~°°SLIKICE°°~

Glitter Photos


nutMOJI FRENDOVInut

DVIJE PICOJKE (ludače)

Glitter Photos


ANCY I JA

Glitter Photos



EKIPA ZA OČEVID



TINA I JA



zujoMOJA MALENKOSTzujo





JA MEKSIKANKA



SPREMNA SAM ZA GRAD



MOJA VJENČANICA

Glitter Photos


°~°LJUBAVNI KUTAK°~°



Imas pravo na moju ljubav i
ne moras da se boris,
samo treba da je uzmes
i nastavis da me volis.
Cuvaj ovu poruku,
srce te moli, jer poruka te...



Hej ti mali slatki stvore
znaš li kome kradeš snove
,ko ti stihove piše,
ko te voli najviše,
kome je sada do tebe stalo,
e pa razmisli malo!



Ja nemogu da ti pridem blize,
umesto mene poruka stize,
poruka ti jasno glasi,,
zelela bih pored mene da si.



Nosim te u postelju svoju.
Nosim te u svoj san...
Nosim te na rukama svojim
da sa tobom dočekam novi dan



Da si tu da sklonis ovu tamu i
srce odledis poljupcem
i nemirnim dodirom
Da si tu da mi izljecis
na srcu ranu da mi
tijelu osmjehom vratis nadu!



Silno mi trebas,
zelim te pored sebe,
ne prodje ni sekund
da ne mislim na tebe.
Zelim da te grlim,
da te slatko ljubim,
ti si moj andjeo kojeg ne zelim...



Znas da te volim
odavde do neba,
znas da te volim
vise i od svega,
znas da te volim
al to dovoljno nije,
jer ja tebe Volim
vise nego prije.



Veceras misli
na mene
ovo nebo
ima cudnu moc,
mozda se stvorim tu
kraj tebe da
te zagrlim za laku noc..



Hej ti, maleni slatki stvore znas
li kome krades snove,
ko ti stihove pise,
ko te voli najvise.
Nekome je nocas
do tebe stalo.
Kome? Pa.....



Volim your eyes,zato
sto su very nice,
malcice look at me,
posle don't forget me,
srce mi tik-tak for you,
because I love you!



Ceca
Volim te


Zelim te, tako
te silno zelim
al' reci dve
ne mogu reci sve
kol'ko bi rekle usne
kad bi te ljubile
(2x)

Ref. 2x
Volim te,
tako te ludo volim
al' reci dve
ne mogu reci sve
kol'ko bi rekle ruke
kad bi te grlile

Trebas mi,
tako mi jako trebas
al' reci dve
ne mogu reci sve
kol'ko bi reklo telo
kad bi te volelo
(2x)

Ref. 2x

Veruj mi,
tebi cu dati sve
dodji sto pre,
srce mi umire
noci su moje hladne
dodji i uzmi me
(2x)

Ref. 2x




Opca opasnost
Jednom kad noc


Jednom kad
noc ukrade nebu
sve sto si
voljela na njemu
bit ce ti zao,
bit ce ti zao
sto nisam tu
ruke pamte
samo ljubav najbolju

Jednom kad
usne ne budu htjele
u strancu
utjehu traziti
suze ce srcu
sapnuti da je pogrijesilo
jer nije ostalo
tamo gdje je jedino voljelo

Kada tuga jednom
na vrata dodje
a samoca zaboli
hoces li moci ime moje
sa usana svojih skloniti

Bili smo jednom najbolji
o nama su price pricali
i sad kad se sjetis
htjela bi vrijeme vratiti
poslije mene
su ti ladje slomile
bure i vjetrovi




Dino Merlin
Kad si rekla da me volis


Ti nikad nisi ni u sali
o ljubavi sa
mnom probala
uvijek si
neke odlikase
kraj sebe
k'o cuke vodala

Al' ko sem Boga zna
kada gvozdje
postaje grozdje
al' ko sem Boga zna
odakle to i kako dodje

Kad si rekla da me volis

Al' ko sem Boga zna
da l' si budna il' spavas
imas li pojma
gdje sam sad
da l' ti ista jos
znaci ako cujes
da dolazim u onaj grad

Ref.
Kad si rekla da me volis
prvi put kad si rekla to
da ti tijelo gori
kao sto nikad nije gorilo
kad si rekla da me volis
prvi put kad si rekla to
kad si rekla da me volis

Al' moja dusa zna
da l' si budna il' spavas
imas li pojma
gdje sam sad
da l' ti ista jos
znaci ako cujes
da dolazim u tvoj grad

Ref.

