< travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2009 (1)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

najdrazem pjevacu,,predobroj osobi,,koji je prerano otisao s ovoga svijeta tose proeski

Likowi=)MOlim vas da posjetite owe blogowe jer svaki je prelijep na svoj nacin;)

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

moderan dnevnik xD

Blog.hr
Ivanin supER blog
prelijep blog o britney
blog o tosi:)
zakon blog
blogic o toŠi
lijep blog :)
;)jako jep blog:)
;) jako sladak blog:)
veoma ljepi blog:)



bRoj poSjeta:))
Web Counter
Web Counter







Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci ključ
da više niko ne može uć'

Osuđen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
biću tvoj štit od čelika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpišem
za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe usnama
veži na milijun godina
veži me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Veži me za sebe rukama
veži na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen

Zatvori me i baci ključ
da više niko ne može uć'

Osuđen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpišem
za ljubav kriv sam najviše

Veži me za sebe usnama
veži na milijun godina
veži me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
9. Pictures, Images and Photos
Magla na mom prozoru
miriše na nevolju,
noæas sam ti tako sam.
Kiša pere ulice,
gdje si moja ludice?
Još bi nešto da ti dam.

I neka noæas grmi,
i nek se duša mrvi,
samo da ti èujem glas.
Priznajem pred svima,
lutam vjekovima
tražim tebe, tražim nas.

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.
Jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina?

I neka noæas grmi,
i nek se duša mrvi,
samo da ti èujem glas.
Priznajem pred svima,
lutam vjekovima
tražim tebe, tražim nas.

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.
Jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina?

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.

Jedina, šta si mi uradila,
srce mi je pustinja,
ljubav je presušila.
Jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina?

Jedina.
Tose se smee Pictures, Images and Photos
People stop fighting
Angels are crying
We can be better
Love is the answer

Search inside
Are there any more tears to cry
(Don't you wonder why?)
Why you feel so alone
All against the world
(World World)
Search back time
When you used to sing alone
(To the music of your soul)
Song of faith you can change
It's not too late
People stop fighting
Angels are crying
We can be better
Love is the answer

Search inside
Are there any more tears to cry
(Don't you wonder why?)
Why you feel so alone
All against the world
(World World)
Search back time
When you used to sing alone
(To the music of your soul)
Song of faith you can change
It's not too late

People stop fighting
Angels are crying
We can be better
Love is the answer

Search inside
Are there any more tears to cry
(Don't you wonder why?)
Why you feel so alone
All against the world
(World World)
Search back time
When you used to sing alone
(To the music of your soul)
Song of faith you can change
It's not too late
People stop fighting
Angels are crying
We can be better
Love is the answer
Love is the answer
Image and video hosting by TinyPic
This is for my peoples who just lost somebody
Your best friend, your baby, your man, or your lady
Put your hand way up high
We will never say bye (no, no, no)
Mamas, daddies, sisters, brothers, friends and cousins
This is for my peoples who lost their grandmothers
Lift your head to the sky 'cause we will never say bye

As a child there were them times
I didn't get it but you kept me in line
I didn't know why you didn't show up sometimes
It's something more than saying "I miss you"
But when we talked too
All them grown folk things
Separation brings
You never let me know it
You never let it show because
You loved me and obviously
There's so much more left to say
If you were with me today face to face


I never knew I could hurt like this
And everyday life goes on like
"I wish I could talk to you for awhile"
"I wish I could find a way try not to cry"
As time goes by
And soon as you reach a better place
Still I'll give the whole world to see your face
And I'm right here next to you
It feels like you gone too soon
The hardest thing to do is say bye bye

Bye Bye
Bye bye

And you never got the chance to see how good I've done
And you never got to see me back at number one
I wish that you were here to celebrate together
I wish that we could spend the holidays together

I remember when you used to tuck me in at night
With the Teddy Bear you gave to me that I held so tight
I thought you were so strong
That you can make it through whatever
It's so hard to accept the fact you're gone forever
(bye bye bye bye bye bye
Bye bye

