Pa najgore je kad moraš pisati prvi post.. *__*

ponedjeljak, 21.02.2011.

Naslov? Pa da..najgore je izmisliti prvi naslov i najgore je kad si misliš..ako napišem ' bok ljudi ' ispast ću najveća budala, ako napišem ' malo o meni '..alo? pa imaš to u boxu desno :) Ali dobro, to sam već prošla. Ako počnem sad pisati, nema mi kraja..ali ajde..i ovo je neki način zbog kojeg ćeš se osjećati lakše..lijepše bi bilo popričati sa nekim..ali ako nemaš drugog izbora, lijepo je napisati ono što te muči a kasnije se smijati tome :)
Nego, ovaj blog ni nije loša idea. Nagovorila me na taj blog naj frendica ( Tajno sklonište od tuge ) i hvala joj na tome :** Neznam ja više o čemu bi pisala, najteži je početak. Sad bi još trebala urediti blog, ovo ono. Umorna sam podosta, pa bi mi bilo i vrijeme da odem spavat.zar ne? ;D Laka vam noć svima i do čitanja :)




| 00:35 | Komentari :) (18) | printaj | # |




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

.x. Nisam to što misliš samo jedna plavuša :)


Dakle, o sebi neću pisati ništa previše.
Dolazim iz Zagreba, imam 15 godina ( uskoro 16).
Bavim se pjevanjem i pisanjem pjesama :)
Već duže vrijeme pokušavam naći nekoga tko će mi uglazbiti moje pjesme pa ako ste voljni pomoći, javite mi se na fejs ( link profila je u linkovima). :)
Najviše na svijetu volim svog dečka ♥
Slušam sve osim cajki i opere -.-'
Slušam uglavnom strano i domaće.
i THOMPSONA ♥ ♥ ♥






Credits

Design: Foxy
Base Code: x