moj kutak za trenutak :)

petak, 01.04.2005.

BAJKA PO MOM UKUSU

Probudila sam se u ranu zoru. Moj dragi jos je spavao. Poljubila sam ga u vrat i ostavila da spava. Tek je osam sati, a vani vec + 30. I ovaj dan bit ce pakleno vruc. Donosim dorucak u krevet i budim Ga. Nije bas sretan zbog toga, ali potkupljujem ga poljupcem. Sad je bolje volje i spremni smo za nasu malu avanturu koju planiramo dugo, dugo...Danas cemo isploviti i sakriti se od znatizeljnih pogleda, buke i gradske svakodnevice, na pusti otocic i provesti dan potuno prepusteni jedno drugome. Nisam mogla docekati da krenemo, a kad smo isplovili postala sam i nestrpljiva...Nisam znala kamo me dragi vodi, osim da ce nam tamo biti predivno, bas kao i uvijek kad smo skupa. Putem dok smo plovili pridružila su nam se dva dupina. Bit ce da su bili zaljubljeni bas kao i mi... Pratili su nas nekoliko minuta, a onda su se povukli u plavetnilu mora koje im je osigurala intimu. Nije da ih nismo razumjeli :)). Polako je sunce zalazilo a mi smo se priblizavali nekoj uvali na potuno udaljenom i pustom otocicu. Svake sekunde bila sam uzbuđenija, a istovremeno i presretna... Na plazi smo se utaborilil kao mali izviđaci... Imali smo sve sto nam treba: zalazak sunca, sum valova, bezbroj onih malih svijeca i sto je najvaznije imali smo jedno drugo... Nismo dugo oklijevali i poceli smo se odma strasno ljubiti. LJubio mi je usne...vrat...Osjecala sam njegov topli dah na sebi, a vrele usne spustale su se nize. Ljubio mi je grudi... igrao se s njima, izmjenicno ih cuclao pa pohotno grickao, a rukom me skakljao po koljenu. Znao je da me to izluđuje i to je koristio koliko je mogao, a ja se nisam protivila jer sam uzivala u svakoj sekundi. Najezila sam se kad sam osjetila njegov vlazni jezik u pupku...Masta mi je odma proradila i zamisljala sam da me ljubi tamo gdje sam najosjetljivija, ali nisam trebala dugo zamisljati jer vec je bio tu...njegov jezik na mom klitu...Drhtala sam od uzbuđenja, mozak mi je stao, uzdisala sam napaljeno, što je njega jos vise poticalo, a mene dovodilo do ludila... Jedva sam docekala da uđe u mene, da postanemo jedno i vodimo ljubav tako njezno, a tako strasno...tako dugo a tako kratko. Pozeljala sam zaustaviti vrijeme, da traje vjecno. Poslije smo se satima ljubili i grlili...Osjetila sam suzu u oku od srece,a i on je bio presretan...Imala sam pravo, dan je zbilja bio pakleno vruc :)). Ujutro kad sam se probudila, nisam se probudila na otoku "Ljubavi" s njim, nego doma u svom krevetu :((((((. Ali ispravit cemo i tu nepravdu :))! LJubavi biraj otok !!!:))

- 17:11 - Komentari (10) - Isprintaj- #