Ayllah.SkaterGirl^^ jucer,danas... - sweetspider - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
subota, 25.07.2009.

jucer,danas...

helou ljudekiwavedosla ja...hvala na komovimakissnisam bas najbolje vracala komove al sad cu svima iskomat...
ovih dana samo dosada...bila sam s frenicom u gradu kao da trzimo decke,al nije ih bilo...svi neki bljakbelj i onda smo sreli neke nase frendice i bili s njima,bilo nam je superthumbupdosle smo doma oko 22:00...
jucer smo se dogovorile u 18:30 kod jednog parkica al sam ja prije bila kod bake pa sam amlo zaboravila na dogovor i dosla oko 18:50,no nje nije bilo tamo...sva sreca da obadve zivimo tamo blizu pa je ona bila doma i nazvala me taman kad sam dosla pred njen stannut...i tako smo krenule na igraliste i nije bilo nikoganoal nasli smo mi znaimciju...lol...dosadivali smo liku iz tobacca u kojem svaki dan kupujemo ledenicefinovec se naviko na nas,nama super jer je unutra klima i hrpa casopisa...pa smo mu tam na gals unutra citali ona sranja iz teena di pise nesto kao npr. "jooj kasni mi menga pola dana,jesam li trudna??!!" i te brije pa se nes smijo i tak smo se zajebavali dok nismo uocili decke iz kvrta na igralistusmokinbingooo...lol,lik je jedva cekao da odemo...na kraju su se oni nes dobacivali s loptom a mi smo nes pricali s njima,onda su dosle moja stara i moja seka po mene s autom jer su tam prolazile(inace zivim 20 m od tog igralista,al su me pokupile kad su vec bile tam) i tak sam otisla i nasopala se doma mcdonaldsanjamionda sam gledala neki cool film do pol 1...xD
danas sam se probudila 15 do 12zijevi onda isla kod bake u ured...neso sam joj pisala na kompjuter jer se ona bas ne snalazi...uzaas,svaki put kad dodem se printer pokvarirolleyesimaju komp star 10 god i jedva pise,mis mu bas i ne radi najbbolje i svaki put kad idem printat isprintam 2 str i onda se nkj sjebe,pa zovemo mog starog da dode pa on popravi i ode i vidis za 5 min opet ga zovemozuboal na kraju ja uvijek dobim pare jer sam kao puno pomogla...ugl. onda sma dosla doma na preprefini rucak koji je moja stra vidla u "veceri za 5" i napravila ga...njammi...neka piletina s umakomnjamii sad sam na kompu..najbolji dio danasmijeh

glitter-graphics.com



| Komentari 160|


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


SkaterGirl^^ BlogSkins^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

rawr.^^

kolko vas je bilo od 11.mj.:
FunBox - WebCounter


IME:sara

GODINE:13 i pol

LJUBAV:skoro sretno zaljubljena xD

MJUZA:sve osim cajka...rock <3 pop,house,techno,r'n'b...

FILM:milijunas s ulice

ZABAVA:blog

HOBI:ples


under the sun

VAŽNO!!!!!!!!!!!
puno komajte jer sve vračam!!!
ne pišem post dok ne dobim 70 komentara.
i ako imate neki savjet za moj blog ili ako vam se nešto ne sviđa slobodno javite u komentarima.
i puuuno komajte!!!
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




ImageChef.com
Glitter Symbols - ImageChef.com
ImageChef.com
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Glitter Symbols - ImageChef.com

over the moon

NE VRAČAM ODBROJAVANJE!!!!!!!!!!

Fräulein Marta :)
skaska
Pauk s Marsa
anime freak
LadyRi
(= O.o {.׊arena.×.} o.O =)
smiLe :D
•PurpLe Photography•





Tvoje Vjenčanje (samo za cure)
Full Name 
Age 
Za kog ćeš se udati: Kaka
Gdje će ti biti vjenčanje: u crkvi
Koliko će ljudi doći: 300
Koja će vam pjesma svirati za prvi ples: Nada Surf-Always Love
U koje godišnje doba ćeš se udati: jesen
Gdje ćete ići na medeni mjesec: Hawaii
This cool quiz by Nicky666 - Taken 1227 Times.
New - COOL Dating Tips and Romance Advice!





Get your Cootie Catcher!







adopt your own virtual pet!













ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


kakav vam je moj blog?
prepredobar
ok
tak-tak
koma
  
pollcode.com free polls


koja vam je najbolja vrsta glazbe?
hip-hop
rap
pop
rock
metal
cajke
  
pollcode.com free polls


koji am je najbolji sport?
nogomet
tenis
kosarka
ples
  
pollcode.com free polls


slike:
go ahead and out









www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


slike:
















glitter-graphics.com









www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


SJAJNE FOTKICE:


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

BEDZEVI:

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

sweetspider