This is for my peoples who just lost somebody
Your best friend, your baby, your man, or your lady
Put your hand way up high
We will never say bye (no, no, no)
Mamas, daddies, sisters, brothers, friends and cousins
This is for my peoples who lost their grandfather
Lift your head to the sky 'cause we will never say bye
Image and video hosting by TinyPic
I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathing, breathing
The morning light,
I'll lose my eyes
It's favorite time for leavin', leavin'

I know that it seems
Like it's easy for me
O I wish you could feel
What's going on in side

It's the hardest thing I ever have to do,
To walk away from you
When I wanna' hold you,

It's the hardest thing
In every single day
To let you turn away,
I want you to know that,
This is the hardest thing.

Another day is years away,
I close my eyes
To see your face,
The more I wait,
The longer it takes,
It feels like time
Is standing still.

Where ever you go,
Whatever you do
I want you to know that you're on my mind

It's the hardest thing I ever have to do,
To walk away from you
When I wanna' hold you,

It's the hardest thing
In every single day
To let you turn away,
I want you to know that,
This is the hardest thing.

Just let go of your hand
It's the hardest thing
To make you understand that
To love you, feel you
From http://6lyrics.com
Till the time I'll see you again
It's the hardest thing
Image and video hosting by TinyPic

Ouuuuuu
It's the hardest thing I ever have to do,
To walk away from you
When I wanna hold you,

It's the hardest thing
In every single day
To let you turn away,
I want you to know that,
This is the hardest thing.

I sleep all night
Right by your side
I love to hear your breathing, breathing...
Image and video hosting by TinyPic
Pusti nocas lose vrijeme
i zemaljske sve probleme
zaboravi na guzve glasne
i letove sto kasne

Stisaj nocas telefone
nek nam samo srca zvone
ugasit cemo svjetla sva
samo mjesec nek nam sja

Ref.
Nije mjesecina to sto sja u noci
to su tvoje oci pune ljubavi
nije mjesecina kriva nego okus vina
i tvoje usne vrele sto me zavode

Nema nepozvanog gosta
da pokuca po sol i secer
za moju srecu bice dosta
tvoje usne ovu vecer
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through through it all

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me

You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I'm grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me

You were always there for me
The tender wind that carried me
A light in the dark shining your love into my life
You've been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me

I'm everything I am
Because you loved me
Image and video hosting by TinyPic














 

nedjelja, 12.04.2009.

Dajemo Ti slavu čast i hvalu Jer velik si nitko nije kao Ti Isuse, nitko nije kao Ti

Dajemo Ti slavu
čast i hvalu
Tebi podižemo ruke
Tvoje ime slavimo
Jer velik si
činiš djela velika
nitko nije kao Ti
Isuse, nitko nije kao Ti

Prije svega nego sto krenem pisati ZELIM VAM SRETAN USKRS :)

