srijeda, 03.01.2007.

SKLAD


Ja sam jak kao vasiona
Nosim hiljade svijetova u sebi
Osjecam hiljade svijetova oko sebe

Ja sam jak kao vasiona
Nosim hiljade svijetova na svojim rukama

Osjecam Boga u meni
Zivim Boga oko sebe

Letim poput ptica sto iz nura izlijecu
I na ramena mi slijecu
I na ramena mi slijecu
Letim poput ptica sto iz nura izlijecu

Ja sam jak kao vasiona
Nosim hiljade svijetova na svojim rukama

I disem
I uzdisem
I pisem
Ljubav svoju

Osjecam svemir iznad sebe
Osjecam Boga u sebi

Da li istinu mogu preplaviti nasih misli kapi
Kad se skupe u zajednicku rijeku sviju nasih zivota

Istina je kao okean koja se izdize iznad sviju nama znanih okeana
Istina je vasiona i sa najsitinijom kapi nasih najzabitijih misli

Ja sam jak kao vasiona
Nosim hiljade svijetova u sebi
Osjecam hiljade svijetova oko sebe


B.C., 03.01.2007.

13:23 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>