Ayllah.SkaterGirl^^ HairCut ^^ - sweetspider - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
nedjelja, 21.03.2010.

HairCut ^^

^^°°Can anybody help me im outta plans guess I left my world in somebody’s hands I don’t like to hurt but but everyone gets weak someone to rely on that’s what I really need °°^^

joj,dns mi je bas truli dan...nista mi se ne da i cijeli dan mi se spava...u petak sam bila vani do 10 i bilo nam je sup...na kavi,u mc-u itd. u tom mc-u uvijek sretnem bar 3 ljudi koje nisam vidla jaako dugo i to mi je bas supp...ugl.u subotu kao nisam smjela van al sam popodne isla kod frendice :D a ni dns nisam kao smjela ic van al eto maloprije sam se vratila :PP joj sad moram sa starim ucit matematiku haha to ce biti zabavno...nis ne kuzim :S kak je to zapravo cudno prije sam uvijek imala 5 iz mateamtike a sad 3 i nis mi se ne da...tak i hrvatski..a osmi sam razred...ma ja sam debil,umjesto da se sad zadnju godinu trudim meni se nis ne da :/
:S imam ljubavnih problema xD neki klinjo se zapalio za mene -.-'' i ne pusta me na miru...svaki put kad dodem na fejs on mi se javlja i stalno mi se upucava...cak mi je donio ruze tj. ostavio ih je pred mojim vratima a ja zivim na drugom katu LoL i jos se spustio dole i zvonio mi al ja sam TnX GoD bila u gradu :D pa je moja stara otvorila i fraer joj je reko da ima neko iznenadenje ispred vrata...moja stara je pala u nesvjest kad je vidla hahah onak dvije ruze i neka poruka xD i nis dodem ja doma i skuzim moja stara to stavila u vazu nasred stola haha i jos pise nes tipa "ove ruze su lijepe,al ne kao ti...volim te.." slatko al totalno cudno jer ja njega nisam nikad vidla u zivo...on je iz mog kvarta i vidio me al ja njega nisam xD zto mi je to glupo tak da sad na fejsu imam status "u vezi" s jednim frendom jer fraer me ne pusta da zivim...svake sek mi se javlja -.-'' jos smo se dog sutra za kavu al nakon sto mi je donio one ruze meni je neugodno :P briala sam ga odjebat al sad mi je javio da je bolestan :D mislim jadan...al bar nemoram na kavu :))
btw ljudi sad mi je narasla kosa i mozda se osisam ko rihanna sad...a ne brinite ne namjeravam se farbat u zuto pogotovo ne iz ove moje crne kose xD evo slike kak se zelim osisat:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
znam da opet nes brijem na ove rihannine frizove,al bas su mi posebni xD ugl. a ovo ja doma isprobavam da vidim kak ce mi stajat...nes sa spangicama xD :
Image and video hosting by TinyPic
eto to bi bilo sve od mene
byee



| Komentari 50|


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


SkaterGirl^^ BlogSkins^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

rawr.^^

kolko vas je bilo od 11.mj.:
FunBox - WebCounter


IME:sara

GODINE:13 i pol

LJUBAV:skoro sretno zaljubljena xD

MJUZA:sve osim cajka...rock <3 pop,house,techno,r'n'b...

FILM:milijunas s ulice

ZABAVA:blog

HOBI:ples


under the sun

VAŽNO!!!!!!!!!!!
puno komajte jer sve vračam!!!
ne pišem post dok ne dobim 70 komentara.
i ako imate neki savjet za moj blog ili ako vam se nešto ne sviđa slobodno javite u komentarima.
i puuuno komajte!!!
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




ImageChef.com
Glitter Symbols - ImageChef.com
ImageChef.com
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Glitter Symbols - ImageChef.com

over the moon

NE VRAČAM ODBROJAVANJE!!!!!!!!!!

Fräulein Marta :)
skaska
Pauk s Marsa
anime freak
LadyRi
(= O.o {.׊arena.×.} o.O =)
smiLe :D
•PurpLe Photography•





Tvoje Vjenčanje (samo za cure)
Full Name 
Age 
Za kog ćeš se udati: Kaka
Gdje će ti biti vjenčanje: u crkvi
Koliko će ljudi doći: 300
Koja će vam pjesma svirati za prvi ples: Nada Surf-Always Love
U koje godišnje doba ćeš se udati: jesen
Gdje ćete ići na medeni mjesec: Hawaii
This cool quiz by Nicky666 - Taken 1227 Times.
New - COOL Dating Tips and Romance Advice!





Get your Cootie Catcher!







adopt your own virtual pet!













ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


kakav vam je moj blog?
prepredobar
ok
tak-tak
koma
  
pollcode.com free polls


koja vam je najbolja vrsta glazbe?
hip-hop
rap
pop
rock
metal
cajke
  
pollcode.com free polls


koji am je najbolji sport?
nogomet
tenis
kosarka
ples
  
pollcode.com free polls


slike:
go ahead and out









www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


slike:
















glitter-graphics.com









www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


SJAJNE FOTKICE:


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

BEDZEVI:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

sweetspider