Kako ste mi? Stvarno mi oprostite nisam imala neko vrijeme internet i skola me zezala jos jednom sry
Svasta se dogodilo ovih proteklih mjeseci.Bilo je radosti,tuge,veselja,boli,zadovoljstva,razocarnja...
Nisam vam ni Bozic a ni novu godinu cestitala jao :(( sa zakasnjenjem sve naj vam zelimsretan
O nasem Tosi se svasta pisalo proteklih mjeseci dobrih i losih vijesti...Ja sam odlucila
da se vise necu obazirati na novinare jer samo pricaju gluposti..bez uvrede ikome...sVima nam fali i to jako
ostavio je neizbrisiv trag koji nikada nece otici,ali sigurna sam dA bi volio dA ne budemo tuzni
nego upravo suprotno dA uzivamo u svakom trenutku jer zivot je kratak sve prode za tren.U trenu jedne sekunde
zivot ti se moze promjeniti...To dAkako sam shvacala ali ne toliko koliko sad..Nazalost morala sam shvatiti iz
osobnog iskustva...Izgubila sam blisku prijateljicu koju nikada necu moci vratiti...tuzan ...Nikad vise njen smijeh provale njene cuti tuzan...falis nam svima mala,jos uvijek se pitam zasto se to sve dogodilo
ali Bog ima svoje razloge i necu biti ljuta na njega...volimo te zauvijek r.i.p.
Zato ljudi nemojte se izvlaciti kada vas ekipa zove van dA setate a vama se nedA ili vam se ne svidA mjesto
nEmojte jer jednog daNA zalit ce te za tim trenutkima..nemojte mislit iako znam dA svako ima svoju fazu mene
niko ne voli naprotiv svako nekog voli nepostoji osoba na ovome svijetu koja nije voljena...
>>>ZIVITE SVAKI DAN KAO DA VAM JE POSLJEDNJI<<<
to vam je moj savjet a sigurna sam dA Bi se i Tose slozio iako ne mogu to reci jer nazalost i njega vise nema
ali svi oni kojih vise nema tu su u nasim srcima dok god cemo ih se sjecati a to ce biti zauvijek....
Ova pjesmica na pocetku je posvecana Isusu..prejepa je to je nesto maleno od nas ljudi sta mu mozemo
pruziti kao zahvalnost...volim vas sve i obecajem pisem cesce
sutra ili prekosutra post novi volim vas cuvajte mi se :))



| komentari (12) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Boomp3.com
tose Pictures, Images and Photos
Što ćeš s bijelim krilima,
kad krila su za let
Sjaj u tvojim očima
za ovaj nije svijet

Što ćeš s nama ljudima,
nisu za tebe
zemaljske stvari,
stvoren si za let

Kad se probudiš tamo
gdje u ljubav vjeruju
sačuvaj mjesto za nas
na svom oblaku
tose Pictures, Images and Photos
ova zemlja golube
nije za tebe,
nije ovaj svijet moj anđele

Nije za tebe dušo moja bio
crven poljski mak,
već krila da te nose
nebu pod oblak
rose4kassi Pictures, Images and Photos
Još i danas zamiriše trešnja
U proljeće kao davno prije
Jedna trešnja danima daleko
Tamo gdje me već odavno nije

Rekao sam kad poći sam mor'o
Uzmite mi i kuću i njivu
Samo trešnju ostanite staru
Kad navratim da je vidim živu
Rekao sam u vjetar sam prič'o
nikog nije bilo da me čuje

Što to ima u ljudima tužno
Da ulaze u tuđe živote
Tko to živi u prošlosti mojoj
A još nije umro od stamote

Nije nebo ono što nam nude
Nije sunce od zlata i moći
Kad bi mogli prodali bi boga
Njima ni'ko ne može pomoći
Tose Pictures, Images and Photos
Ako me pogledaš u oči
O meni ništa više ti nećeš znati
Jer oči odati me neće.

Na njima ne piše baš ništa važno
Koliko puta slićne tebi
Usnama ovim ja sam ljubio
Lažno, lažno, lažno.

A ne gledaj mi u dlanove
Jer oni će me znam odati
Za jedan poljubac tvoj
Sve moje tajne odmah prodati
Ma ne gledaj mi u cipele
Jer reci će ti o meni sve
Da sam baš takvu kao ti
Tražio sve ove godine.
tose Pictures, Images and Photos
Ona ima oči
koje znaju moje tajne sve
moje tuge sve i moje nemire.

Ona ima ruke
i u njima svemir čitavi
u tom zagrljaju mogu umrijeti.

Bože meni tako malo treba
ispod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva.

Šalji anđele čuvare svoje
jer je duša, duše moje
Bože brani je od zla, kad´ ne mogu ja!!!
tose Pictures, Images and Photos
Baci pogled preko ramena kad pođeš,
kad po meni ko po suhom lišću prođeš,
pa me makar laktom u grudi pogodi,
makar grub tvoj dodir bio još mi godi.

Baci osmijeh ispod uvojaka barem,
da u tvoje misli bar na kratko stanem,
ko u usporenom filmu se spotakni,
preko mojih nogu ruku mi dotakni.