Pogledaj me sad
skoro da sam
sijedi starac
to je opsjena
jos sam onaj isti
sto bi dao sve
na cemu mi zavide
samo za taj tren
da to moje oci vide

Da l' si budna il' spavas
imas li pojma gdje sam sad
da l' ti ista jos znaci ako cujes
da dolazim u zabranjeni grad

Da ti kazem da te volim
zadnji put da izgovorim to
da mi tijelo gori
kao sto nikad nije gorilo

Kad si rekla da me volis
prvi put kad si rekla to
da ti tijelo gori
kao sto nikad nije gorilo
kad si rekla da me volis




Sandi Cenov
Malena


Malena, nocas
srusio se svijet
malena, sve je
tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno kraj
Boze, snage mi daj
samo da prodje ova noc
tako prokleto sam
cekam novi dan
prvi cetvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si
znala tko sam ja
malena, ne mogu ja
bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti
sve se smiju ko ti
kako su lijepe,
samo da znas
sve me ljube ko ti,
sve mi lazu ko ti
i sve su moje,
a tako sam sam

Ref. 4x
Malena, kako cu
bez tebe sutra
malena,
falit ce mi s tobom jutra
ima drugih,
ima boljih, ali nebo zna
samo ti si moja malena

Malena, nocas
srusio se svijet


< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (8)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

MOJ KUTAK



Glitter Photos


koliko vas je bilo do sada...ha??eek
od 24.o8.o8.
free hit counter

hit counter




Image and video hosting by TinyPic




JA


IME: ZRINKA

Glitter Photos


PREZIME: HE,HE
NADIMAK: ZEKA



DATUM ROĐENJA: 18.03.1991.
NASELJE: KOLONIJA_SLAVONSKI BROD
ZANIMANJE: FRIZERKA



DEČKO: HM...

IME DEČKA: ...

FRENDOVI: NINA,ZUBA,MARIČKA,KATA
KREŠO,IVAN,DAJICA :)

VOLIM: MAMU, TATU I BRATA

Glitter Photos


NE VOLIM: UFURANE LJUDE

HOBI: MANEKENSTVO



LUDA SAM ZA: CIPELAMA

Glitter Photos



Glitter Photos


KUČNI LJUBIMAC: PAS(BOKSER)-REX



SLUŠAM: NARODNJAKE I STRANE
NAJDRAŽA PJESMA: JEDNOM KAD NOĆ
LUDA SAM ZA:

ŠAMPONIMA
trenutno taj koristim



BUKETIMA
imam jedan sličan u sobi,
mama mi donjela sinoć.he



ŠMINKOM
imam je na izvoz



ODJEČOM
pun ormar



POKLONIMA
hm...da oče još neki uskočiti



NOKTIMA
trenutno idem na geliranje



NAKITOM
imam i viška



CIPELAMA
uh...stvarno...toga ima...hihi




Glitter Photos


LINKOVI

Banner by:Žiža

ana,beba i morena

totalno lude curke

stjepo

burajz

dark side

obavezno posjetite , najlijepše priče

tina

moj mačak

ludaaaaa ana =) looooolčina

snove ne dirajte....


Free Music

Free Music



Free Music


free cursors




MOJI HITOVI

Nedeljko Bajic Baja
Tip top


Sate provodis
pred ogledalom
s noge na nogu,
iz poze u pozu
hronicno nemas
sta da obuces
to ti stvara nervozu

Smeta ti guzva,
muzika glasna
ne smes na jako
sunce zbog tena
ma, kakva vecera,
kakvi slatkisi
za lepotu to je cena

A ja bih da
prekines dijetu
da ljubav vodimo
bez plana
u dvoje da
provodimo duge
noci pod zvezdama
aj, aj, aj, aj

Ref.
Tip top sminka i frizura
lepo lice i vitka figura
tip top, samo ti je mana
sto si kao programirana

Tip top sminka i frizura
lepo lice i vitka figura
jos da prste
ja umesam svoje
i tip top bicemo u dvoje
hej, aj, aj, aj, aj

Vec si danima
na tretmanima
imas sva moguca
ulja i kreme
seti se izmedju
dve masaze
da meni
posvetis vreme

Strogo se hranis
na naucnoj bazi
uglavnom lezes
i budis se rano
ne gubi vreme,
mogli bi mnogo
jedno drugom da damo




Tanja Savic
Da, da


Da, da, ja sam sela,
sela, pa zasela
da, da, neki me
uhvati djavo,
pa vesela
popila sam pice
sto si pruzio
pojela sam sve
sto si posluzio

Daj, daj, za kraj
sad nesto slatko daj

Ref.
Ej, ej, mesec je zvezdu
mesec je kuci poslao
znam, znam,
ma, znam ja dobro
sto si me pozvao

Ej, ej, i mesec ode
i mesec ode u drugi kraj
ne treba nam niko vise
padni mi u zagrljaj
ne treba nam niko vise
il' me kuci oteraj

Da, da, ja sam sela,
sela, pa zasela
da, da, sve te gledam,
pa nesto se zanela
ne bilo ti tesko,
vode dodaj mi
hladne vode,
onda usne probaj mi

Daj, daj, za kraj
sad nesto slatko daj

Ej, ej, mesec je zvezdu
mesec je kuci poslao
znam, znam, ma,
znam ja dobro
sto si me pozvao

Ej, ej, i mesec ode
i mesec ode u drugi kraj
ne treba nam niko vise
padni mi u zagrljaj

Ref.



