...the mirror lies...ana*

29.06.2006., četvrtak

.....tu sam...

zujook.... recimo da sam danas bolje volje.

55.

ok.
prihvatljivo!

inace.... ja sam ok! u vise-manje sretnoj vezi....

prosli tjedan sam stavila noktice... joj,sad mi je bas cudno pisati... ;)

hm.... svaki dan do sada. povracam. hm.... nono

ali bar sam donekle sretna... kad odem kod decka biti ce bolje.... kad sam s njim sve mi je slatko i lijepo i dobro...
volim ga. prvi put u zivotu sam se i ja zaljubila... kiss

ah...

inace,vec jedno mjesec dana ne idem kod doktorice.... ali ne osijecam se prerazlicito. naprotiv.
inace pijem prosac i helex svaki dan.

ali ide...

s tatom sam u boljim odnosima.... kad smo oboje malo pod stressom...samo sto on puno gore reagira... ali sada smo bas dobri... volim ja njega i on mene...

@khia.... pa ono... evo jedan mali mail: anabutterfly123@hotmail.com

inace,hvala na predivnim komentarima.... stvarno... sad ih citam po 100 put sve i stvarno... kako nepoznati ljudi mogu biti dobri.... hala! wave

veliki kiss svima!


- 14:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi