You meet thousands of people and none of them really touch you. And then you meet one person and your life is changed forever.
petak, 13.04.2012.
Uvijek postoji jedna stvar kojoj se mogu vratiti - Pisanje. Stvarno ne znam jesam li dobra u njemu, ali uvijek je tu za mene, uvijek mi pomaže da se osjećam bolje. Da i sama saznam što osjećam. Uvijek otkrijem nešto novo o sebi. Osjećaj koji je negdje u meni skriven i za kojeg mislim da je "jedan od onih koji se ne može opisati". To je laž, pravim riječima se sve može opisati. Pravim riječima i s dovoljno hrabrosti.

Nekad stvari budu toliko savršene, da od njih malo poludimo, znate što želim reći? Ne možemo vjerovati da se to događa baš nama, da možeš biti toliko sretan, i onda preispituješ stvari. Stvaraš bespotrebne probleme. Kompliciraš nešto što je trebalo biti sasvim jednostavno i sasvim dobro.Usuđujem se reći savršeno. I onda sumnjama tako lako raspršimo sretni balon koji lebdi oko nas.
Srećom, ako je tako suđeno tako će i biti. Na kraju bez obzira koliko ne vjeruješ sam sebi, koliko preispituješ i sumnjaš... Neke stvari trebaju ispasti dobro. Vrijeme je da budem opuštena i prepuštena, sasvim.

Image and video hosting by TinyPic

Volim što postojiš. Volim što si kraj mene. Volim te.
Isplatilo je riskirati da bih te imala kraj sebe.
You are my Sunshine :)


| 15:05 | Komentari (7) | On/Off | Print | # |



"True perfection has to be imperfect"


About a girl.

outdoor reading Pictures, Images and Photos

Betty. [20]

Love is a special word, and I use it only when I mean it. You say the word too much and it becomes cheap.


My Chemical Romance (I Don't Love You Music Video) Pictures, Images and Photos

If you don't think about it, it's right. As soon as you have to decide and choose, it's wrong. And the more you decide about, the more wrong it gets.


Tu sam od 23.12.2008
Copyright © by Betty



credits
Design: balloons
Adjustment: murderscene