< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da / ne


dizajn:By:rainbow-design.



Zovem se:Lea

A prezivam:Šutim

A godina:1o

Živim:U 0sijeku

Idem u:4. razred



♥V0ŁłM♥

SV0JU OBITELJ

MOJ€ PRIJATEŁJ€

ŠKOL§K€ PRAZNIK€

M§N

I J0Š PUUN0 T0GA XD


[ne volim]

školu

učenje

/

.::Ipod::.


Music
at



.::Slikice::.

/

ponedjeljak, 05.01.2009.

Hy!Read fast!!

E ljudi,znam da me dugo nije bilo [da,da moš mislit] ali evo mene opet!Vidite opet sam promijemila dizajn ali ovaj put s posebnim razlogom dakle,Petra,Tihana i ja smo napravile naš zajednićki blog koji se zove http://rainbow-design.blog.hr..dakle tamo vam mi držimo dizzeve,avatare i bannere!!Možete narućiti što vam god srce poželi a ja i Tihana ćemo vam napraviti po narudžbi dizz ako želite banner ili avatar onda će vam to napraviti Petra..kod svakog dizza piše ili [by:Lea] ili [By:Tihana] =D...ako niste znali,ja na svom blogu trenutno držim dizz koji je Tihana napravila ali zato Petra drži dizz koji sam ja napravila...meni je taj dizz osobno najbolji koji sam napravila jer su sve crte spojene S-A-V-R-Š-E-N-O!No dobro malo pretjerujem..već smo napravile 4 narudžbe zapravo..ja sam napravila 3 a Tihana zasad 1 ali ona će sad još jednu napraviti..i naravno mi ćemo vam praviti dizzeve kakve god želite al naravno morate napisati:kolko boxeva,koje boje da budu crte,koja je tema,tekst..ma sve živo XD...uglavnom ovih dana mi se ništa nije tolko važno događalo iako je ovo zadnji slobodni ponedjeljak =[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ tak sam tužna..da mi se bar sad tramvaj zabije u kuću ravno u mene pa da budem u bolnici do 6.mjeseca i vratim se kući i nema opet škole =D..al to nije moguće =[ no dobro ovaj post je bio samo obavjest za naš blog s dizevima,avatarima i bannerima možete ga još jednom govorim posjetiti OVDJEi eto...narućujte mi hoćemo postat popularne =D...aj boook i naravno ne zaboravite kommat i ovdje malo ste me razoćarali na prošlom postu pozz



* Komentari (0) * Isprintaj * Permalink *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.