moj kutak za trenutak :)

utorak, 03.05.2005.

Carobna moc pogleda

Usao je u klub sam, pun sebe. Izlizane trapke, armani kosuljica s podinutim ovratnikom, cipele po zadnjoj modi, ulastene detaljno...Crna kosa,frizurica u zraku, nausnica u uhu i jebacki pogled kojim je skidao cure, koje su se topile i naguravale pred njim. Sjeo je za sank i mamio cure svojim osmjehom. Pitala sam se od kud se pojavio, takav primjerak se pamti, a ja se ne sjecam da sam ga do sad sretala. Mora da je novi u gradu. Mora da je dalmatinac ili tako nesto. Uhvatila sam mu pogled s drugog kraja kluba dok sam ispijala svoj ko zna koji martini po redu. Odmjerio me cijelu i zadovoljno se nasmijao, prosla sam prstom po rubu case, popila zadnji gutljaj martinija i lagano polizala secer koji mi je ostao na usnici. Svidjelo mu se, poceo je odkopcavati kosulju. Osjetila se napetost u svakom pogledu, pokretu, osmjehu...U međuvremenu sakupio je ispred sebe nekoliko brojeva telefona koje su mu pustile razne curice, ali nije obracao pozornost, definitivno smo bili izvan događaja, u svom svijetu...Odlucila sam prekinut to na trenutak i osvjezit se u wc-u, popravila sam sminku, kosa je na svom mjestu. Odlucila sam krenuti u akciju. Dok sam izlazila iz krcatog wc-a, vidjela sam ga kako prica na mobitel i uzurbano izlazi, sam. Malo sam ostala razocarana, uhvatila sam ga pogledom kroz prozor, kako odlazi autom u sumaglicu. Sljedeceg trena nije ga bilo...samo bijeli dim...Odlucila sam sjest na sank i pricekat frendice dok se ne isplesu. Meni nije bilo vise do nicega osim da idem doma. Dok sam ja citala poruku na mobitelu,konobar mi je donio martini i papiric s brojem mobitela i rekao da mi je to ostavio crni decko u kosuljici. Na papiricu je pisalo ime, broj i poruka:"Nazovi me". Nasmijala sam se, popila martini, poderala papiric i bacila ga u pepeljaru...Od tada sam ga srela par puta u gradu, al osim pogleda i osmijeha nista nije bilo...sve je ostalo u pogledu...al srest cemo se mi opet :)

- 14:14 - Komentari (6) - Isprintaj- #