KISS ME

četvrtak, 21.07.2005.

More...moreee



Ciao svima! Vratila sam se prije par dana u Zagreb. Bila sam u Umagu, i bilo je čisto ok. Onak ležerno i odmarajuće. Nakupala sam se , pocrnila i vratila u kišovit Zagreb. Nisam baš izlazila, al sam bila na koncertu Nine Badrić. Mala anegdota, hm otišla sam do wc-a, koji je imao onaj pod sa otvorenim rupama, s time da su wc-i bili čučavci...i taman izađem van i peta mi propadne u rupu... peripetije tu i tamo..i mučim se da izvadim cipelu van, još mi se cure smiju i kažu da to nije ništa novo, često se događa, uh koja utjeha... na kraju sam ipak uspjela nekak izvadit, da bi otišla oprat ruke nad umivaonik i izvadim cijelu onu ručicu za otvaranje vode.... eh... j... ti takav toilet.... ;))
Ove dane sam većinom bila na kavama s curama, nabavila neke skripte za faks, počela čitat stripove alan forda... i knjigu Najbolje za muškarca, hm..da.... pa ak nisam ja najbolje za muškarca onda stvarno..hehe... šalim se malo.... ;)))
Jučer sam bila na biljaru... i mogu vam reći da sam popravila svoje igračke sposobnosti... prije ne samo da nisam vidla di je lopta, a di rupa..sad već znam i pogodit u rupu.... ;)
Danas se moram pakirat jer sutra idem još na tjedan dana na more sa starcima i bratom. Jedva čekam, još da se malo kupam i sunčam. Ne znam kolko ću stići vas sve pročitat, jer danas još imam dosta posla, al ću se potruditi...
Svima šaljem veliku pusu i čitamo se kad se vratim.....


(za kikija koji će mi jako faliti...pusica... )

Ovdje nema valova
sunca ,bure, i splavova
čarolije zvjezdanih noći
lahor za dušu opijum za oči...

ovdje i pogled puno znači
svaki osmijeh ljubav zrači
jer smo sami u tuđini
izgubljeni u daljini...

zato cijeni svaki pogled
lijepu riječ i dragi osmijeh
jer smo sami u tuđini
izgubljeni u daljini...

ne želim pokazati da mi nedostaješ
iako svakim trenom dio mene postaješ
pravit ću se hrabra,hladna i kruta
a tako te osjećam ispod svojih skuta....

alkohol će noćas teći kroz tvoje vene
gledat ćeš druge, a vidjeti mene
plesat ćeš prljavo,strastveno i sneno
al` srce tvoje za druge je nijemo...

iz sna će me buditi glazba telefona
neću se javiti tvoj život je ona
ja sam strast pijanih noći
zanos trenutka, požuda za oći
ja sam uvijek samo druga
ime mi je" promjena ", a prezime tuga....



- 11:17 - Komentari (37) - Isprintaj - #