četvrtak, 16.03.2006.

Ja bih ti sapnuo na uho ljubav









Ja bih ti sapnuo na uho ljubav,
Al´ mi je tvoje uho predaleko.

Ja bih svojim usnama
Po tvojim usnama
Islikavao zvijezde,
Al´ me je strah
Potonucemo!

Tvoja ruka se skriva
U koritu jedne rijeke.

Moj glas trazi
Milostu tvog dodira.

Preskace
S jedne obale
Na drugu

Od tvoga izvora
Do tvoga
Usca

Tvoja ruka miluje
Moju misao.

Mojim
Mislima
Plovis.

Sapucem ti
Ljubav,
Al´ mi je
Tvoje uho
Daleko.


B.C.



11:16 | Komentari (12) | Isprintaj | #

utorak, 14.03.2006.

BOSANSKA ELEGIJA








Ja sam stari ratnik
Umoran od svih svojih ratova

Pobjedjivah
I
Sablju svoju ljubih

Svi oreoli sto polozise
Pred mojim nogama
Ne umirise zelju
Za pobjedama

Moje bitke mi donesose
Mnoga blaga
Robinje krasne
Imanja pejzaz

Plivah
Umornim vodama

Ljubljah
Svilenim stazama

Gutah
Dalekim zemljama

Bivah gladan
I
Zeljan

Svoju zemlju
Prosih

Na kraju
Posustah
I
Klonuh
Pred
Nepobjedivim

Gdje li je jastuk
Moci
Svih mojih
Bosonogih
Mladosti


(B.C.)

16:19 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>