Allegro Band
Lutkica


Uzela, davala
sa jednim i
drugim si spavala
mislis da to je
bas normalno
suknjice i bluzice
i sve te tvoje bubice
nema sta,
stvarno primamljivo

Ref.
Lutkica za igru ti si
lutkica za mene nisi
priznajem, slatka si,
pa sta
priznajem da slatka si,
pa sta

Lutkica za igru budi
nek su svi
za tobom ludi
nemoj da ti
djavo bude kriv
kad budes htela mir
kad budes htela mir

Uzela, davala
sa cet'ri,
pet drugim si spavala
mislis da to
je bas normalno
mislis da to
je bas normalno
suknjice i bluzice
i sve te tvoje bubice
nema sta,
stvarno primamljivo

Ref.




Djogani
Znam ja


Kazu da si
srecan sa njom
da si promenio i broj
hvalis se da
zivis k'o Bog
bas lepo

A kad si vec
sredio sve
nemoj, nemoj
da me zoves
kad odes od nje
prema jednoj
bar budi fer
bilo bi lepo

Ref.
Znam ja dobro
kako ti je s njom
cak sam i tvoj novi
broj pre nje znala
dugo jos bi ti nju lagao
da moju sliku
tad nije nasla

Znam da si isti k'o pre
jos drhti ti ruka i
srce ti lupa kad zoves me
priznaj to da ime sto pise
nije od bivse vec zivot tvoj

Kazu da si
srecan kraj nje
da si ostvario sne
i kako ti je ona sve
ma koga lazes

A ja istinu znam
zoves me samo
kad ostanes sam
treba da pobedim sram
i sve joj kazem

Ref.

Znam da si isti k'o pre
jos drhti ti ruka i
srce ti lupa kad zoves me
priznaj to da ime sto pise
nije od bivse vec zivot tvoj




ET
Prazan stan


Duge noge,
kratka suknja
Sve bas
stvoreno za grijeh
mozda nije, mozda je
al' muskarca ni za lijek
i to me brine
jer tko ce zvijezde
da mi skine

A ja bi da me neko
nocas ljubi vatreno
dok mi prica da mi laze
"ti si moje jedino"
da me dira usnama,
pada mi na koljena
bude moj

Ref. 2x
Prazan mi stan,
a nas je dvoje
tijelo tvoje, moje
mozda bismo mogli mi
slusat stare one pjesme
radit sto se nesmije
cekat zoru ljubavi

Kud god krenem ista lica
iste fore, it's OK
zgodni decki vise-manje
svi od reda sad su gay
i to me brine
jer tko ce zvijezde da mi skine

I pobjegla bih nocas
negdje, s nekim daleko
da mi laze, da mi kaze
"lane moje maleno"
da sam mu u mislima,
dok se igra prstima
da je moj

Ref. 2x


nedjelja, 09.11.2008.

°˘°--PREKID SA PEROM I RACIJA JUČER U GRADU--°˘°

ovako... ljudi moji dugo ja nisam bila na svome dragom blogu.. a baš sam ga se poželila =))..
ovako... Kao što neki znaju,a neki ne znaju...Pero i ja smo prekinuli... trenutno ne želim pričati o tome,,, eto samo tako da kažem da smo prekinuli =(... žao mi je,,ali život je takav čupav i dlaka i tako mora biti...
ne želim brisati ove posove prije, jer nekako mi ovaj blog dođe kao moj dnevnik,,, i ne želim brisati sada sve =()..lol
e sada DOGAĐAJ GODINE !!!!!!!
jučer ja se lijepo spremila krenula u grad, sve bilo super, sve bilo bajno, moja mama će doć po nas odvest anitu i martin kući i onda mi idemo kući sve se mi lijepo izdogovarali.. kad ono u pola 2 uleti RACIJA u valinor (disco) i sada ovi koji su bili unutra morali su ostat unutra ovi koji su bili vani morali su ostat vani i da ja sam bila te sreće da sam u majici bez rukava ostala vani =S... hh
ko će drugi nego JA i anita i martina =)).. hehe
i zatim se ja prvo smijala meni bilo sve to smješno,anita i martina se doslovce usrale od straha... i tako policija pregledava sve, neke bez osobne i ove pijane i drogirane je odvela u policisku postaju, i ja zvala tatu da dolazi po nas i sva sreća on je radio u policiji pa ih sve zna tamo pa su ga pustili unutra i oko 2 nas izveo van,a ove ostale su do 4 ujutro držali pod staklenim zvonom...hehe... užas,,, a ugl. ovu subotu nikada neću zaboraviti, ipak je to moja prva racija =)).. hehe
e ljudi moji to je doživljaj,,hehe...
ma bilo je zkn u gradu =)
eto šaljem pusu
aniti
sunčici
martini
mihaeli
mojoj curki ;)
i svima ostalima...
BUBIM VAS...mwa kiss



| komentiraj! (43) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>