petak, 14.04.2006.

CEKAM TE









Cekam te
Znam da ces doci
Da li cu moci
Ove noci
Cekanju pomoci
Da se skrasi
Uz tvoje oci

Uzdasi nebeski
Da ne bi vile
Igru svoju ponovile
Caroliju Sunca
Zaboravile
U mrijestiste njino
Uglavi sisarku
Gorski soko
I odleti visoko
I odleti visoko

Cekam te
Znam da ces doci
Da li cu moci
Ove noci
Cekanju pomoci
Da se skrasi
Uz tvoje oci

U krevetu sam.
Viris ispod mog jorgana.
Na jastuku zalijepljen trag dinje i meda.
Uranjam u tebe.
Duboko.
Zvjezdanim tragom prevrces svoje oci.
Trazis svoje Nebo.

Cekam te
Znam da ces doci
Da li cu moci
Ove noci
Cekanju pomoci
Da se skrasi
Uz tvoje oci

Moje srce je more ljubavi,
A dusa ladja
Sto po tom moru pluta.
Gdje li je sidro ono
Sto uplete kosu djevojacku
I veza mene
Za mene samog?

Cekam te
Znam da ces doci
Da li cu moci
Ove noci
Cekanju pomoci
Da se skrasi
Uz tvoje oci

Ja sam pijanac ljubavi
Vrelo zivota moje bilo kopa
Spokoj se spusta iz ociju tvojih
Tvoj glas tece koritom milosti
Ushne skoljke moje
Zhive u tvome glasu

Cekam te
Znam da ces doci
Da li cu moci
Ove noci
Cekanju pomoci
Da se skrasi
Uz tvoje oci

Tvoja ruka miluje
Moju misao.
Cekam te!
Znam da ces doci.



B.C.

10:40 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>