (njam)
K – kravata (baš je cool)
L – Lea (my best friend)
LJ –ljubav (ah lijepa riječ….zar ne)
M – Matea (my best friend)
N – noć ( volim noć sa puno zvijezda)
NJ – Njemačka jedna velika država
O – ormar (velika stvar)
P – Petar (frend iz razreda)
R – rock fora mjuza
S – soba moje utočište gdje provodim većinu vremena
Š- škola (zatvor)
T – tv
U – umišljene osobe ( mrzim ih)
V – vještica ( kak sam se usrala)
Z - zurka
Ž – život

PrAwiLa!!!
1.nemojte mi srat po blogu
ako vam se ne sviđa jednostavno otiđite
2.sve komentare vraćam
3.novi post pišem tek nakon 100 komentara..
that is all!!!<3

Cursors





























• my world •

Hay.Piplsi. evo završio već i drugi tjedan škole a ja stvarno nemam taj osječaj to me uopće ne bedira ja uživam u životu dok mogu.i tak ja sam ovih dana samo ništ ne radila baš me bilo briga za sve oko mene i nije me bilo briga što se zapravo događa u stvarnom svijetu. onaj svijet u kojem sam ja se čini tako savršen da bi bio istinit. Čudno je to što živiš u stvarnom svijetu punom ljudi koji te okružuju. U svom svijetu sam sama bez ijedne duše nitko me ne zadirkuje ne ometa ne zajebava..uživam nije da ne uživam u ovom svijetu ali kao da ne što fali. Ja.mislim. da mi fali mir. Ali ipak ja mislim da onda ne bi imala toliko prijatelja koji ti pružaju podršku i daju savjete za sve ono što ne možeš sam prebroditi. Ma šta se ja uopće žalim kao da mi nešto fali imam frendove. Krov nad glavom i što je najvažnije dečka kojeg puno volim i šaljem mu jednu veliku pusu. U tom svijetu ima toliko pokvarenih ljudi koji su agresivni, zlobni i pokušavaju biti netko i nešto i to me užasno smeta također i to da se netko pokušava uklopiti u jednu skupinu ljudi koja njega nikako ne prihvaća i on nije dio toga. Svi smo mi ljudi različiti svatko ima drugačiji karakter i mislim da bi bili svi isti karakter sa karakterom nikako se ne bi slagao jer ista mišljena iste riječi. Sve bi to bila jedna velika poplava koja bi dovela do kraja svijeta.
kissach svima koji mi komaju i koji ne komaju meni tak svejedno ja vas sve pozam...i šaljem punom kisasacha


|petak, 23.01.2009., 15:22|

|108| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.