četvrtak, 30.11.2006.

PTICA SRECE



Ljubav je ptica srece
Izasla iz raja
Ljubav je gnijezdo
Neprestanog sjaja!
Uzalud se je ljubavi odupirati!
To je poput skoka u ponor
U kojem je na silu umirati.


Behzad Cirkin

17:59 | Komentari (1) | Isprintaj | #

subota, 18.11.2006.

OPROSTAJ

a kako se oprostiti
sa samim sobom
kako se izuti
sa praga rodjenog
kako se naci
u pustinji
u kojoj
niceg nema
sem prasine
od pijeska


Behzad Cirkin, 25.06.2002.

04:30 | Komentari (0) | Isprintaj | #

OD MIRISA KOSTI...

(Uskoro ti je 14-ti rodjendan)

Od mirisa kosti
satkah san
Ubodoh
Probodoh
Izgorjeh
Voljeh
Kost svoju

Iz praha
Nikosmo
U prah cemo
Uteci
Oci moje
Tugo moja
Zlatni snu
Moj

Kad li
Napusti
Osmijeh
Ociju
Neba

Sanjas li
Vile
jezerske
Snu moj
zemaljski

Kovitlac misli
Leluja
iznad
Usiju
tvojih

Od mirisa kosti
satkah san
Ubodoh
Probodoh
Gorim
Uz kost
Svoju



(Behzad Cirkin, 11.11.2002.)

04:12 | Komentari (0) | Isprintaj | #

VJECNI BISER

(Biser posvecen mojoj djeci)

Moja dva oka jesu moje Sunce i moj Mjesec.
Jedan dan je Sunce zensko i ima carobni pogled kao moje lijevo oko,
a jedan dan je Sunce musko i ima vragolasti pogled kao moje desno oko.
Kako dan ne moze bez noci,
tako ni Sunce ne moze bez mjeseca.
Jedno se potvrdjuje u drugom.
Ja hodam snagom vjetra kojim se mjeri ljubav.
Snagom vjecnih mjena dana i noci.
Ciklicni krug kojim se nestaje u vjecnosti.


Behzad Cirkin

03:57 | Komentari (0) | Isprintaj | #

srijeda, 01.11.2006.

Znam ja sta je tebi u dusi

Znam ja sta je tebi u dusi
Dragulj sto te grije i gusi
To je tebi u dusi

Ja nemam tebi sta oduzeti
Niti dodati
I nemam namjeru ikom te prodati

Jer

Uvijek cu te voljeti
I vjeruj mi
To te nikad nece boljeti

Vec ce ono
Sto te grije u tvojoj dusi
Otjerati ono sto te gusi

A ja
Klicacu silnom ljubavlju svojom
Nad zivotnom srecom tvojom


B.C.





21:03 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>