prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da / ne


dizajn:By:rainbow-design.



Zovem se:Lea

A prezivam:Šutim

A godina:1o

Živim:U 0sijeku

Idem u:4. razred



♥V0ŁłM♥

SV0JU OBITELJ

MOJ€ PRIJATEŁJ€

ŠKOL§K€ PRAZNIK€

M§N

I J0Š PUUN0 T0GA XD


[ne volim]

školu

učenje

/

.::Ipod::.


Music
at



.::Slikice::.

/

subota, 13.12.2008.

.::Wee..subota::.

Ej ljudi,evo ja sam vam odlučila napisati post ja sam vam kod tate na laptopu..hehe,pa tako da znate.Kao što znate jućer je bio najbolji dan u tjednu,blaženi petak!Ja baš nisam bila normalna pa sam u razredu klekla i povikala:HVALA BOGU ŠTO JE PETAK!belj.A da je petak zaista super pokazalo se i s time da smo jućer umjesto 4 imali samo 3 sata!Jupii..Nora je htjela doći kod mene ali imala sam druge planove..jao baš su mi slatki moji LPS [Littlest Pet Shopzubo].Zakon su!LoL...Jućer sam dobila malog konjića..jooj..što je sladaknaughty.No dobro,hmm..da vidimo što mi se još događalo ovih dana..ma dobro prebacimo se na školu.Ajme,u petak su dečki [skoro svi] išli u ženski WCeek.Ova naša razrednica iz njemačkog je totalno pukla kaže ti ona jućer ovom jednom Zvonimiru "Jao kako imaš lijepe plave okice" de molim tebang...ali ona nije ništa na našu glupaču iz Vjeronauka Pinotićka..svi kojima ona predaju ju MRZE...sjećate se kad sam vam u prvom postu rekla da nitko ništa ne mrzi?Pogriješila sam!Svatko iskreno mrzi samo jednu stvar u mom slučaju to je naša učiteljica iz vjeronauka!Ona nije normalna!Nama govori da idemo na misu,a onda čujem da je za vrijeme mise bila u Mc'Donalds'u,šalje učenike iz našeg razreda sa nastave da prošetaju do Ilirske da vide ima li njen sin ključ od stana,meni se neda prepričavat o toj arogantnoj debeloj ženi jer mi se odmah smući vjerujte mi...hmm..oprostite ljudi ali ja vam ipak nemam danas inspiracije da pišem onolike velike postove kao prije ali dobro..eo ovak,ja nikoga neću stavljati u linkove ali samo riječima jer svatko koga želim dodati u linkove mora imati svoj banner.Ako imate banner onda ću staviti vaš banner ako nemate a želite biti u mojim linkovima prvo mi ostavite 5 komentara i onda ću vam ja napravit banner posebno za moj blog a ako vam se sviđa to što sam napravila onda i za vaš blog.E evo vam na kraju neke svakakve stvari pa uživajte XD,Hehe...book!



Neon Signs



* Komentari (76) * Isprintaj * Permalink *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.