Pratim te,
sve u korak,
svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te,
i kad ne gledam,
po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te.

Kad se ispod tvoga kišobrana stisnem,
ja sam sretan iako na pola kisnem,
pa me makar laktom u grudi pogodi,
makar grub tvoj dodir bio još mi godi

Pratim te,
sve u korak,
svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te,
i kad ne gledam,
po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.
Krv u glavu udari,
i ko struja oživi,
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi.

Pratim te,
sve u korak,
svaku stopu poljubim,
svaku suzu, svaki uzdah osjetim.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te,
i kad ne gledam,
po koraku te znam,
svaki drhtaj tvoga tijela osjećam.
Tu sam da ti nadu vratim,
ako padneš da te uhvatim.

Pratim te...
Pratim te...
Pratim te...
da nas bar tose owdje pratis al sigurno
nas pratis kao andeo falis nam:8
myspace Pictures, Images and Photos
Da se bar mogu probuditi
U svijetu ljubavi
Bez starih rugoba i ovih nakaza
Što su me stalno pratile
Da te bar mogu poljubiti
Bez loših sjećanja na hladna proljeća
Bez slike stradanja
Što se baš na nas zalijepe

Jer moj je život igra bez granica
Umorna priča, trganje stranica
Na kojim ništa ne piše
Jer moj je život vječito padanje
Kad zbrojim poraze ništa ne ostane
Samo još vučem navike
Sve na tome ostane

Da te bar mogu probuditi
Kavu ti skuhati
U krevet donijeti
Pa te poljubiti
Al' toga nema i ne postoji

Da se bar mogu zaljubiti
U malu seljanku
Na nekom proplanku
Gore u svemiru
Tako da dolje ne vidim

Jer moj je život igra bez granica
Umorna priča, trganje stranica
Na kojim ništa ne piše
Jer moj je život vječito padanje
Kad zbrojim poraze ništa ne ostane
Samo još vučem navike
Sve na tome ostane
TODOR Pictures, Images and Photos
Ostavi svjetlo na putu kojim želiš poći
pomozi mi kad snivam,sretan i nasmijan da mogu ti doći
Podigni ruke,u bijeli hram uspravno kreni
i reci tiho svima da ostat ćeš dijete među anđelima.

A ja?

Neka mi Bog otvori oči,
neka mi nebo pojača sluh
da čujem te i vidim
u svakom snu.

A ti?

Neka ti Bog podari krila
neka ti nebo podari spas
da pjevaš,pjevaš svima
da zauvijek čuju tvoj glas.

Ova zemlja voli i čuva
uspomene na dane kad bio si tu,
a dragi ljudi nose te kao vječnu ranu.

A ona?

Na jastuku leži.U nebo gleda,
sklapa ruke i suze skriva
što nisi s njom
dok letiš s anđelima.
tose proeski 3 Pictures, Images and Photos
Ovo je odluka moja
jer bila volja je tvoja
da s' drugim odeš od mene
i sve mi nizbrdo krene

Da mrakom zamenim dugu
ležeći provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Između vrata i prozora
moj krevet za tobom diše
ne mogu dalje od umora
ni metar manje, ni više

I bilo šta da se desi
ja sam na istoj adresi

Između vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje,ni vise

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao život je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe

Ovo je odluka moja
i mnogi će da se čude
a kada odluim nesto
to tako mora da bude

Da mrakom zamenim dugu
ležeći provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Između vrata i prozora
moj krevet za tobom diše
ne mogu dalje od umora
ni metar manje, ni više

I bilo šta da se desi
ja sam na istoj adresi

Između vrata i prozora
moj krevet za tobom diše
ne mogu dalje od umora
ni metar manje, ni više

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao život je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe

U ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Između vrata i prozora
moj krevet za tobom diše
ne mogu dalje od umora
ni metar manje ni više

I bilo šta da se desi
ja sam na istoj adresi

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao život je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe
tose proeski 18 Pictures, Images and Photos