nedjelja, 16.03.2008.

....njišta

da nijšta. samo mi kasnila, a ja sam pomislila eto desilo. ponedeljak, utora, srjeda, u čtvrtak veše nisam imala snage čekati,moram otič kupiti tester, ali nisam . imam osječaj da moram prićekati do petka, i eto razačaranja.sada moramo poraditi ozbiljno. u strahu sam, ljuta, ne zadovoljna i nesretna. još mjesec dana čekanja, predugo, sporo prolaze dane, želiš pogurati, ali ne možeš ,a s druge strane svaki dan koj proleti oduzima ti jedan dan mladosti. željela bi vratiti vremje unatrak ili barem zaustaviti.

- 22:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.03.2008.

neizvjesnost

nakon 12 godina gutanja tableta, odnosno zaštite, odlučimo na bebu,nismo intenzivno radili na toma, ali smo radili.sutra taj dan odluke, hoče ili neče.živčana sam, jer to te frustrira,a uobće ne osječamse trudmom, možda još rano.

- 22:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>