PUNKY DUCK

ponedjeljak, 15.05.2006.

me be very sorry!!!

evo ljudi znam sigurno ste (većina) ljuti zbog suše koja je nedavno pogodila moj blog, čak su u ministarstvu proglasili izvanredno stanje!!! i zato i apologise, ali stvarno sam bila izgubila nekako volju za pisanjem novih postova!!! no dobro dosta isprika!

eto puno se toga dogodila dok me nije bilo, ali eto morala sam vam ispričat kako je bilo na debelom precjedniku u subotu!!!!! pa ukratko, bilo je i više nego predobro, pretvorila sam se u malo djetešce koje svojim okicama tako prešlatko gleda u sve što se događa oko nje, tako sam i ja gledala kad su se ONI popeli na stejđ, awwww, nisam mogla doći k sebi od euforije, veselja, ma nemam riječi!!! uglavnom prvo im je išla predgrupa iz zagreba, bili su dobri dečki, mislim jednog bi mogli prozvati krakavi (stvarno, imao je tanke ručice duge minimalno 1.5m, ali na neki način šljatkasto), lider na gitarici je bio ko mali pravi štrebso s nekim cviksama, ali zapravo kad pogledaš baš su dobri, onako u početku pomisliš hm, sad ćemo čuti nešto tipa klavirski koncert u b molu s prizvukom flaute u pozadini (da znam, previše glazbenog iako ga imamo samo jednom tjedno!) i onda osjednom likovi oderu po svemu i svačemu i ti samo odjednom počneš skakat i ludirat se a da toga nisi ni svjestan, eh, koliko je mjuza samo važna, može te u sekundi pokrenut!!!! i tako njih smo odslušali i onda su se na stejđ popeli ONI svi u bijelom poput nekih anđelića s harfama u rukama i gotičkim tipom aureola na glavi dok je iza njih bila pozadina tzv. zlatni fon (napominjem u srijedu pišem likovni skoro cijelu godinu, ju-hu, i da, jedan sat likonog tjedno je valjda onda isto previše)!!! ma ne, ono je sve bila šala, sad ajmo preći na stvar, dakle došao je debeli precjednik, e toliko se u životu nisam izderala koliko na njihovim pjesmama, awwww, ja bi opet na njihov koncert! e da i mala primjedba, trebali su odsvirat više pjesma, ma trebali su svirat cijelu noć!!!! šmrc!!! i tako naravno kao šećerko na kraju su odsvirali svima nam dragu "farmersko srce", dakle ako ne znate nijednu drugu pjesmu onda barem tu morate znat, obavezno (ah, sad smo slut-icu zarazili tom pjesmicom, baš kuuul)!!! eto tako, dakle ukratko bilo je sehr kuul!!!! išle smo alex, slut i moi!!! hahaha, da alex se napokon uživo vidla s nekom curom s bloga, a jadno djetešce bilo je tako slatko gledati ju među nepoznatim ljudovima!!! hahahaha, i tako!!! e da poslije onako idemo preko ceste alex i ja (sanja nas je ostavila, shame on ju!!!) i neki likovi onako seljačko sređeni, uglavnom iju, i još ih skomentiramo kad odjednom ovaj jedan počne vikat za nama "ja imam bmw-a, imam bmw-a, kaj nisam zato dobar", a jadnog li stvorenja!!! eto to vam je trenutno najznačajnije što mi se dogodilo!!! e da a danas sam dobila opaku crnu točku (.) iz tzk-a, bilo me tako strah da vam to ne mogu ni opisati, užas, samo mi se odjednom sve smračilo i nisam mogla distai, ma šala!!! uglavnom kasnile smo 5 minuta (ja, koja nikad ne kasnim i uvijek vježbam tjelesni) i sad prvi put zakasnim i dobim glupu točku!!!! nije fer, poslije sam još morala trčat 12 minuta, ljudi jel vi znate šta je to 12 minuta trčanja!!!! dobro ajde nije u tome problem ali ipak dostta mi je trčanja, ajmo dignut revoluciju biciklom protiv trčanja!!! kad pogledate malo bolje mali zeleni bi zapravo i trebali organizirati neš takvo jer dok vi trčite sagorijevate više energije nego da vozite bajk isto toliko!!! e a sad kad potrošiš više energije moraš je i više nadoknadit, dakle popit ćemo više vode umjesto da ju čuvamo!!! aha, ipak sam ja u pravu, samo ne znam kako! no dobro ovo je prefilozofski i za mene!!!

eto nadam se da sam se uspjela iskupit za duo ne pisanje!!!! sorryte još jednom!!!
- 21:03 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>