KISS ME

nedjelja, 15.05.2005.

VIKEND



Evo još jedan vikend je iza nas. Ukratko, u subotu sam bila na roštilju kod bratića u Dugom Selu, tj. u blizini. Bilo je finog roštilja, cuge, grickalica, dobre muzike, i čokoladne torte. Bratić mi je slavio rođendan, pa smo navečer zaružili malo van. Svi smo bili toliko umorni od sunca i roštilja i cijelog dana, da je izlazak bio dosta kratak, ali sve u svemu solidan. Najviše me veselilo to što mi je brat cugao, tako da sam ja vozila novi auto. ;) Hm, nije da sad baš mi je drago što mi je brat popio koju pivu, ali na kraju sam ja od toga imala koristi. U nedjelju sam spavala do pol 12, da bi doručkovala i opet zaspala na kratko. Poslije bila na glasanju, i ostatak dana provela uz tv, i nešto malo uz knjigu. Ovih dana me skroz mučio pms, tako da mi je raspoloženje variralo od dobrog ka lošem i obrnuto. Znate onaj osjećaj, kad ste čas živčani i razdražljivi i samo bi se svađali, pa se iskalite na prvog koji vam dođe na pik. Sva sreća to me sada prošlo. ;) Popodne sam gledala s bratom film predator vs. alien... hm nije da sam baš ljubitelj takvih filmova, ali kak nisam znala što bi radila, čak sam i to pogledala. Sve u svemu i nije bilo tako loše. I evo da ne izostavim i ljubavnu komponentu jer se sve nekako vrti oko ljubavi. Pa stoga i evo par pitanje za sve koji žele odgovoriti;
1.) Kojih 5 stvari su vam najbitniji u vezi? Do čega najviše držite ili koje osobine tražite?
2.) Da li vjerujete da za svakoga postoji "onaj netko"?
3.) Da li vas davim pitanjima? ;))
Eto toliko od mene za večeras.... svima želim slatku laku noć i ugodan početak novog tjedna!
Pusaaaaaaa.......

- 21:29 - Komentari (18) - Isprintaj - #