KISS ME

četvrtak, 12.05.2005.

NEŠTO O MENI



Ovaj post sam bila objavila negdje na početku svoje karijere pisanja na blogu. ;) Pa evo još jednom za sve koje više zanima nešto o meni. Kako se kaže od viška glava ne boli. ;)

A= moje ime počinje sa A. ;), aktivna, ambiciozna ;)
B= moj brat-da ga nema, morali bi ga stvoriti ;) hehe...
broj telefona=? Beckham-boli glava...
C=cigarete (što je to?!) ;) sva sreća nisam ovisnik ;)
celulit-ajooooj, kako se kaže "Bolje da ljulja, nego da žulja"... ;)
Č=čokolada..mljac mljac...
D=društvena, druželjubiva, dobra..prepoznajem se u ovome.. ;)
E=egzotični krajevi i otoci... mmmmmm... (voljela bi jednom otići na jedan od njih)
F=filmovi (romantične komedije, akcije, trileri)
faks-uffff..bolje to preskočiti..
G=gitara (glazba za moje uši..), glumica- Julia Roberts, glumac- Brad Pitt,
griotte...njami...
Grčka-jako lijepa zemlja
H=hvalisanje- ne bih hvala!
I=izlasci (svugdje di je dobra atmosfera, ekipa, muzika),
iskrenost (jako volim i cijenim)
J=jelo (talijanska kuhinja, ćevapi s lukom, a luda sam za slatkim ;) )
K=kava-porok mnogima.. ;) , kritike ( baš i ne volim), komentari ( joj što više to bolje) ;)
kućni ljubimac-moj pesek.... ;)
L=licemjerje, laži ( dalje od mene)
Lj= ljubav (ono što me pokreće i čini sretnom), ljeto-kad će više jednom???
M=muzika (pop, dance, r'n'b, rock),
mobitel ( ne znam kak bi bez njega) ;)
more, more....oooooo moreeee...
N=nogomet ( vatrena navijačica), nature- ljepote prirode
Nj=njemački (sprechen sie deutsch?)
O=obrazovni program HRT-a - NE HVALA!!!! ;)
P=prijatelji- čine me takvom kakva jesam, uvijek su tu kad ih trebam , sve bi dala za njih.. ;)
ples- mrdaj mrdaj... moja strast
putovanja- moja želja
plišanci-ajoj luda sam za njima...
R=ruže-omiljeno cvijeće, romantika...
roditelji-moja sreća
S=sport ( badminton, odbojka)
shopping- da se ima para, a joooooj...uh.. ;)
snovi-ima ih svakavih
sokići-pago od kruške i jagode
Š=škorpionka.... ;)
T=telefoniranje (moja opsesija) ;)
talijanski jezik- (voljela bi naučiti)
tvrdoglavost- velika moja mana
tračevi- ajde ajde, tko nije nijednom tračao?? ;)
U=univerzalno prihvaćeni spisatelji; Stephen King, J.R.R. Tolkien, Edgar Allan Poe,
Frank Herbert
V=vicevi (hahahaha), voajer (Big Brother)
Z=Zagreb-moj grad ;)
znakovni jezik-učim
Ž=životinje (obožavam), život, želje...


"Zbog tebe ja
plačem u snu,
što nas je to dovelo tu,
reci riječ,
i pristat ću na sve,
tako me strah
ZAGRLI ME...."

(Band aid)

- 11:15 - Komentari (20) - Isprintaj - #